چگونه مشکل لود نشدن تصاویر در اینستاگرام را حل کنیم؟

 آموزش کار با اینستاگرام

آموزش کار با اینستاگرام

رفع مشکل باز نشدن عکس در اینستاگرام

مسلم است که زمانی پست ها و استوری های جدید برای شما نمایش داده می شود که موبایل و یا سیستم شما به اینترنت متصل باشد و همچنین رفرش و به روز رسانی شده باشد.

از جمله مشکلاتی که همه ما هنگام کار کردن با اینستاگرام با آن مواجه شده ایم، باز نشدن تصاویر است.

در هنگام کار با اینستاگرام، برنامه به راحتی رفرش نمی شود و یا تصاویر و فیلم ها بعد از رفرش کردن لود نمی شوند. این مشکل می تواند باعث کلافگی شما شود. بنابراین بهتر است در خصوص علت ایجاد و رفع این مشکل آگاهی کسب کنید.

 

در این مقاله قصد داریم در خصوص علل لود نشدن تصاویر در اینستاگرام و چگونگی رفع آن صحبت کنیم.

از جمله عللی که ممکن است باعث بروز مشکل رفرش نشدن اینستاگرام و در نتیجه آن لود نشدن تصاویر و ویدئو های آن شود، یکی از موارد زیر می تواند باشد :

 

 

۱. قطع اتصال اینترنت یا کند شدن سرعت آن

۲. قدیمی بودن نسخه برنامه و به روز رسانی کردن آن

۳. بروز دلایل فنی مانند استفاده از فیلتر شکن ها یا DNS

۴. فیلترینگ هوشمند کشور

همان‌طور که بیان کردیم، بروز این مشکل در اینستاگرام دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.

همه ما تجربه این را داریم که زمانی که برنامه ای با مشکل مواجه می شود، یک بار آن را بسته و سپس مجدد باز می کنیم. با این برنامه از ابتدا به صورت مجدد پردازش شده و به احتمال زیاد مشکل برطرف می شود.

 

از جمله دیگر راه های مؤثر در حل این مشکل و سایر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، ری استارت کردن تلفن همراه است. این کار سبب بارگذاری مجدد منابع تلفن همراه شده و حافظه آن نیز پاک سازی می شود. بنابراین امکان حل این مشکل لود نشدن تصاویر با این روش نیز وجود دارد.

 

راه حل دیگر رفع این مشکل این است که همواره از آخرین نسخه اینستاگرام استفاده کنید. از هر برنامه ای که استفاده می کنید، لازم است آن را به طور مرتب به روز رسانی کنید تا از بهبود ها و قابلیت های جدید آن بهره مند شوید.

 

هر برنامه ای که استفاده می کنید باید آخرین آپدیت های موجود برای آن را مرتباً دنبال نمایید تا از بهبودها و قابلیت های جدیدی که به برنامه اضافه شده است بهره مند شوید. برای بررسی به روز رسانی اینستاگرام می توانید به قسمت اپ استور یا گوگل پلی در گوشی خود رفته و از طریق قسمت Updates، این مورد را بررسی کنید.

 

 

گاهی نیز ممکن است مشکل لود نشدن تصاویر اینستاگرام مربوط به مشکلات اینترنت باشد. بنابراین لازم است از اتصال صحیح دستگاه خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید.

معمولاً پس از نصب اینستاگرام، اپلیکیشن از شما می‌خواهد مجوزهای لازم را برای دسترسی آن را صادر کرده و محدوده اختیارات برنامه را مشخص کنید.

 

عدم صدور این مجوزها معمولاً سبب اختلال در اجرای برنامه شده و می تواند مانع لود شدن تصاویر اینستاگرام شود. گاهی اوقات نیز ممکن است مشکل مورد نظر مربوط به باز نشدن و لود نشدن آن مربوط نباشد بلکه ممکن است مشکل از خود عکس می باشد.

 

توجه داشته باشید برنامه اینستاگرام قابلیت اینکه هر عکسی را با هر اندازه و فرمتی بارگذاری کند، ندارد. پس فرمت عکس خود را چک کنید و آن را به شکل استاندارد و مورد پذیرش اینستاگرام تغییر دهید.

 

با استفاده از تغییر دهنده های آی پی نیز می توانید مشکل باز نشدن عکس های اینستاگرام در گوشی خود را رفع نمایید. در نتیجه لازم است ابتدا با نصب نرم افزار های تغییر دهنده آی پی بررسی کنید که آیا مشکل از این طریق قابل حل است یا نه. لازم است به این نکته توجه داشته باشید که از نرم افزارهای معتبر تغییر دهنده آی پی استفاده نمایید تا اطلاعات گوشی و جریم شخصی تلفن همراه شما مورد تهدید واقع نشود.

 

فعال سازی حالت Power Saving که برای صرفه جویی در مصرف باتری به کار می رود می تواند باعث محدود شدن عملکرد دستگاه می‌شود و این موضوع نیز می‌تواند از جمله علت های به وجود آمدن مشکل باز نشدن فیلم و عکس در اینستاگرام باشد.

 

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل، این قابلیت را غیر فعال نمایید. برای غیر فعال کردن حالت Power Saving در گوشی های اندروید ۶ به بخش Battery در تنظیمات گوشی خود رفته و سپس گزینه Battery Saver را به شکل غیر فعال درآورید.

 

از روش‌هایی که می تواند مشکل باز نشدن فیلم و عکس در استوری اینستاگرام را رفع کند، فعال سازی قابلیت Background network usage است. برای فعال سازی این قسمت در گوشی های اندروید ۶ و ۷ به قسمت تنظیمات Batteryرفته و سپس از بین سه گزینه Off، MID و MAX گزینه Mid را انتخاب کرده و پس از آن گزینه Customize را لمس کنید. حالا باید قابلیت Background network usage را فعال کرده و برنامه اینستاگرام را اجرا نمایید.

سؤالات متداول لود نشدن تصاویر در اینستاگرام

آیا با حذف و نصب مجدد برنامه اینستاگرام می توانم مشکل باز نشدن فیلم و عکس در این برنامه را رفع کنم؟

برای لود نشدن تصاویر در اینستاگرام چه کنیم؟

 

شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که حتی زمانی که سرعت و اتصال اینترنت به شبکه وای فای خوب است، در اینستاگرام نمی توانید فیلم و یا تصویری را مشاهده کنید. بنابراین یکی از راه هایی که می توانید برای حل این مشکل انجام دهید، این است که برنامه را حذف و مجدداً نصب کنید. عملیات حذف اینستاگرام به مانند سایر برنامه ها و اپلیکیشن های گوشی همراه خود عمل کنید. سپس برای نصب مجدد آن به اپ استور و یا گوگل پلی مراجعه کنید.

 

چرا نمی توانم ویدئوهای طولانی را در اینستاگرام آپلود کنم؟

از بزرگ ترین و جدی ترین محدودیت های اینستاگرام تا به امروز، مربوط به طول ویدئوهایی است که کاربران قصد بارگذاری آن را در این اپلیکیشن دارند. از آنجا که امکان پست ویدئوهای بیشتر از زمان ۶۰ ثانیه و نمایش آنها در صفحه فید وجود ندارد، نمی توانید ویدئوهای طولانی را در قالب پست ساده با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید.البته در نسخه های جدید اینستاگرام تا حد زیادی این مشکل حل شده است.

 

 

آیا با پاک کردن حافظه کش اینستاگرام عکس ها نیز پاک می شوند?

در خصوص این مسئله لازم است بدانید که پاک کردن کش اینستاگرام هیچ عکسی را از روی گوشی و یا کامپیوتر شما نمی کند. در واقع عکس ها زمانی به طور کامل از گوشی شما حذف می شوند که خودتان اقدام به این کار کنید.

 

چرا نمی توانم به تمام عکس های خود در اینستاگرام دسترسی داشته باشم؟

در صورتی که به تصاویر اینستاگرام خود دسترسی ندارید، به قسمت Setting برنامه رفته و مجوز های دسترسی به دوربین، تصاویر و غیره را برای اپلیکیشن فعال کنید. اگر در این روش با مشکلی مواجه شدید، می توانید در گالری خود و در قسمت و Share استوری های اینستاگرام را انتخاب کنید. با انجام این کار مشکل شما باید حل شود و به راحتی به تصاویر خود دسترسی پیدا کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *