لوازم همراه زیبایی (زیبایی همراه)

پیش از آن که به سوی جهان بزرگ و پر هرج و مرج بروید، بدانید و آگاه باشید که این چهار تکه وسیله غنایمی اند که ارزش حمل کردن دارند یعنی این لوازم همراه زیبایی هستند.

پوشاننده

به جای استفاده از کرم پودر، می توانید به سادگی از پوشاننده برای پنهان کردن لک ها و مویرگ های پاره شده استفاده کنید. پوشاننده ای دو رنگ بخرید و دو رنگ آن را به شکلی مخلوط کنید که کاملا روی رنگ صورتتان محو شود.

رنگ

اگر معمولا کم آرایش می کنید، کافی است یک رژگونه و قوطی برق لب در کیفتان بگذارید. یا اگر واقعا می خواهید سبک باشید، از رنگ های چند منظوره ی لب و گونه به خصوص از رنگ های مات استفاده کنید.

پماد لب

استفاده از کمی پماد و مرطوب کننده ی لب هم احساس خوبی به شما می دهد و هم لب های ترک خورده را درمان می کند (خوب است چند ثانیه پماد را با ماساژ دادن به خورد پوست دهید.)

ریمل

ریمل زدن ساده و سریع است. هزینه ی آن اندک است و مزایای بسیاری دارد. به خصوص، هر چه سن بالاتر می رود، نمی توان قدرت ریمل را در باز نشان دادن چشم ها نادیده گرفت.

نکنه: اگر دوست دارید با ریمل سیاه مژه هایتان را پر رنگ کنید، اما دوست ندارید خیلی به چشم بیاید، به جای آن از رنگ نوک مدادی -دودی- استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *