نقشه باستانی زمین

نقشه باستانی زمین

این نقشه سنگی و تعداد سیصد و پنجاه اثر باستانی دیگر در سال ۱۹۸۴ هنگامی که معدنچیان در اکوادور در حال حفر یک تونل زیرزمینی بودند کشف شد. اشیاء کشف شده هیچ همخوانی با هیچ یک از تمدن های باستانی شناخته شده در آمریکای جنوبی ندارد.
بر روی این سنگ یک خط بلوری طبیعی وجود دارد و اگر از روبرو به آن نگاه کنید، بر روی این خط در نزدیکی جایی که اکنون آن را عربستان سعودی می نامیم، می توانید یک خاتم کاری به شکل یک چشم ببینید.

چیزی که قابل توجه است تفاوتهای این نقشه با نقشه امروزی زمین است. در این نقشه یک جزیره بلند در اقیانوس آرام کشیده شده که اکنون از آن خبری نیست. چیزی که با تحقیقات پروفسور کیمورا همخوانی دارد. او به این نتیجه رسیده بود که از شمال شرقی ژاپن تا کشور تایوان، روزگاری یک قاره بزرگ وجود داشته است. همچنین در نزدیکی آمریکای مرکزی، قاره ای دیگری (آتلانتیس) نیز کشیده شده که اکنون وجود ندارد.
خط سفید از بخشی از آمریکای جنوبی عبور کرده است. شما می توانید به وضوح خلیج گویاکیل را ببینید. در این قسمت یک خاتم کاری دیگری به شکل دایره وجود دارد و دقیقا جایی را نشان می دهد که این سنگ و دیگر آثار باستانی در آنجا کشف شده است.
این نقشه حد اقل ۱۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ سال عمر دارد. مدرکی دیگر که ما را وادر به سکوت و جستجوی بیشتر برای شناختن تاریخ مان به عنوان ساکنان این سیاره می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *