‍ نامها فرکانسهای انرژی

زندگی

نامها فرکانسهای انرژی

هر یک از حروف الفبا دارای فرکانس خاصی از انرژی است و نام ها نیز که مجموعه‌ای از حروف می باشند، خود دارای فرکانس های ویژه‌ای هستند. 

آگاهی نیز در واقع فرکانس های متفاوت انرژی است که ذهن آنها را دریافت می کند. 

همچنان که با تغییر سطح هوشیاری و آگاهی، فرکانس امواج مغزی نیز تغییر می کند.

کودکی که تازه بدنیا آمده ذهنیتی ندارد. این طور به نظر می رسد که با انتخاب نام برای او، به طور مداوم فرکانس های خاصی از انرژی به مغز او فرستاده می شود، سلول های مغز تحریک شده و در نهایت الگوهای ذهنی شکل می گیرند که این الگوها قسمتی از شخصیت فرد را می سازند و شاید یکی از دلایل توصیه پیامبر اسلام در مورد انتخاب نام نیکو برای فرزندان، تأثیر عمیق آن در سرنوشت و شخصیت آنان بوده باشد. 

البته فراموش نکنیم که انتخاب نام و یا تغییر نام برای افراد طبق قوانین خاصی در دانش علم الاسما انجام می شود تا علاوه بر همگامی ارتعاشات با هم مدار زندگی فرد نیز بر مدار خیر و برکت قرار گیرد.

هر فرد بسته به نامی که با آن صدا زده میشود در یکی از  مدارها یا حلقه خای این علم قرار میگیرد.

این دسته ها به زبان ساده ظرفی رو برای شما مشخص می کنند. بعنوان مثال فردی که در مدار یا حلقه اول قرار می گیره ظرفی سست و ترک خورده داره و طبیعتا این ظرف گنجایش و توان مختصری دارد و گاها استفاده کننده از این ظرف متحمل خسارت جانی و مالی میشود، دقیقا مثل این که شما بخواهید از یک لیوان شکسته آب بخورید…

از طرفی پس از ازدواج پیوند جدیدی در دنیای اسامی ایجاد میشود که رابطه تفاهم، سلامتی و گشایش مالی در این پیوند قابل بررسیست.

موارد ذکر شده چیزی نیست که متعلق به دیروز و امروز باشد، این علم تاریخچه کهنی دارد.

به طور مثال روزبه اصفهانی وقتی در جستجوی حقیقت به سرزمین حجاز، خدمت پیامبر اکرم ص رسید، پس از مسلمان شدن حضرت محمد ص نام سلمان را بر ایشان نهادند و یا مادر امام زمان عج که نوه قیصر روم بودند پس از عقد نامشان به نرجس تغییر یافت.

از دانشمندان و حکمای ایرانی نیز میتوان به شیخ الرییس ابوعلی سینا و شیخ بهایی بزرگ اشاره کرد تا جایی که مرحوم شیخ بهایی در کتاب سرالمستتر آشکارا به وجود این علم اشاره کرده و حتی بخش اندکی از این علم را نیز آموزش داده است (البته در نسخه های موجود ناقص است)

در دنیای امروز ناشناخته هایی وجود دارد که ناخواسته بر زندگی ما تاثیرگذار است، هر چند ما آنها را نمی شناسیم و یا از وجود آنها بی اطلاعیم اگر شخصی نداند که جاذبه وجود دارد و از بلندی خود را پرتاب کند، جاذبه به آگاهی ایشان اعتنا نمی کند و ایشان قطعا آسیب خواهد دید این اتفاق ساده قبل و بعد کشف جاذبه رخ میداد.

برخی از افراد چنین عنوان می کنند که این از عدالت خداوند بدور است که فردی با نامی در دسته حادثه آفرین و دیگری با همان نام در دسته اشرافی قرار بگیرد.

اما این قوانین قبل از خلقت انسان وضع گردیده و این شرایط برای همه یکسان است. گمان نکنم اگر کسی به بیماری خاصی مبتلا شود و دیگری نشود ارتباطی به عدالت خداوند داشته باشد و یا تولد کسی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده ای فقیر عدالت خدا را تحت الشعاع قرار دهد.

امروز شما به هر دلیلی این قانون آگاهی با شماست که به سادگی از کنار این علم تاثیر گذار عبور نکنید و یا با تدبیر از این علم استفاده نمایید.

امام حسین (ع) فرمودند: آن علمی که جدم خاتم النبیین ﷺ بدان خوانده شده علم حروف است و علم حروف در لام است و علم لام در الف است و علم الف در نقطه و علم نقطه در معرفت اصلیه و علم معرفت اصلیه در علم ازل و علم ازل در مشیت و علم مشیت در علم غیب هویت است.

اسم گذاری چه انرژی های ایجاد میکند ؟؟؟؟

که باعث حفظ یا نابودی شخص میشود .

امام محمد باقر علیه السلام می فرمایید:

راست ترین اسامی نامی است که انسان را دلایت به خدا کند .آیا نامی که انسان را دلایت خدا کند نمی تواند برعکس ان نیز عمل کند .

چرا در اسلام تاکیدشده که هرچی دارید برایش نام نیک انتخاب کنید.

اسم چه انرژی های بین هم رد و بدل می کنند که هرزمان بر ماشین  حیوانات و….غیره نام می گذاریم هم ماندگاری هم طول عمر بیشتری پیدا کرده و هم خودمان مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به انچه که داریم پیدا میکنیم.

خداوند نظام هستی را برپایه  اعداد بنا

 نهاد (یامن احصی کل شی ء عددا )

خداوند جهان را به زبان اعداد خلق کرده است .

خداوند تغییر نمی دهد سرنوشت هیچ قومی را مگر انکه خود بخواهد.

پس بیاییم سرنوشتمان را از سر بنویسیم که اکثر بیماری ها وطلاق ها و نا سازگاری های خانوادگی ،ورشکستگهای چندین و چندباره مالی  نازایها .ترسها و دلهره های دائمی و…غیره به دلیل نامیست که بی حساب و کتاب برخود یا فرزندانمان گذاشته ایم…

تنها کافیست یک نام حساب و کتاب شده برای خودتان و فرزندان خودتان انتخاب کنید تا از تمامی مشکلات خلاص شوید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *