کشف تمدن و معادن طلا ۲۰۰ هزارساله آنوناکیها در آفریقا

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این کلان‌شهر در حقیقت قسمتی از یک جامعه بزرگتر با وسعت تقریبا ۲۹۰۰ کیلومتر مربع بوده و به نظر در حدود ۱۶۰ هزار تا ۲۰۰ هزار سال پیش از میلاد مسیح ساخته شده ‌است.

این سرزمین‌ها که تا پیش از این نیز در منظر همگان قرار داشت، توجه چندانی را به خود جلب نکرده بود تا زمانی که یک محقق به نام مایکل تلینگر به همراه دوست خلبان خود که این ویرانه‌ها را سال‌ها از نظر گذرانده بود تصمیم به بررسی این آثار گرفتند.

adamscalendar.continent

adamscalendar22

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

تلینگر می‌گوید: هزاران معدن طلا طی ۵۰۰ سال اخیر در این منطقه یافت شده که اشاره به تمدنی محو شده دارد که برای هزاران سال در این منطقه زندگی کرده و زمین را برای جست‌وجوی طلا کنده بودند.

در این صورت ما احتمالا با مهد انسانیت روبرو باشیم، پس باید در مورد فعالیت‌های این قدیمی‌ترین تمدن روی زمین تحقیق کنیم.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

africa.roads

خرابه‌ها بیشتر از دایره‌های سنگی تشکیل شده‌اند. بسیاری از آنها در شن دفن شده و فقط از طریق ماهواره یا هواپیما قابل مشاهده هستند. برخی از آنها نیز در اثر باد و باران از حفاظ شنی جدا شده و دیوارها و ساختمان‌ها را به نمایش می‌گذارند.

محققان در ابتدا تصور می‌کردند این ویرانه‌ها متعلق به قبیله‌های کوچ‌نشین مانند مردم بانتو بوده که در قرن ۱۳ میلادی در این منطقه ساکن شده بودند.

11

44
Sumerian Legend of the “Great Flood”.

هیچ‌گونه شواهد تاریخی دیگری در مورد تمدنی قدیمی‌تر که توانایی ساخت چنین تمدن پر جمعیتی را داشته ‌باشند، وجود نداشت اما اکنون محققان بر این باورند که این ویرانه‌ها در اصل باقی مانده معابد و رصدخانه‌های نجومی باستانی از تمدن‌های باستانی هزاران سال پیش هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *