ماجرای عکس بیگانه خزنده در غار

غار سون دونگ (Son Doong) در استان کانگ بین (Quang Binh) کشور ویتنام و در قلب جنگل های مرز بین این کشور با لائوس قرار دارد و با دارا بودن ۶٫۵ کیلومتر طول، ۲۰۰ متر عرض و ۱۵۰ متر ارتفاع، به عنوان بزرگترین غار روی زمین شناخته می شود. این غار ۱۸ سال پیش بطور اتفاقی توسط یک فرد محلی کشف شد.

cave-reptilian-alien

در سال ۲۰۱۳ زمانی که این غار به روی غار نوردان و توریست ها گشایش یافت اظهاراتی از مشاهده نشانه های عجیب و غریب در آن نیز آغاز شد. برخی از بازدید کنندگان ادعا می کردند که موجود انسان نما شبیه به خزنده را درون غار دیده اند. حتی تعدادی از افرادی که به درون غار رفته اند هرگز برنگشته اند و در نتیجه جستجوها هیچ نشانه ای از آنها یافت نشد. در آن سال بسیاری از ماجراجویان و کاشفان بدون داشتن اجازه ورود رسمی بصورت مخفیانه وارد غار می شدند. در نتیجه این مشکلات، غار مدتی به روی عموم بسته شد تا اینکه دوباره بروی بازدید عموم بازگشایی شد و امروز یکی از جاذبه های توریستی ویتنام بشمار میرود.

cave-reptilian-alien-620x330

در سال ۱۹۹۲ یک مرد بومی به نام هو کهان (Ho-Khanh) کسی که غار را کشف کرد ادعا میکند که در آن زمان وقتی برای اولین بار وارد غار شد با یک «موجود شیطانی» برخورد کرده است. او آنرا، موجودی با هیکل انسانی اما با پوست و صورتی شبیه اژدها یا مارمولک توصیف میکند. اون در آن لحظه خوشبختانه دوربین خود را همراه داشت و موفق می شود از آن موجود تنها یک عکس تهیه کند. او عکس فوق را از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۵ بدون نشان دادن به کسی در اختیار خود حفظ میکند تا اینکه اولین یک ماه پیش آنرا به یک فرد نشان میدهد که وی نیز از روی عکس تصویر برداری میکند و آنرا در اختیار رسانه ها قرار میدهد. با توجه به اینکه این افشاگری اخیرا روی داده است هنوز کارشناسان اصالت و ماهیت تصویر فوق را تائید نکردند ولی برخی معتقدند آنچه در آن عکس دیده می شود واقعا یک بیگانه خزنده است.

cave-reptilian-alien-analyzed

reptilian-being

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *