چرا نباید از هاست های رایگان استفاده کنیم

 هاست رایگان

هاست رایگان

عدم استفاده از هاست رایگان

قطعا تا کنون شده که در موقع وبگردی با تبلیغات چشم نوازی اشنا شوید با مضمون هاست رایگان و ….. خب حتما این ضرب المثل رو هم شنیدید که میگن هیچ ارزونی بی حکمت نیست خب تو این مقاله ما میخواییم به بررسی دلایل عدم استفاده از هاست رایگان بپردازیم.

خیلی کنده و سرعت بارگزاری پایینی داره

در این نوع سرویس ها به دلیل رایگان بودن چندین هزار سایت بر روی این هاست ها قرار میگیرد که موجبسنگین شدن و اشغال منابع سرور میشود  وباعث  از دست دادن سرعت لود و بارگذاری سایت خودتون میشه .

آدرس وب غیر حرفه ای

اگر قصد داشتن یک سایت حرفه ای دارید پس باید یک دامنه حرفه ای نیز داشته باشید داشتن یک اسم و دامنه حرفه ای اولین قدم در حرفه ای شدن هست  پس از این هاست های رایگان انتظار ارایه دامنه حرفه ای رو نداشته باشید و اغلب  دامننه شما به صورت یک ساب دامین خواهد بود برای مثال

Yoursite.infu.ir

رایگان هست اما نه برای همیشه

خب طبیعتا این سرویس ها همیشه رایگان نیستن و گاهی اوقات هزینه های اون از هزینه هاست های غیر رایگان خیلی بیشتر میشه .

از دست رفتن اطلاعات

شاید مدتی پس از استفاده از سرویس رایگان قصد خرید سرویس حرفه ای به سرتون بزنید ولی در میان ممکنه تمامی اطلاعات خودتون رو از دست بدید .

سو استفاده تبلیغاتی از سایت شما

این نکته رو به خاطر بسپارید که ارایه دهنده سرویس میتونه هر لحظه در سایت شما تبلیغاتی به صورت پاپ اپ و .. به نمایش بگذارد که ممکن از موجب اعمال محدودیت های برای سرویس و سایت شما بشود همچجون فیلترینگ در ایران .

این شرکت ها در هر زمانی می توانند ناپدید شوند

این شرکت هادر هر بازه رمانی میتوانند ناپدید شوند فقط این نیست اگر این اتفاق بیفته قطعا شما هم اطلاعات و .. سایت خود رو یک شبه از دست میدید نارحت کنندس نه؟؟؟.

به فروش رساندن اطلاعات شما

خب این سرویس ها از شما هزینه ای نمیگرن ولی قطعا این سرئویس ها  هزینه هایی دارن  همچون هزینه کارمندان و … پس باید از جایی در امد کسب کنند پس چه کاری بهتر از فروش اطلاعات شخصی شما ؟؟

ابزاراش کجاست پس ؟؟؟

بر عکس تمامی سرویس هایی که هاستینگ ارایه میکنند این سرویس های رایگان به شما امکانات کاملی ارایه نمیدن که قطعا به اون ابزار ها نیاز خواهید داشت و در اینده به مشکل میخورید .

از وردپرس خبری نیست

اگرشما مثل بنده از طرفدارای سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستید پس یکی از اساسی ترین شمل ها اینه که نمیتونید رو این هاست ها وردپرس نصب کنید پس این مورد مارو قطعا نامید خواهد کرد

خب به پایان این مقاله رسیدیم

پس الان اگر قصد داشتید یک هاست رایگان بگیرید امیدوارم نظر خودتون رو عوض کنید و با هزینه ای اندک سایت خود رو بیمه کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *