مشاهده دوباره هیولای دریاچه لاخ نس

عکسی دیگر از هیولای دریاچه لاخ نس .

قبلا بیان شده و دوباره نیز گفته میشود که …نسی در زیر امواج دریاچه زندگی میکند !و برای بار دیگر او را به خجالتی بودن متهم میکنند.بنا بر گزارشات نسی در اعماق دریاچه در اسکاتلند مخفی شده است.و این بار در نزدیکی مزرعه پرورش ماهی!

nessiecloseup

جان رو، در نزدیکی Lewiston درDrumnadrochit  زندگی میکند یک لحظه وهم آور را شکار کرد قبل از اینکه آن چیز اسرار آمیز در زیر آب پنهان شود.آیا این میتواند نسی باشد؟!!وی میگوید که تصویر او یک جفت برامدگی (قوز)را نشان میدهد که خیلی زود در زیر امواج پنهان شدند .این پرورش دهنده ماهی در کمال بهت و حیرت متقاعد شده است که آن تصویری که در نور صبح دیده است همان نسی میباشد .وی گفت : «این یک صبح بسیار عجیب و غریب بود واسرار آمیز ! آفتابی و با کمی باران.رنگین کمان نقش بسته بود بنابر این من دوربین را بیرون آوردم تا عکسی بگیرم ولی در کمال تعجب متوجه این شکل سیاه بزرگ در دریاچه شدم با دو تا برجستگی که به سختی از آب بیرون زده بودند!چیزی که در آن لحظه به فکر من رسید این بود که آن نسی است!در مرکز و پایین عکس جان رو دو برجستگی به وضوح قابل مشاهده هستند. تحت عنوان رنگین کمان او یک مجموعه تصاویر را ثبت کرده است .

nessierainbow

آقای رو تمام ادعاهارا رد کرده که میگویند  آن شکلی که در آب دیده است٬ جانور افسانه ای نبوده چون آن قسمت دریاچه  به اندازه کافی عمیق نیست واضافه میکند که آن موجود به سمت بخش کوهستانی دریاچه خزیده است .من هر روز در آن دریاچه کار میکنم و هرگز چیزی شبیه به این مشاهده نکرده ام.

در همون فاصله کوتاهی که بخوام اون تصویر رو بگیرم به زیر آب رفت و از دید پنهان شد .این مرد ۳۱ ساله گفت هیچ وقت اعتقاد نداشته که یک هیولا در اعماق آبها شناور باشد تا وقتی که این عکس را ببیند .

این نمیتواند یک جسم شناور باشد یا چیزی که در جای اشتباهی پهلو گرفته چون در این صورت باید رد طناب آن در آب با چشم به وضوح دیده میشد.

برخی افراد میگویند که پرندگانی هستند که درروی آب حرکت میکنند ولی من هیچ پرنده ای رو در حال پرواز ندیدم اون نمیتونه پرنده باشه !تمام اون به یکباره به درون دریاچه رفت!اون واقعا شبه وار بود ولی من فکر میکنم خیلی موضوع جالبیه .

افسانه هیولای نسی در سال ۱۹۳۳ شروع شد زمانی که وجود خود را توسط جورج اسپایسر و همسرش به جهان معرفی کرد .آنها میگفتند که یک حیوان غیر معمول از مقابل آنها از جاده عبور کرد.

جستجوهای بی شماری با ابزار پیشرفته من جمله سولار و سایر فن آوریهای نوین که میخواستند ثابت کنند این موجود در این دریاچه زندگی میکند در طی سالها شکست خورده است .

شایع ترین گمانه زنیها در اطراف این است که شاید این یک موجود افسانه ای باقیمانده از دوران دور( plesiosaurs ) باشد .هرچند این مساله هنوز ثابت نشده است .

به عنوان یک نتیجه گیری از هیولای دریاچه لاخ نس همواره به عنوان یک افسانه باقی مانده است و جامعه علمی همواره انرا یک موضوع پوچ و واهی میپندارد .

منبع:      http://www.mysterycasebook.com/2011/nessierainbow.html

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *