لیست خرید جهیزیه – وسایل برقی

جهیزیه اگر شما هم قراره به زودی خرید جهیزیه رو شروع کنین باید بگم که پروسه سختی رو پیش رو دارین … باید برای خرید جهاز و مدیریت بودجه خریدتون برنامه داشته باشین ، قیمت وسایلی که قصد خریدشو دارین بدونین ، اطلاعاتی در مورد اصل یا قلابی بودن وسیله مورد نظر داشته باشین و ….. ی سری اطلاعات اولیه که تو بازار خرید جهیزیه کمتر کلاه سرتون بره ! در این بین اگر لیستی برای خرید داشته باشین، یعنی بدونین کلیات خریدتون چه اجناسی هست راحت ترین.

سایت خانومی برای شما لیستی رو تهیه کرده که کار شما رو راحت تر کنه و یک ذهنیت کلی از کاری که می خواین شروع کنین داشته باشین.

برای شروع سراغ لیست خرید وسایل برقی میریم که به نظر من خرید جهیزیه رو از این قسمت شروع کنین چون مهم ترین و پر زحمت ترین بخش خرید هست و به دقت زیادی نیاز داره چرا که به راحتی میتونن سرتون کلاه بذارن.

وسایل مکمل غیر ضروریوسایل ضروری
سینما خانگیتلویزیون
اسپلیت

یخچال فریزر ، ساید بای ساید

مینی واش یا لباس شویی کوچک

لباسشویی ماشین

بخار شو

ماشین ظرفشویی

آون توستر ، فر برقی

مایکروفر ، سولاردام

پنکه

اجاق گاز ، گاز رومیزی

جارو شارژی

جارو برقی
اتو پرساتو
خرد کن برقی ، رنده برقیغذا ساز
کتری برقی

پلوپز ، آرامپز

آب مرکبات گیرآبمیوه گیری
همزن

آسیاب ، مخلوط کن

اسپرسو ساز

چرخ گوشت

قهوه سازچای ساز
هواپزسرخ کن
چرخ خیاطی

گوشت کوب برقی

اسپند دود کنسماور برقی
میوه خشک کنساندویچ ساز

لیست بالا مجموعه تمام وسایل برقی موجود در بازاره که باید بر اساس سبک زندگی افراد انتخاب بشه .. دقت کنید که با خرید یک دستگاه ممکنه نیاز شما برای خرید دستگاه بعدی از بین بره ، پس این لیست الزامن جزء ضروری ها نیست.

برای اینکه بدانید چه وسایلی کامل تر و دارای کاربرد بیشتری در آشپزخانه هستن پست های بعدی ما در بخش جهیزیه رو از دست ندین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *