نگاهی تصویری به هواوی Honor Magic در کنفرانس CES 2017

 

گویا در سال ۲۰۱۷ قرار است که به طور کلی بازار گوشی‌های هوشمند تغییر کند. با عرضهٔ گوشی‌های چینی با کیفیت و همین طور ورود دوبارهٔ نوکیا به طور جدی به بازار گوشی‌های اندرویدی و حالا این هم آخرین اطلاعات از گوشی هواوی Honor Magic با نمایشگر خمیده از هر ۴ طرف و بدنهٔ فلزی.

در نمایشگاه و کنفرانس CES 2017 فرصتی برای اهل فن دست داد تا بتوانند از نزدیک به بررسی این گوشی بپردازند. کیفیت ساخت و دیزاین آنر مجیک فوق‌العاده گزارش شده است. نمایشگر ۵ اینچی Quad HD که احتمالا کیفیت بسیار فوق‌العاده‌ای خواهد داشت با توجه به اندازه صفحه، پردازندهٔ ۸ هسته‌ای هواوی ۲٫۳ مگاهرتزی، حافظهٔ ۴ گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی، باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپری و دوربین‌های ۱۲ و ۹ مگاپیکسلی پشت و جلو.

اما حسگرهای این گوشی که به قابلیت‌های هوش مصنوعی آن کمک می‌کنند، بخش دیگری از برتری‌های آن است. به عنوان مثال هر گاه این گوشی برداشته شود و در دستانتان قرار گیرد، نمایشگر به طور خودکار روشن می‌شود. همچنین حسگر فروسرخ می‌تواند چهرهٔ شما را اسکن کند و شما را بشناسد و به این ترتیب نوتیفیکیشن‌های شما را بر روی صفحهٔ قفل گوشی، تنها هنگامی نمایش می‌دهد که شما و خود شما در آن سوی نمایشگر باشید.

از نظر نرم‌افزاری، این گوشی با اندروید ۶ (مارشمالو)، می‌آید و رابط کاربری داخلی هواوی هم به جای Emotion UI که در گوشی‌های قبلی آنر وجود داشت، حالا به چیزی تغییر کرده که هواوی آن را Magic Live UI می‌نامد که ساده‌تر، سبک‌تر و همچنین با ویژگی‌های Google Home عرضه می‌شود.

اندرویدآتوریتی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *