پیشگویی های پایان دنیا

پیشگوییهای پایان دنیا

به نظر شما روز پس از پایان دنیا چگونه خواهد بود ؟

با توجه به سایت ویکی پدیا تا کنون ۱۸۳ پیش بینی پایان دنیا با شکست مواجه بوده که بسیاری از آن ها بر اساس تعالیم دینی وتوسط متعصبان این مذاهب ترویج گردیده است .

در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم :

–          در سال ۱۲۸۴ میلادی پاپ (Innocent III ) پیشگویی کرد که دنیا ۶۶۶ سال پس از ظهور اسلام به پایان خواهد رسید .

–          کریستف کلمب مدعی شده بود که دنیا ۵۳۴۳ سال قبل از میلاد بوجود آمده و ۷۰۰۰ سال بیشتر عمر نخواهد داشت که بدون احتساب سال صفر ۱۶۵۸ میلادی  تاریخ پایان دنیا بوده است .

–          جاکوب برنولی ریاضیدان مشهور پیش بینی کرده بود که دنیا بر اثر برخورد یک شهاب سنگ در سال ۱۷۱۵ از بین خواهد رفت.

–          یک گروه مسیحی (Seventh Day Adventists ) پیش بینی کرده بود که مسیح در سال ۱۸۷۴ باز خواهد گشت !

–          در سال ۱۸۶۲ کتابی با عنوان ( پایان دنیا در سال ۱۸۸۱ ) به نقل از مادر شیپتون پیشگوی قرن ۱۵ منتشر گردید . ولی در سال ۱۸۷۳ آشکار شد که این امر کذب و جعلی بوده ولی با این حال عده ای هنوز به آن باور داشتند.

–          Camille Flammarion پیش بینی کرده بود که در سال ۱۹۱۰ دنباله دار هالی باعث از بین رفتن حیات بر روی کره زمین می شود . همچنین  اوا نجلیست Wilbur Glenn Voliva اعلام کرده بود که دنیا در سال ۱۹۳۵ نابود می گردد .

–          Dorothy Martin که لیدر یک آئین یوفو به نام  Brotherhood of the Seven Rays بود پیش بینی کرده بود که ۲۱ دسامبر ۱۹۵۴ دنیا توسط یک سیل عظیم از بین خواهد رفت .

–          سایکیک  Jeane Dixon پیش بینی کرده بود که در ۴ فوریه ۱۹۶۲ یک همراستایی سیاره ای موجب ویرانی های زیادی بر روی زمین خواهد شد.

–          George Van Tassel که مدعی چانلینگ با موجودی بیگانه به نام Ashtar بود پیش بینی کرد که فاجعه در ۲۰ اگوست ۱۹۶۷ بواسطه برخورد موشک های اتمی شوروی با جنوب امریکا رخ خواهد داد .

–          اوانجلسیت Pat Robertson در سال ۱۹۷۶ پیش بینی کرده بود که دنیا در اکتبر یا نوامبر ۱۹۸۲ به پایان می رسد .

–          José Argüelles مدعی شده بود که آرماگدون در تاریخ  ۱۷ اگوست ۱۹۸۷ به وقوع خواهد پیوست مگر اینکه ۱۴۴۰۰۰ نفر در یک جا جمع شوند و از طریق رزونانس جلوی آن را بگیرند .

–          Hal Lindsey گفته بود که نابودی در سال ۱۹۸۷ صورت می گیرد با توجه به  کتاب بایبل و دوره ۴۰ ساله استقرار اسرائیل .

–          Louis Farrakhanm رهبر حرکت دنیای اسلام ( Nation of Islam) اعلام کرده بود که جنگ اول خلیج فارس منجر به آرماگدون خواهد شد .

–          Harold Camping که دیگه گفتن نداره !

–          سایکیک مشهور کالیفرنیا Sheldon Nidle گفته بود که دنیا ممکن است درتاریخ ۱۷ دسامبر ۱۹۹۶ با ورود ۱۶ میلیون سفینه فضایی و حامل فرشتگان به پایان برسد .

–          یک پیشگویی نسبت داده شده به نوستراداموس مبنی بر آمدن پادشاه وحشت از آسمان در ماه هفت ۱۹۹۹ موجب ایجاد ترس از پایان دنیا گردید.

–          ادگار کیسی پیش بینی کرده بود که مسیح در سال ۲۰۰۰ باز خواهد گشت .

–          گروه Nuwaubian Nation movement مدعی شده بود که در ۵ می ۲۰۰۰ در اثر هم آرایی سیاره ها، زمین و سایر سیاره ها  به داخل خوررشید کشیده خواهند شد .

–          Nancy Lieder مدعی ارتباط با بیگانگان مستقر در زتا رتیکولی اعلام کرده بود با توجه به آنچه بیگانگان به او گفته اند  دنیا در اثر برخورد با نیبرو در می ۲۰۰۳ نابود خواهد شد .

–          Pat Robertson در کتابش به نام The New Millenniumتاریخ  ۲۹ آوریل ۲۰۰۷ را پایان دنیا معرفی کرده است.

–          José Luis de Jesús پیش بینی کرده بود که اقتصاد و دولت ها در ۳۰ جون ۲۰۱۲ از هم خواهد پاشید و او و پیروانش دچار دگرگونی هایی می شوند  که دارای قدرتهایی مانند پرواز و عبور از دیوار می گردند !

     منبع :in5d

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *