مسافر زمان قرن هفدهم

یک “مسافر زمان”ادعا کرده است که به قرن هفدهم میلادی به چین فرستاده شده است که تحت یک برنامه سفردر زمان با بودجه دولت است.مرد ناشناس که ترجیح میدهد نامش فاش نشود و چهره اش تار شود ، به ماجراهای سفر در زمان خود به صورت آنلاین اعتراف کرد.مسافر زمان در یوتیوب تلویزیونی Apex TV ظاهر شد که در آن ادعا می کرد از قرن هفدهم از چین با یک ماشین زمان به نام ملکه زمان بازدید کرده است .

این مرد در این ویدئو گفت که باید هویت خود و محل زندگی خود را به خاطر امنیت شخصی پنهان کند.اما وی ادعا کرد که در زمان خود در لندن کار و زندگی می کرده است.او همچنین ادعا کرد که اعتراف او “همه را شوکه می کند”.مسافر زمان گفت: “من در آزمایشگاه مخفی مستقر در انبار آزمایشگاه مرکزی کار میکردم.

وی ادامه داد: “در لندن جایی وجود نداشت که شخص بتواند آزمایشگاه مخفیانه داشته باشد و مورد توجه قرار نگیرد.“نام آزمایشگاه ما گلوبوس بود. بخش مالی تحت کنترل دولت بود. ” در آنجا هیبریدهای حیوانی انجام شده و دستگاههای انتقال ساخته میشد و “آزمایشهای زیادی”صورت میگرفت.

اما “تکان دهنده ترین” فناوری در آزمایشگاه ، به اصطلاح ملکه زمان بود – دستگاهی که برای ارسال افراد به جلو و عقب  در زمان استفاده می شد.مسافر زمان ادعا کرد: “ملکه زمان قدرتمندترین دستگاه بود. این دستگاه می تواند شما را به آینده و گذشته ببرد.

وی گفت: “در هر قسمت از کره زمین ، مهمترین قسمت آن دستگاه قطعه سیارکی بود که تولید کننده اشعه است.تابش اورانیوم حتی ضعیف تر است. قدرت سنگ چنان انرژی دارد که می تواند کل سیاره را از بین ببرد.

خوشبختانه ، این انرژی فقط در آزمایشگاه قابل استفاده است. در غیر این صورت ، سیاره در حال حاضر نابود شده بود.

“این انرژی می تواند مرزهای زمانی ایجاد کند. ما می توانیم کامپیوترها را از آن انرژی خارج کنیم و الگوریتمی را بدست آوریم که زمان را به ریاضیات تبدیل می کند ، و این به ما اجازه می دهد تا در طول زمان سفر کنیم. “

این مرد ادعا کرد که پروژه مسافرت زمانی توسط ایالات متحده ، روسیه و انگلیس حمایت شده است.وی گفت بسیاری از کسانی که به گذشته اعزام شده اند هرگز برنگشته اند و فقط می توانند به  ۴۰۰۰ سال گذشته بروند.مسافر زمان همچنین ادعا کرد که کلیسای کاتولیک ارسال برنامه به زمان عیسی مسیح را ممنوع اعلام کرده است.

این مرد قبلاً به تلویزیون اپکس گفته بود که حدوداً بین قرن شانزدهم و هفدهم میلادی با جمعی از کارکنان معروف به کوانتوم به چین فرستاده شده است.

او حتی عکسی از آنچه ادعا می شود ساعت ساخت سوئیسی بود که در مأموریت خود در چین گم کرد.

وی گفت: “به این تصویر نگاه کنید. این ساعت بود.

وی گفت: “این دقیقا همان ساعت است که من در قرن شانزدهم و هفدهم در چین از دست داده بودم. من در آن زمان از سربازان چینی فرار می کردم.“چند ماه پیش این ساعت در مقبره سربازان پیدا شد. فکر می کنم ، در حالی که من دویدم ، او آن را پیدا کرد و گرفت.”دانشمندان شوکه شدند.”

اما با وجود ادعاهای فوق العاده غیرمعمول مطرح شده در فیلم اعتراف ، هیچ مدرک علمی برای پشتیبانی از ایده ای که انسان بتواند در طول زمان به روشی که شرح داده شده است سفر می کند ، وجود ندارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *