معمایِ فرازمینی خاکستری ها – دستکاری ژنتیکی، تولید انسان های جهش یافته با اهداف خاص

فرازمینی

خاکستری

ادامه پست قبل

و اما به راستی چه داستانی در مورد خاکستری هاست که ما نمی دانیم.
داستانهای زیادی درباره خاکستریهایی که آدمها رو به فضاپیمای خودشون برده اند وجود داره داستانهایی از آبستنی با آلات تلقیحی و به وجود آمدن بچه های دورگه بوده ، که این جنینها از بدن مادر جدا شده اند تا در فضاپیما رشد کنند و بزرگ بشن در بعضی موارد حتی گزارش شده که این افراد دوباره به فضاپیما برگردانده شده اند و تونسته اند این فرزندان دورگه رو ببینند .

گزارشی از یکی از ربوده شده گان توسط این موجودات فرازمینی

کیم کارلزبرگ یکی از کسانی که ادعا دارند توسط موجودات بیگانه روبوده شده است.

از DNA من استفاده شده اینها میخواستند بچه های دورگه ای رو از تخمک من و اسپرم دیگری با ترکیب DNA و اسپرم خودشون تولید کنند . من با جنین غریبه باردار شدم و اونها این جنین رو به مدت چند ماه در بدن من نگه داشتند .

بعد من رو دوباره به فضاپیما برگرداندند و جنین رو خارج کردند برای من خیلی ترسناک بود خیلی وحشت آور بود .

نمیشه که اینهمه آدم ادعا کنند که ربوده شدند ، و هیچ احتمالی از واقعیت براش قائل نشوید من فکر می کنم که این اتفاقیست که در حال انجامه نمیدونم که این برنامه دورگه سازی “ای- تی ها”ست یا اینکه سعی می کنند این دورگه ها رو یک روزی که آب و هوا عوض شد، به زمین بیارند اما از نظر من یک اتفاق بسیار غریبی برای کسانی که ربوده شده اند افتاده

اتفاق عجیب که برای روبوده شده افتاد چه بود؟

بیش از حد لزوم شهادت افرادی بسیار زیادی در دست هست که کاملاً این موجودات رو به خاطر میارند و یادشون هست که اونها رو با خودشون برده اند بله من فکر می کنم که خاکستریها کاملاً روشن عمل می کنند.

اما سوال اینجاست که اینها اهل کجا هستند؟

ما وقتی درباره این غریبه های خاکستری صحبت می کنیم ، که سر بزرگی دارند با جثه هایی کوچک ، این سوال پیش میاد که چرا فقط این غریبه ها دائماً مطرح هستند؟ به عنوان یک دانشمند شما همیشه باید دو طرف قضیه رو ببینید تا درباره هر دو وجه ماجرا فکر کنید.

یکی این هست که چرا ما اونها رو به این شکل مطرح میکنیم اگر که اونها واقعاً در برنامه کار ما هستند؟

دیگر اینکه اگر به فرض، اصلاً وجود نداشتند ، آیا حیات هوشمند اساساً متفاوت نبود؟ من فکر می کنم که جواب این سوال کاملاً مثبت باشه .

چه چیزی می تواند این تشابه توصیفات خاکستریها را توسط افراد ربوده شده توجیه کند؟و چرا این توصیفات اخیر با تصاویر باستانی خدایان سراسر دنیا همخوانی دارد؟

آیا ممکن است که آنها از همان نسل فرازمینیها باشند؟

همانطور که نظریه پردازان فضانوردان باستانی مدعی آنند؟ میشه مدعی حضور بالقوه خاکستریها در گذشته دور شد چون تصاویری و نقشهایی در غارها وجود داره که شبیه خاکستریهاست مثلاً مجسمه هایی در سومریه باستان وجود داره اما می شه حتی نقاشیهایی رو در غارهایی در اروپا و مثلاً استرالیا هم پیدا کرد .

که همه تصاویری از موجوداتی با سری مثلثی شکل و چشمهای بزرگ بادومی هستند نقاشیهای غار در ناحیه کیمبرلی استرالیا با قدمتی نزدیک به ۵٫۰۰۰ سال می تواند از اولین تصاویر یافت شده خاکستریها محسوب شود .

طبق افسانه های محلی ، این نقاشیها درباره ارواحی باستانی هستند موسوم به “وانجینا ” که در رویا ظاهر می شدند تا قلمرو خود و ساکنین آن را ایجاد نمایند .

فرازمینی

وانجینا

این چیزی که شما در آنجا می بینید ، یک تصویر جامع از موجود غریبه خاکستریست چشمهای بادومی و سرهای بادومی چون اغلب شما شکلهای عجیب دیگری رو هم در این صخره ها می بینید .

که لزوماً خاکستری ها نیستند بنابراین پیدا کردن یک موجود خاکستری در غارهای کیمبرلی واقعاً غیر عادیست .

“وانجینا” موجوداتی بودند که از آسمان آمده اند

نظریه پردازان فرازمینی باستانی معتقد هستند که فرازمینی ها نسلی از انسان ها دستکاری ژنتیکی کرده اند و در واقع شروع اولیه تمدن در استرالیا و نواحی اطراف اون بوده اند. در واقع، بومیهای امروزی محلی هنوز هم همین موجودات رو عبادت می کنند و به نظر من، شگفتی کار در اینجاست که آنچه ما در اینجا می بینیم .

یک افسانه زنده هست که هزاران سال زنده مانده و از نظر من ، هیچ تصادفی هم در کار نیست آیا ممکن است که موجودات غریبه ای که ما به نام “خاکستریها” می شناسیم .

حقیقتاً هزاران سال پیش از این به زمین آمده اند؟

همانگونه که نظریه پردازان فضانوردان باستانی به آن معتقدند؟ شاید بتوان پاسخ این سوال را نه در آسمان بلکه در تصاویر نقش شده از خدایان باستانی به دست بشر اولیه یافت.

…عراق منطقه ای که زمانی بین النهرین خوانده می شده است .

در ساحل شرقی رود “دجله” و روبروی شهر مدرن “موصل” ، بقایای شهر باستانی “نینوا” واقع است .

در اینجا و در سال ۱۸۴۹ ، لوحه های شش هزار ساله “سومری” کشف شد که حاوی اولین نوشتار شناخته شده در جهان است تفسیر نوشتارهای حک شده در لوحه های گلی از نسلی غریبه به نام آنوناکی” میگوید که در “سومر” ساکن بوده و با انسانها همزیستی داشته اند ” آنوناکیها” که اهل ” سومر” یا همان “عراق” امروزند خدایانی هستند که دقیقاً در ژنتیک انسانی ما دست بردند و نسلی جدید از انسان ها ساختند.

آنوناکی

آنوناکی

یعنی انسان هایی رو به شکل خودشون و به دلخواه خودشون به وجود آوردند.

بنابراین ما وقتی به بعضی از این اشعار سومری و متون متنوعی که متعلق به هزاران سال پیش هست بر می گردیم ، می بینیم که “آنوناکیها” منبع مهم تشخیص این موضوعند که اینها موجوداتی هستند که واقعاً وجود داشته اند.

و موضوع دیگر اینکه “آنوناکیها” حتی با “خاکستریها” رابطه داشتند یا برای اونها کار می کردند . در رابطه با “آنوناکی ” آنچه که “آنو” واقعاً توصیف میشه از این واقعیت نشات می گیره که اونها در رابطه با موجودات خلاقی بوده اند و در این مورد به خصوص ،”آنو” با صورت فلکی “اوریون” مرتبط هست .

و کاملاً به طور مشخص بیان می کنه که این موجودات از جایی از این کیهان آمده اند از اون نقطه به زمین آمده اند وقتی شواهد رو بررسی می کنید، می بینید که موجودات مختلف فضایی وجود داشته اند که به این سیاره رفت و آمد می کرده اند .

ما موجود ریز نقش کله گنده “خاکستری” رو داریم موجوداتی بسیار بلند قد که میشه گفت غول بوده اند رو داریم که گاهی اونها رو ” آنوناکی” می نامیم .

و موجودات خارجی دیگری هم داریم که گفته شده تقریباً شبیه خودِ ما بوده اند.

در جنوبِ غرب امریکا نیاکان سرخ پوستان “هوپی ” به خدایانی از جهانی دیگر اعتقاد داشتند و تصاویری از آنها را بر دیوارهای “کَنین” نقش کرده اند اما در برخی موارد ، محققین معتقدند که تصاویر این خدایان آسمانی با خاکستریهای امروزی منطبق است در فرهنگ “هوپی”، ارواحی به نام “کاچینا” وجود داره که به معنی موجوداتی از دنیایی دیگر هست.

اینها ترکیبی از روح طبیعت و روح زمین هستند . پایان قسمت دوم خاکستری ها ، ممنون که مطالعه کردید.ادامه دارد…

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. فرشاد گفت:

    سلام انسان از جفت گیری انوناکیها با میمون بوجود امده واین کاررو خود انوناکیها انجام دادند چون نیاز به کارگرانی در روی زمین داشتند ولی بعداز اینکه انسان رو بوجود اوردند به حال خودش رهاش کردند ورفتند موجودات خاکستری خیلی ضعیف تراز از انوناکیها هستند والبته باهوشتراز انوناکیها هم داریم که موجودات خشن وخیلی باهوشی هستند وظاهری مثل سوسمار دارند. انوناکیها در روی زمین بدنبال معادن طلا برای محافظت از سیاره خودشون بودند.در گذشته در مریخ و چندین سیاره دیگه موجودات زنده بودند که بدلیل جنگهای هسته ای شدید سیاره ها غیرقابل سکونت شده. حتی در گذشته روی خود کره زمین انرژی هسته ای تولید میشده که بعدا دراثر اتفاقی شبیه قیامت همه چیز نابود شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *