ماجرای ارتباط جنسی آنتونیو ویلاس ۲۳ ساله با بیگانگان فضایی / ۱۹۵۷ میلادی

ماجرای ارتباانسان ها توسط بیگانگان فضایی است.ط جنسی آنتونیو ویلاس ۲۳ ساله با بیگانگان فضایی در ۱۶ اکتبر سال ۱۹۵۷ میلادی در برزیل یکی از معروفترین موارد ربایش

boas

ماجرا از آن جا شروع شد که آنتونیو ویلاس روزی در حال شخم زدن مزرعه ی خانوادگی بود که ناگهان موتور تراکتور او از کار افتاد. همان لحظه، شیی با نورهای بنفش از آسمان فرود آمد، سپس موجودات انسان مانندی از آن خارج شدند و او را به داخل شی بردند و بر روی او اعمالی شبیه آزمایش های پزشکی انجام دادند.
آن موجودات لباس های او را بیرون آوردند، مایعی عجیب بر روی بدن او مالیدند و نمونه ای از خون او گرفتند. سپس او را در اتاقی برای زمانی طولانی نگاه داشتند، بعد از چندی زنی زیبا وارد اتاق شد. آن زن برهنه بود و آنتونیو خیلی زود جذب او شد.سپس آن ها بدون هیچ صحبت یا کار دیگری ارتباط جنسی برقرار کردند. در پایان قبل از ترک اتاق، آن زن با زبان اشاره به شکم خود اشاره کرد و سپس با لبخندی آسمان را نشان داد. قبل از ترک شی آن موجودات اطراف و مکان های داخل فضاپیمای خود را به آنتونیو نشان دادند.
سال ها بعد آنتونیو وکیلی موفق شد و بعد از ۳۰ سال هنوز داستان خود را واقعی می پنداشت.

boas2

طی سال های دهه ی ۱۹۵۰ ، برخی دیگر نیز ادعای داشتن ارتباط جنسی با بیگانگان فضایی کردند. از جمله شخصی به نام هوارد
منگر که با موجودی انسان مانند، با نام مارلا که دارای موهای طلایی و ادعا داشت که ۵۰۰ ساله است بود، به طور منظم ارتباط داشت.او می گفت که نمی تواند در برابر گرمی،عشق و جذابیت فیزیکی این موجود مقاومت کند. او بعد ها از همسر واقعی خود جدا شد تا با مارلا باشد. در سال ۱۹۵۲ میلادی نیز فرد دیگری به نام ترومن بتروم ادعا کرد که با خلبان یک بشقاب پرنده به نام آورا رانس که او را بسیار زیبا می دانست ارتباط دارد.همسر بتروم به این دلیل از او جدا شد.در سال ۱۹۵۶ نیز زنی به نام
الیزابت کلرر ادعای داشتن ارتباط با دانشمندی از ستاره ی آلفا قنطورس کرد.

alien55
طی سال های دهه ۶۰ میلادی، یوفولوژیستی به نام جان کیل، حین بازدید خود از دانشگاه های شمال شرق ایالات متحده، با دختران
و پسرانی روبرو شد که از تجاوز بیگانگان فضایی و نمونه برداری از مایعات تناسلی آن ها صحبت می کردند.

antonio-villas-boas1
طی سال های دهه ی ۷۰ میلادی، افراد زیادی آن طور که جان کل می گفت، به این باور رسیده بودند که بیگانگان فضایی در حال انجام یک آزمایش عظیم بیولوژیک بر سیاره زمین هستند و در حال تولید دورگه های انسان و بیگانه هستند که به زودی جای انسان ها را بر روی زمین خواهند گرفت.
چندین سال بعد، محققان آکادمیک و دانشمند، مانند جان مک، و دیوید جکوب، به طور صریح اعلام کردند که خاکستری های فضایی (نژادی از بیگانگان فضایی ) به راستی در حال برداشتن اسپرم و تخمک ربوده شدگان بودند. همچنین دیگر داستان زنانی که توسط بیگانگان باردار می شدند و بعدا جنین دو رگه ی آن ها از آنان گرفته یا به آن ها نشان داده می شد عادی شده بود.
در سال ۱۹۷۰ میلادی، دختری ۱۹ ساله از کالیفرنیا گزارش کرد که ۶ موجود انسان مانند با پوست آبی رنگ و پاهای اردک مانند، پس از فرود در ساحل با فضاپیمای خود، به او حمله کرده و پس از آن او یک کودک مشابه آن موجودات به دنیا آورد.
البته قبل ذکر است که ادعای داشتن ارتباط جنسی با موجودات عجیب یا فضایی پدیده ی جدیدی نیست، و داستان های قدیمی و
فولکلور زیادی از ارتباط انسان ها با این نوع موجودات و دیو ها و … وجود دارد.
ریدلی اسکات در فیلم خود «بیگانه»، این پدیده را نشان می دهد.
اتفاقاتی نیز موجب شک در راستی این گونه ادعا ها می شوند. این که چگونه احتمال دارد بیگانگان هوشمند، در برخی کار های خود دچار اشتباه شوند. برای مثال بیگانگان سوزنی در ناف زنی به نام بتی اندریاسون فرو کردند و به او گفتند که هدف آن ها هدفی تولید مثلی است، اما به نظر می رسد که چیزی در بدن او گمشده است و وجود ندارد، بتی به بیگانگان گفت که او هیسترکتومی یا یا بیرون آوردن رحم داشته است.

مطالب مرتبط

۴ دیدگاه‌

  1. تقابی گفت:

    کصشر محضه باور نکنین اینا همش یه مشت مزخرفاته

  2. دروغ بزرگ گفت:

    آقا همین موجوداتی که دارن تجاوز میکنند در اصل محصول آزمایشات سری آمریکا در دهه ها ی۴۰ و ۵۰ میلادی هستند به احتمال ژن انسان و نوعی آفتاب پرست که قادر به ارتباط تله پاتیک بوده را با هم ترکیب کردند اینگونه آزمایشات در آن دوره رایج بودند

  3. بینام گفت:

    مواد زیاد زدن

  4. محمد گفت:

    اگه بخواییم همچین موضوعی رو برسی کنیم سوالات زیادی پیش میاد مثلا واضح ترینش
    چطور ممکنه؟
    اول اینکه اون کشاورزی برزیلی سعی نکرده فرار کنه یا عکس العمل نشون بده در طول داستانی که اینا گفتین،سعی نکرده باهاشون حرف بزنه یا صداشون رو بشنوه اقلا زنگ صداشون رو بفهمه،گذشته از همه اینا ۹۹/۹۹۹۹۹درصد دو رگه های به دنیا اومده از تلاقی موجودات مختلف برای اینکه تمام مراحل تشکیل و رشد رو بگذرونن باید خویشاوندی نزدیکی داشته باشن مثلا از ی جنس باشن اگه از ی گونه نیستن مثلا اسب و الاغ یا شیر و ببر و پلنگ،نمیشه که ی موجود رو که احتمالا تو ی سیاره دیگه تکامل پیدا کرده آورد و با ی موجود دیگه تو ی سیاره دیگه که هیچ نیای مشترکی بینشون نیست جفت کرد و دو رگه درست کرد اونم اینکه انتظار داشت دورگه ها بارور هم باشن تا نزدیکی گونه ای به وجود آورد رفته رفته،خنده دار نیست؟?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *