هلی‌کوپتر مالک میلیاردر لسترسیتی سقوط کرد +تصاویر

دقایقی پس از تساوی خانگی تیم فوتبال لسترسیتی در ورزشگاه خانگی‌اش، اتفاقی ناگوار برای مالک این باشگاه رخ داد.

«سریواداناپارابا» پس از پایان بازی لسترسیتی مقابل وستهام سوار بر هلی‌کوپتر قصد عزیمت به خانه‌اش را داشت که اندکی پس از دور شدن از ورزشگاه اختصاصی لسترسیتی، هلی‌کوپتر دچار نقص فنی شد و در نهایت در پارکینگ ورزشگاه سقوط کرد.

نیرو‌های امنیتی بلافاصله پس از سقوط و ایجاد حریق به محل حادثه رفتند. گفته می‌شود این حادثه به دلیل مشکلی در دُم هلیکوپتر اتفاق افتاده است. هلیکوپتر بدون مشکل از زمین چمن ورزشگاه کینگ پاور بلند شد و به ارتفاع ۶۰ متری رسید، اما بعد از چند چرخش در پارکینگ ورزشگاه سقوط کرد. لحظاتی بعد از سقوط هم آتش سوزی آغاز شد. این هلیکوپتر علاوه بر ۲ خدمه پرواز، ظرفیت جابه‌جایی ۶ مسافر را داشت و معلوم نیست علاوه بر مالک لسترسیتی چه افراد دیگری در وسیله نقلیه حضور داشتند.

شرکت کینگ‌پاور متعلق به سریواداناپارابا و یکی از اعضای خانواده او نیز حضور مالک باشگاه لسترسیتی را در این هلی‌کوپتر تأیید کرده‌اند. شدت انفجار به حدی بوده که گروهی از هوادارانی که در اطراف محل حادثه بودند را هم برای نجات دادن جان خود از برخورد قطعات هلی‌کوپتر مجبور به فرار و پناه‌گرفتن شده بودند. در همین حال، اما گفته می‌شود که آیاوات پسر سریواداناپارابا و نایب رئیس باشگاه و همچنین جان رودکین مدیر اجرایی باشگاه سوار هلی‌کوپتر نبوده است. به گفته شاهدان، کاسپر اشمایکل، دروازه‌بان دانمارک لسترسیتی یکی از افرادی بوده که بعد از سقوط در محل حاضر شده و با چشمان گریان دیده شده است. یکی از شاهدان عینی این اتفاق همسر پیتر شیلتون اسطوره تیم فوتبال لسترسیتی بوده است. قرار است شرکت کینگ‌پاور امروز بیانیه‌ای در خصوص جزئیات این ماجرا منتشر کند.

سریواداناپرابا به عنوان مالک کمپانی کینگ پاور، سال ۲۰۱۰ لسترسیتی را خرید و از سال ۲۰۱۱، ریاست این باشگاه را برعهده دارد. با سرمایه‌گذاری او، لسترسیتی در فصل ۱۶-۲۰۱۵ قهرمان لیگ برتر شد. او سال گذشته باشگاه بلژیکی «او اچ لوون» را هم خریده بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *