مصاحبه با دکتر نرودا – تمدن های کهن پیشرفته

تمدن های کهن پیشرفته

بخشی از مصاحبه با دکتر نرودا

دکترنرودا :
زمین یک سیاره بسیار منحصربه فرد بود . در اصل کلاً یک سیاره آبی بود . اما آنچه که برای موجودات بیگانه جالب بود قدرت هسته اش بود . چون هسته اش نیروی گرانشی دارد که برای تجلی (manifestation ) بسیار مفید است .

سارا :
منظور شما از تجلی ( manifestation ) چیست ؟

دکتر نرودا :
اینکه زمین در ابتدا از شکل یک سیاره متشکل از فرکانس های صوتی میان ابعادی به یک سیاره مادی دگرگون شده . هسته یا لب مولد گرانشش توانسته در واقع وضعیتی را خلق کند که طی دوران بسیار طولانی زمین شناسی خودش را به شکل فیزیکی متجلی کند .

سارا :
شما چطور از این تاریخچه آگاه شده اید ؟

دکتر نرودا :
این اطلاعات روی الواحی که در اتاقک بیست وسوم موقعیت باستانی پیکان کهن ( Ancient Arrow ) پیدا شده اند استخراج شده . بخش دیگری از این اطلاعات را ما از الواح سومری بدست آورده ایم که عده بسیاری اندکی از وجود این دسته از الواح با خبر هستند . همچنین ما با نژاد بیگانه کوریم ( آنوناکی ) هم که حامل این داده ها هستند گفتگو داشته ایم .

( مترجم : موقعیت باستان شناسی ” پیکان کهن ” یک جور کپسول زمان بازمانده از فرازمینی ها است که در چاکو کانیون نیومکزیکو کشف شده . در مورد داستان این کشف و کپسول زمان در ترجمه کامل این مصاحبه توضیح داده خواهد شد که ماجرا چه بوده )

سارا :
پس زمین در سر آغاز صرفاً یک سیاره متشکل از آب بوده نه یک سیاره فیزیکی ؟

دکتر نرودا :
بله این زمانی بوده که آتلانتیسی ها در این سیاره زندگی می کرده اند . آنها از نژاد موجوداتی بوده اند که در زمان شکل گیری زمین اینجا ساکن شده اند . آنوناکی که آمد ، با آن ها وارد مذاکره شد تا اجازه بدهند که آنوناکی
ماده ای را در نزدیکی هسته سیاره یا جوهره اش قرار بدهد . ماده ای که امروزه طلا نامیده می شود .
نژادهایی که بعنوان آتلانتیسی و آنوناکی از آنها یاد می کنیم به جهان سه بعدی ( جهان کی / Ki یا بعد زمینی . م ) تعلق ندارند . آن ها آنطور که ما تصورمی کنیم کالبد فیزیکی ندارند . وجودشان در محدوده فرکانسی متفاوتی قرار گرفته ، چیزی که ما اسمش را فرکانس ابعاد والاتر( مهتر ) گذاشته ایم .

سارا :

چرا آن ها طلا نیاز داشتند ؟

دکتر نرودا :
آنوناکی به طلا احتیاج داشت . علت دقیق آن هنوز مبهم است . اما تا حدی قضیه به این بر می گردد که آنها با طلا ، فرکانس کالبدشان را تنظیم و تعدیل می کردند . طلا خمیر مایه نژادشان بود . داشتن طلا و مالک طلا بودن برای بقاء شان حیاتی بود . اطلاعات مربوط به آن به قدری مهم بوده که همه رازهای مربوط به طلا از طرف آنها فاش نشده . این اسناد نشان می دهند که سیاره شان در کل ، دوازده شهر بزرگ داشته و همه آنها از طلای نیمه شفاف ( semi-transparent gold ) ساخته شد بودند . حتی کتاب ” مکاشفه ” هم به آن اشاره کرده .

( مترجم : نقل از کتاب مکاشفه ترجمه : پیروز سیار ” و دوازده دروازه . دوازده مروارید بود و هر دروازه از تنها یک مروارید ساخته شده بود ؛ و میدانگاه شهر از زر ناب و شفاف چون بلور بود . در شهر معبدی ندیدم ” )

سارا :

این موجودات چه کسانی هستند ؟ من از آتلانتیسی ها شنیده ام ما هرگز از آنوناکی چیزی نشنیده ام !! ( زمان این مصاحبه کمی قدیمی است . م )

دکترنرودا :
آنها نژاد موجوداتی فراتر از جهان سه بعدی ( کی / Ki ) هستند . آتلانتیسی ها در آن زمان تنها نژاد ساکن بر زمین بودند و آنوناکی دنبال گرفتن اجازه برای معدن کاوی روی زمین بود که آتلانتیسی ها به آنها اجازه دادند.

سارا :

چرا اجازه دادند ؟

دکتر نرودا :
خب آنها نتیجه گیری شان این بود که کمک به آنوناکی صدمه ای به آن ها نمی زند . آنوناکی برای آن ها حکم رقیب یا دشمن را نداشت . چون آتلانتیسی ها خیلی زیاد بودند . آتلانتیسی ها می خواستند با آنوناکی توافق کنند که آنها هم در عوض در توسعه فن آوریشان کمکشان کنند و همچنین معادن طلا در نواحی از زمین بود که برای آتلانتیسی ها کم ارزش بود .

سارا :
من متوجه نمی شوم که این چه ربطی به ” باب / دروازه بزرگ ” دارد .

دکتر نرودا :
این داستانش خیلی طولانی است و ما تازه شروع کرده ایم اما قول می دهم به این قضیه هم بپردازم .

ترجمه : مهر

مطالب مرتبط

۳ دیدگاه‌

  1. فرشاد گفت:

    این کتاب رو از کجا و چگونه میشه تهیه کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *