فرضیه ای است که میگوید،فرازمینی ها در گذشته های دور به زمین آمده اند،چرا الان نمی آیند؟

 آمدن فرازمینی ها صرفا یک فرضیه است و فرضیات هم به زبان ساده، حدس و گمان ما انسان هاست،معنی فرضیه این است که یه سری شواهد و دلایل داریم و احتمال می دهیم چیزی باشد یا نباشد،درست باشد یا غلط باشد،بنابراین بر اساس یک فرضیه نمی توانیم به نتیجه گیری قطعی برسیم،فقط می توانیم احتمال چیزی را بدهیم یا ندهیم.

در مورد آمدن فرازمینی ها به زمین،برخی افراد مانند اریک وان دانیکن، شدیدا معتقدند که در گذشته های دور موجوداتی از خارج از زمین به سیاره ما آمدن و شواهدی از خودشون بجای گذاشتن مانند اهرام در مصر و آمریکای جنوبی و سایر نقاط دنیا،مجسمه های غول پیکر در جزیره استر و……. یا انسان ها از خودشون آثاری بجای گذاشتن که نشون میده اونا به زمین اومده بودن، مثل مجسمه های بسیار عجیب که فردی را در لباسی شبیه لباس فضایی نشون میده یا خطوط عجیب در صحرای نازکا در پرو که فقط از آسمان قابل رویته، چطور ساخته شدن و از همه مهمتر چرا ساخته شدن؟ و عجایب بسیار زیاد دیگری که از دنیای باستان و قبل از آن بجای مونده.

به عقیده افرادی مثل وان دانیکن،اونها در زمین بودن و به تمدن و پیشرفت انسان ها کمک کردن،مثلا در زمینه ساخت اهرام،نظریه پردازان بیگانگان باستانی میگن، انسان ها با کمک فرازمینی ها اونا رو ساختن،یا مثلا برخی فراعنه مصر مثل اخناتون دورگه بوده،خب اینها همه فرضیات این افراد است، اما دوست ما سوال کردن که چرا دیگه به زمین نمی آیند؟ خب نظریه پردازان بیگانگان باستانی در این رابطه احتمال می دهند که فرازمینی ها در آن زمان ها برای اینکه بشر در ابتدای تمدن خودش بوده و پیشرفته نبوده، خواستن بنوعی به انسان ها کمک کنند اما الان چرا نمیان؟ شاید چون دیگه انسان ها به درجه ای از پیشرفت رسیدن که دیگه لزومی نداره اونا بیان و به انسان کمک کنند،اما همین افراد معتقدند که فرازمینی ها هنوز هم به زمین می آیند و اینطور نیست که فقط در گذشته های دور اومده باشند و برای این مدعای خودشون، یوفوها را مثال می زنند،حتی معتقدند که همین الان هم فرازمینی ها در ظاهر انسان در زمین حضور دارند.

اینها صرفا فرضیات و نظریات هستند و بر اساس اینها نمی توان به نتیجه گیری قطعی رسید،مثلا دانشمندان علی الخصوص فیزیک یا باستان شناسی با این فرضیات کاملا مخالفند و اظهار می کنند که این شواهد هیچ دلیلی مبنی بر وجود موجودات فرازمینی نیست.یعنی تمام آن بناها،مجسمه ها، خطوط نازکا و…… همه کار انسان است و چیز عجیبی نیست،بقول یکی از دانشمندان دانشگاه MIT تنها موجودیکه توانسته در این سیاره تغییرات بوجود آورده و نیروهای طبیعت را در خدمت خودش قرار دهد موجودی است بنام انسان و نه هیچ موجود زمینی یا فرازمینی دیگری. مثلا در مورد بوجود آمدن خطوط نازکا، فیلم مستندی وجود دارد که چند نفر با وسایل ساده مانند طناب و میخ یکی از اشکال بزرگ مثلا عنکبوت را در نازکا دقیقا مانند نسخه اصلی اش می سازند،اما سوالی که نظریه پردازان بیگانگان باستانی از این افراد می کنند اینست که شما شکل عنکبوت را کشیدید،دستتون درد نکنه اما لطفا به ما بگویید چرا انسان ها اینها را کشیده اند،وقتی چیزی از زمین دیده نشه چه فایده ای کشیدنش داره؟ شما اون شکل را برای کسی می کشید که در آسمان رفت و آمد می کنه، خب در ‌۵ هزار سال پیش، چه کسی هواپیما داشته؟

 چرا فرازمینی ها تا ما را می بینند فرار می کنند، یا به عبارت بهتر، چرا فرازمینی ها یا یوفوها خودشونو به ما معرفی نمی کنن؟ خب پاسخ این سوال را هم یوفولوژیست ها اینطوری می دهند که این موجودات شاید مانند ما کنجکاو نیستند یا بدلایلی فعلا نمی خواهند ما از ماهیت آن ها باخبر شویم و اینکه ما نمی بایست یک موجود فرازمینی را مانند خودمان فرض کرده و نیازها ویژگی ها و خصوصیات آنها را مشابه خودمان فرض کنیم………

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *