سرپوش گذاشتن بر روی یک راز توسط موزه راکفلر: بشقاب پرنده مصری و ابزارآلات فرازمینی

سرپوش گذاشتن بر روی یک راز توسط موزه راکفلر: یو اف اوی مصری و ابزارآلات فرازمینی که در اورشلیم یافت شد.

بشقاب پرنده مصری و ابزارآلات فرازمینی
یک مجسمه وسیله باستانی مصری در محوطه جیزه را نشان میدهد، ولی بنا به گزارشهای دریافت شده (این شی باستانی) از خانه پتریزها در اورشلیم زمان کوتاهی پس از آنکه یافت شد توسط نماینده موزه باستانشناسی راکفلر ضبط گردید.

چرخه بیگانگان و یو اف او مملو است از ادعای قابل توجه بر اساس ابزارآلات باستانی مصری، که در خانه سابق مصر شناسی از اورشلیم بنام سر ویلیام پتری، یافت شد. مواردی که میتوانند تاریخ مصر باستان را دوباره بنویسند و در واقع تاریخ جهان باستان.

به گزارش شپارد آمبلاس، سردبیر « اخبار جایگزین» از وب سایت اخبار اینتلیهاب، مصنوعات بیگانه مصری در حالی یافت شدند در حالیکه در یک اتاق مخفی در پشت کتابخانه مصر شناس مخفی شده بودند. پیتر قبل از وفاتش در سال ۱۹۴۲ ظاهرا شواهدی مبنی بر حیات فرازمینیان بر کره زمین یافته بود‌ اما ترجیح داد که آنها را در خانه اش در اورشلیم مخفی کند. هم اکنون موزه راکفلر این داشته های مربوط به دوره ابزارآلاتی از بیگانگان و یو اف او در اختیار دارد در حالیکه به علت دلایل امنیتی ممکن است برای عامه مردم در دسترس گذاشته نشود.

آثار مجسمه های مصر که احتمالا از بیگانگان هستند، موجود در طبیعت جزییات ظاهری اجساد مومیایی شده این فرضیه را که آنها اصالتا از بیگانگان فضایی بوده اند تقویت میکند. اسکلت ها ظاهری نا آشنا دارند با سر دراز، کاسه چشم بزرگ، و ستون فقرات طولانی.

بطرز جالب همزمان ابزارآلات پیشرفته مکانیکی شامل لوحی طلایی با رویه شفاف در کنار اجساد بیگانگان یافت شد. بنا به گفته آمبلا، تکنولوژی بکار رفته در ساخت این ابزارآلات تکنولوژی پیشرفته با مکانیسمی پیچیده بود.

آیا اینها ابزارآلات مسافرت بین ستاره ای بیگانگان فضایی هستند؟ به گفته آمبلا، بر اساس حقایق آثار سنگ نوشته هایی که نشاندهنده فضاپیمای بیگانگان فضایی هستند، میتوانند باشند.

این اولین باری نیست که باستانشناسان لوحه های سنگی باستانی مصری را یافته اند که شامل کتیبه ای در وصف سفینه های فضایی و دیگر ماشین آلات مدرن و پیشرفته است.

تصویر زیر یک «چرخبال هیروگلیف» را نشان میدهد که از یک معبد در آبیدوس مصر بدست آمده است. این تصویر گویای یک وسیله هوانوردی مدرن است.

چرخدنده باستانی

چرخدنده باستانی

در عین حال دانشمندان این را یک وسیله هوانوردی دانسته اند که از نظر ذهنی تداعی کننده ارتباط گسترده بیگانگان فضایی و یو اف او است و اینکه این کتیبه های هیروگلیف سندی دال بر خلبانان و فضانوردانی از بیگانگان فضایی است که با تمدن بشری عهد باستان ارتباط برقرار کردند و پیشرفت فرهنگی و تکنولوژیک جوامع اولیه بشری را تحت تاثیر قرار دادند.

ارزانسرای آرایشی

و در حقیقت، بلوغ زود هنگام تمدن باستانی مصر به نظر میرسد که اعتبار نظریه ارتباط با بیگانگان فضایی را به ارتباط با ای تی و یو اف او افزایش میدهد که چنین مینماید که بیگانگان فضایی چنین ساختار سنگی معماری را مانند اهرام جیزه در زمان های پیشتر از ظهور تمدن مصر ، به وجود آوردند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *