کودکانی که می کشند!

کودکان قاتلشیطان تا چه اندازه ای می تواند بی رحم باشد؟ آیا شیطان می تواند روح پاک کودکان را به تسخیر خودش درآورد؟ به نظر می رسد پاسخ این سوال بله باشد چراکه مواردی وجود دارند که کودکان اعمالی بسیار مخوف و شیطانی انجام داده اند، خشونت اعمال آن ها به حدی زیاد است که پلیس به هیچ وجه به آن ها مشکوک نبوده، یکی از این موارد مری بِل است، دختری که حداقل دو کودک را به قتل رساند و به کودکان بسیاری نیز آسیب رساند مورد بعدی پسری است که میتوان او را یک شیطان واقعی نامید، حقیقت این است که در این دنیا توان نفوذ بدی بسیار قوی تر از خوبی است و اینگونه است که این کودکان می کشند.

 مری بِل

مری بِل

۱- مری بِل

مری بل در ۲۶ می ۱۹۵۷ در انگلستان متولد شد، هویت واقعی پدر و مادرش تا سال ها بعد از معروف شدنش برای عموم نامعلوم بود تا اینکه در سال ۱۹۹۸ و در مصاحبه ای مفصل با گیتا سِرنی مری بل حقیقت را درمورد هویتش فاش کرد.

مادر مری بل یک فاحشه بود که پس از تولد مری حداقل دوبار سعی کرده بود او را به قتل برساند، زندگی مری بل بسیار مغشوش و بد بوده و همین مسائل باعث شد که او تبدیل به یک هیولای به تمام معنا شود.

اولین عمل و شیطانی ترین عمل مری بل به ۲۵ می ۱۹۶۸ و دقیقا یک روز قبل از تولد ۱۱ سالگیش برمی گردد زمانی که او پسری ۴ ساله به نام مارتین براون را در گوشه ای خلوت به دام انداخت و خفه کرد، پس از این عمل او در نوشته ای که برای یتیم خانه ی محلی نوشته بود مسئولیت قتل را به عهده گرفت اما پلیس آن را تنها یک شوخی برای نشان دادن خود معرفی کرد و هیچگونه بازجویی و شکی در این زمینه به میان نیامد.

در ۳۱ جولای ۱۹۶۸ مری بل و دختر ۱۳ ساله دیگری به نام نورما جویک قتلی بسیار وحشتناک مرتکب شدند که در آن پسری سه ساله به نام برایان هوو را خفه کرده و جسدش را رها کردند، این گونه به نظر می رسد که چند ساعت پس از این عمل مری بل به محل قتل برگشته و یک حرف “M” را بر روی شکم مقتول و به وسیله ی تیغ نوشته باشد، پس از این عمل او به وسیله ی قیچی مقداری از موی سر برایان هوو را به یادگاری برداشته بود و همین طور آلن تناسلی او را بریده و رها کرده بود.

شواهد نشان میدهد که مری بل در طول این مدت حداقل اقدام به سه قتل دیگر نیز داشته که  قادر به اتمام کار خود نشده بود.

در نهایت پس از تحقیقات پلیس مری بل و دوستش دستگیر شدند که بررسی های دقیق تر نشان می داد که او یکی از قتل ها را به تنهایی و دیگری را به کمک دوستش انجام داده است، هرچند در نهایت ثابت شد که دوستش در عمل کشتن کمکی به او نکرده و او این کار را به تنهایی انجام داده است.

مری بل در سن ۱۱سالگی به بالاترین مجازات ممکن یعنی ۱۲ سال زندان محکوم شد، او در مدت زندان تحت آموزش های مدنی و آماده سازی برای ورود مجدد به جامعه قرار گرفت و در نهایت در سال ۱۹۸۰ آزاد شد و تا سال ۱۹۹۸ به دستور دادگاه هیچ گونه اطلاعاتی درمورد هویت او منتشر نشد.

مری بِل هم اکنون مادر بزرگ است!

جِسی پومروی

۲- جِسی پومروی

جسی پومروی یک شیطان در جلد کودک بود! او از همان تولد از یک مشکل جسمی کوچک رنج میبرد که آن هم سفیدی مردمک چشم راست او بود، همین مسئله باعث شد که او چهره ای بسیار وحشتناک داشته باشد، پومروی متولد ۲۹ نوامبر ۱۸۵۹ ایالت ماساچوست آمریکا بود و پدرش سرباز سابق ارتش بود.

بر اساس مدارک پلیس بین سال های ۱۸۷۱-۱۸۷۲ گزارشاتی مبنی بر حمله ی یک پسر با سنی بین ۱۰-۱۵ سال  در کوچه ای خلوت به تعدادی از بچه های مدرسه ی هم جوار همان محل وجود داشت که شدت حملات بسیار بالا بود به طوری که تعدادی از بچه هایی که به آنها حمله شد زخم هایی برای همیشه برداشتند.

پلیس درنهایت در انتهای سال ۱۸۷۲ او را دستگیر و دادگاه او را به زندگی در بیمارستان بیماران روانی تا سن ۱۸ سالگی محکوم کرد، اما رفتار او در این مدت به حدی مطلوب بود که بر اساس حکم دادگاه تنها پس از ۲ سال او از این بیمارستان آزاد شد.

در این مدت مادر او یک فروشگاه لباس داشت و برادر بزرگترش نیز روزنامه میفروخت، پس از آزادی پومروی و تنها یک ماه پس از آزادی او پلیس جسد دو کودک۸ و ۹ ساله به نام کتی کارن و هوراس میلر را یافت، بدن آنها به شدت آسیب دیده بود و هردو به وسیله ی یک جسم تیز کشته شده بودند.

شباهت قتل ها به اعمال گذشته ی پومروی به حدی به هم شبیه بود که پلیس بلافاصله او را دستگیر کرد، تنها یک روز بعد او به قتل ها اعتراف کرد، پس از تشکیل ۶ جلسه ی دادگاه در ۲۶ دسامبر ۱۸۷۴ پومروی به زندان در زندان جوانان که محلی بسیار بد بود محکوم شد و قرار بر این شد که پس  از رسیدن به سن قانونی اعدام شود.

اما در نهایت به علت سن بسیار کم جسی پومروی،  پس از سه جلسه ی طولانی مدت در دادگاه حکم اعدام او به حبس ابد در زندان انفرادی تبدیل شد جایی که او تا انتهای عمرش در آنجا بود و در نهایت در سال ۲۹ سپتامبر ۱۹۳۲ و در سن ۷۲ سالگی در گذشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *