چگونه بازو را لاغر کنیم؟

چگونه بازو را لاغر کنیم؟

چاقی و بزرگ بودن بازو برای بسیاری از افراد تبدیل به دغدغه می شود. البته این افراد حق دارند زیرا چاق بودن بیش از حد بازو هم در تناسب اندام و زیبایی نقش زیادی دارند و هم ممکن است برای سلامتی ضرراتی داشته باشد زیرا چاق بازو معمولا به دلیل تجمع چربی در این قسمت ها می باشد و قسمتی از اضافه وزن بدن را تشکیل می دهد.

برای لاغر کردن بازو ها به نکات زیر توجه نمایید:

۱ـ ماساژ دادن بازوها به دلیل فشاری که بر بازو می آورد و گردش خونی که ایجاد می کند بسیار مفید است.

۲ـ به طور مرتب سه بار در هفته و در هر بار به مدت ۴۰ دقیقه ورزش کنید.

۳ـ یوگا باعث ایجاد جریان خون شده و می تواند به از بین بردن چربی های اضافی کمک کند.

۴ـ بلند کردن وزنه با سوزاندن چربی در بازوها کمک می کند. اما وزنه باید به طور صحیح بالا و پایین برده شود.

۵ـ خانم ها باید بدانند که چون در بدن آن ها، هورمون تستوسترون کمتر از بدن مردان است، با بلند کردن وزنه، عضلات شان محکم می شود و اندام آنها مانند اندام مردان نمی شود.

۶ـ دستان خود را از طرفین باز کرده و به صورت صاف (بدون شکستگی از آرنج) تا ارتفاع شانه ها بالا بیاورید تا موازی با زمین باشند. حال از محور کتف، بدون اینکه دستها خم شوند، آنها را بچرخانید. ۲۰ بار در جهت جلو و ۲۰ بار در جهت عقب. توجه داشته باشید که گردش به صورت کامل و ۳۶۰ درجه صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید