هرروز ۴۰ کودک در آلمان مورد اذیت جنسی قرار می گیرند

گزارش های زیادی از آزار و اذیت جنسی کودکان در سطح جهان منتشر می شود از جمله در کشور آلمان روزانه ۴۰ کودک مورد اذیت و سوء استفاده جنسی قرار می گیرند،کودکان قربانی به سختی در مورد اتفاقی که برای شان افتاده صحبت می کنند.

آمار سالانه جرایم در آلمان باعث نگرانی در مورد وضعیت اطفال شده است. پولیس گفته که در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۰۰ کودک به قتل رسیده و هزاران تن شان اذیت جنسی شده اند.

گزارش بررسی میزان جرایم از سوی اداره مبارزه با جرایم جنایی آلمان روز پنجشنبه نشر شده است. مقامات پولیس آلمان گفته اند که این گزارش وضعیت خرابی را حکایت می کند.

کودکان قربانی به سختی در مورد اتفاقی که برای شان افتاده صحبت می کنند.

آمار می رساند که در سال ۲۰۱۸ میلادی ۱۳۶ کودک به شکل ظالمانه ای کشته شده اند که ۸۰ درصد شان کمتر از شش سال عمر داشته اند. در همین مدت زمان برای کشتن ۹۸ کودک دیگر نیز تلاش صورت گرفته بود.

از سوی دیگر در همین سال شمار کودکانی که مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته اند، نسبت به سال ۲۰۱۷ تا ۶.۴۳ درصد افزایش یافته است.

هولگر مونش، رئیس اداره مبارزه با جرایم جنایی در آلمان

در سال ۲۰۱۸ شمار کودکانی که مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته اند به ۱۴۶۰۰ تن می رسد که اوسط ۴۰ تن در روز را می رساند.

پولیس حتی گفته که ممکن است شمار اصلی کودکان قربانی بیشتر هم باشد؛ چرا که بیشتر وقت ها متجاوز از اعضای خانواده، دوستان و همسایه ها است و کودکان از گزارش دادن این جرایم هراس دارند.

«جرایم زیادی شاید مخفی بماند»

هولگر مونش، رئیس اداره مبارزه با جرایم جنایی در آلمان گفت که پولیس آلمان به ۸۰ درصد از قضایای اذیت و آزار جنسی کودکان رسیدگی کرده است.

اما این فقط جرایمی بوده اند که پولیس در مورد آنان اطلاعات به دست آورده است. وی گفته که ما باید در نظرداشته باشیم که ممکن است جرایم زیاد این چنینی پنهان بمانند.

پولیس در سال ۲۰۱۸ همچنان ۷۴۴۹ دوسیه ساختن فیلم های غیرمجاز از کودکان را کشف کرده است. این شمار نسبت به سال گذشته اش ۱۴ درصد افزایش را نشان می دهد. مقامات پولیس گفته اند که بسیاری از قضایا در نتیجه همکاری بین المللی کشف شده اند.

مثلا در اوایل ماه می اداره های امنیتی امریکا به اداره های آلمان اطلاعاتی را ارائه کردند که براساس آن پولیس توانست مجرمان را شناسایی و بازداشت کند. پولیس می گوید که قانونی که در آلمان جلو ثبت “آی پی آدرس” های اینترنتی را می گیرد، باعث می شود که مانعی برای جلوگیری از ثبت و نشر فیلم های غیرمجاز از کودکان ایجاد شود.

هولگر مونش خواسته تا این اطلاعات کاربران اینترنت برای ۱۰هفته ثبت شود، چرا که می تواند به مقامات برای بازداشت مجرمان کمک کند. به گفته وی از ۲۰ هزار قضیه ای که به پولیس رسیده، فقط امکان دسترسی به چهار هزار مورد از “آی پی آدرس” اینترنت متهمان ممکن بوده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *