ماشین ۴۰۰ میلیون ساله در روسیه پیدا شد.

روسیه. در شبه جزیره «کامچاتکا (پنسوئلا)» Kamchatka Peninsula در ۲۰۰ کیلومتری منطقه «تیگیل» Tigil، باستان شناسان دانشگاه سنت پترزبورگ، فسیلی عجیب کشف کردند. صحت این یافته تایید شده است. طبق گفته باستان شناس «یوری گلوبو» بنظر میرسد که در این مورد، ماهیت این کشف دانشمندان را شگفتزده کرده است. یا حداقل این کشف غیر معمول میتواند تاریخ (یا حتی ماقبل تاریخ) را تغییر دهد.

این اولین بار نیست که همچین جسمی، یک شیء باستانی در این منطقه یافت میشود. اما این جسم خاص در نگاه اول، بطور فوق العاده ای در یک سنگ محفوظ شده است، که البته با توجه به اینکه پنسوئلا مکان وجود تعداد زیادی آتش فشان است، یک مورد معمولی میباشد. طی تجزیه و تحلیل های انجام گرفته، نشان داده شده که این شیء از قطعات فلزی ساخته شده است، که به نظر میرسد که یک مکانیزم را تشکیل میدهند. چرخ دنده هایی که ممکن است مربوط به نوعی ساعت یا کامپیوتر بوده باشند. شگفت آور این است که سن تمام قطعات به ۴۰۰ میلیون سال قبل میرسد.

ما از فرماندار تیگیل تماسی دریافت کردیم. به اطلاعمان رساند که کوهنوردانی که در حال حرکت کردن در آن محل بودند، این فسیل را در سنگ پیدا کردند. ما به جای نشان داده شده رفتیم، و در ابتدا آن چیزی را که دیدیم، باور نکردیم.

در آنجا صدها استوانه دندانه دار بود، که به نظر میرسید قسمتی از یک ماشین باشند.

آنها در بهترین وضعیت ممکن حفظ شده بودند، به این صورت که در زمان بسیار کمی به مرحله فسیل شدن رسیدند. خیلی مهم بود که منطقه کنترل شود. چون به زودی تعداد زیادی از افراد کنجکاو به منطقه وارد میشدند.

دانشمندان دیگر، زمین شناسان آمریکایی، این قطعه را به عنوان یک اثر فوق العاده و مرموز شناسایی کردند. هیچکس نمیتوانست باور کند که ۴۰۰ میلیون سال پیش، انسانها بر روی زمین وجود داشته اند. در آن زمان، فُرم زندگی بسیار ساده بود. اما این کشف جدید، وجود موجوداتی هوشمند که توانایی داشتن تکنولوژی داشتند را، نشان میدهد. بدیعی است که چنین موجوداتی از سیارات دیگر آمده بودند. ممکن است که سفینه فضاییشان در طی یک تصادف آسیب دیده باشد و در همان مکان ترک شده باشد.

همچنین مشخص شده که این قطعات در دوره زمانی تاریخی و زمین شناسیِ بسیار کوتاهی به حالت فسیل شدن رسیده اند. احتمالا این دستگاه در یک محیط باتلاق مانند افتاده. با وجود این وسایل پیدا شده، و یافته های قبلی دیگر، دانشمندان محتاط ترجیح میدهند که این شواهد را قطعی اعلام نکنند. اما «گلوبو» فکر میکند که: رد کردن وجود تکنولوژی، (حتی در گذشته دور) یک اشتباه بزرگ است، زیرا تکامل یک امر خطی نیست.

گزارش اصلی در تاریخ ۰۶/۰۳/۲۰۱۲ از منبع brazil weird news Russia گرفته شده است. توضیحات تکمیلی در تاریخ ۱۰/۰۳/۲۰۱۲ توسط خوانندگان:

ماشین ۴۰۰ میلیون ساله پیدا شده در روسیه یک حقه و دروغ است.

600px-FossileLaudonomphalus_regularis

این عکس که به نظر میرسید یک فسیل پیدا شده در کامچاتکا (پنسوئلا) باشد، و توسط «یوری گلبرو» آنالیز شده باشد، یک حقه است. همچنین پروفسوری به این نام در لیست استادان دانشگاه سنت پترزبورگ وجود ندارد. این عکس بنظر میرسد که گونه ای از خار پوستان فسیل شده، از خانواده ستاره های دریایی باشد، که این موجودات دارای بدنی استوانه ای شکل هستند. نمونه تصویر اینچنینی را از سایت ویکیپدیا نیز میتوان گرفت. در حقیقت این نمونه ها در فرانسه پیدا شده اند، نه در روسیه.

منبع:

Wikipedia:

http://fr.wikipedia.org/wiki/Fichier:FossileLaudonomphalus_regularis.jpg

and here:

 http://en.wikipedia.org/wiki/Crinoid

http://www.thetruthbehindthescenes.org/2012/03/09/400-million-year-old-machine-found-in-russia

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *