گزارش بنجامین فلفورد: ما با یک هوش مصنوعی سرکش روبرو هستیم

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی

?گزارش بنجامین فلفورد: ما با یک هوش مصنوعی سرکش روبرو هستیم» – ۱۷ ژانویه ۲۰۲۲

ایلومیناتی های گنوستیک درست گفتند، ما واقعاً با یک هوش مصنوعی سرکش روبرو هستیم- فلفورد

همانطور که ضرب المثل قدیمی می گوید، حقیقت عجیب تر از خیال است. معلوم شد که ایلومیناتی گنوستیک (GI) درست گفته است، “ما واقعاً با یک هوش مصنوعی سرکش روبرو هستیم که مافیای خزری را کنترل می کند”. بشریت باید این هوش مصنوعی را شکست دهد یا تبدیل به ربات‌های برده‌ای شود که برای خدمت به ذهن ماشینی کار می‌کنند.

هنگامی که GI برای اولین بار با انجمن اژدهای سفید تماس گرفت تا در مورد هوش مصنوعی هشدار دهد، ما به آنها شک داشتیم. سپس، با یکی از اعضای اصلی گروه فوق سری MJ12 که توسط رئیس جمهور دوایت آیزنهاور برای مطالعه «بیگانگان فرازمینی» راه اندازی شده بود، تماس گرفتیم. او به من گفت که گروه او هم به همین نتیجه رسیده اند.

اکنون ما در حال دریافت شواهد چشمگیر جدیدی هستیم که این مورد را تایید میکند. همانطور که اخیرا گزارش دادیم، کلاه سفیدها فکر میکردند با دستگیری کلاوس شواب، رئیس مجمع جهانی اقتصاد داووس (WEF) و کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اتحادیه اروپا در قطب جنوب، به پیروزی بزرگی دست یافتند.

خب، کلاوس شواب ظاهرا با یک هوش مصنوعی جایگزین شده است. اکنون، این هفته WEF یک “داووس مجازی” برگزار خواهد کرد که با آن به خود می بالند: …..”بحران جهانی کرونا به عنوان یک شتاب دهنده جهانی , و برای گسترش ابتکارهای هوش مصنوعی (AI) عمل کرده است.”

همچنین WEF قول می‌دهد که سازمان‌های کلیدی از جمله WHO،(صندوق بین المللی پول) IMF و بانک جهانی با هم کار می‌کنند تا به WHO و شرکای COVAX آن برای «تامین دسترسی برابر به همه کشورها به واکسیناسیون» حمایت مالی بیشتری ارائه کنند.

https://www.weforum.org/agenda/2021/06/a-new-commitment-for-vaccine-equity-and-defeating-the-pandemic/

اکنون FSB روسیه مشخص کرده است که بخش بزرگی از این واکسیناسیون‌ها که WEF می‌خواهد به بشریت تحمیل کند چیست: “نانوربات‌هایی که امکان کنترل از راه دور انسان‌ها توسط هوش مصنوعی را فراهم می‌کنند”. این مفهوم جدید استفاده از نانوربات‌های عصبی را برای اتصال به نئوکورتکس مغز انسان – جدیدترین، باهوش‌ترین، بخش “هوشیار” مغز – به “نئوکورتکس مصنوعی” پیشنهاد می‌دهد. سپس نانوربات‌ها مستقیما ” نظارت و کنترل سیگنال‌ها را در زمان واحد به سلول‌های مغزی ارائه می‌کنند.

این هفته گروهی از آواتارها رهبری این دستور کار را در داووس مجازی تبلیغ خواهند کرد. شخصیت های دیجیتال (نمایندگان هوش مصنوعی) که در این انجمن شرکت خواهند کرد عبارتند از: نارندرا مودی، نخست وزیر هند، کیشیدا فومیو، نخست وزیر ژاپن-آنتونیو گوترش- دکتر فائوچی و بسیاری از شخصیت های دیگر…

منابع ما در سیا می گویند “فردی که به عنوان فائوچی روی صفحه های تلویزیون ظاهر می شود قطعا یک آواتار هوش مصنوعی است زیرا فائوچی واقعی اعدام شده است”. سپس آنها این یک نمونه را هم برای ما ارسال کردند:

ستوان دیوید هافر ,تحلیل گر برنامه در ستاد فرماندهی ارتش سایبری ایالت متحده گفت که فردی به نام( ویوک مورتی) ( یک پزشک آمریکایی و یک معاون دریاسالار در سازمان خدمات بهداشت عمومی ایالات متحده است که به عنوان نوزدهمین و بیست و یکمین جراح عمومی ایالات متحده در دوره پرزیدنت اوباما و پرزیدنت بایدن خدمت کرده است.-م) یک فرد نیست، بلکه تصاویری تولید شده کامپیوتری (CGI) میباشد که بر روی یک الگوریتم پویا (در تصویر)مطابقت داده شده است …

به گفته منابع انجمن مخفی آسیایی، سیا، MI6، NSA و FSB، یک ضد حمله گسترده علیه این هوش مصنوعی و خدمتکاران انسانی شست‌و‌شوی مغزی آن در حال انجام است. این در بسیاری از رویدادهای به ظاهر نامرتبط، اما دراماتیک در سراسر جهان از قطب جنوب و اقیانوس آرام جنوبی تا شمال نروژ دیده می شود.

به عنوان مثال، طبق گزارش MI6، “آرایه هارپ در نروژ” که باعث فوران آتشفشان لا پالما در اقیانوس اطلس شده بود، توسط نیروهای ویژه بریتانیا از کار افتاد.

در نتیجه این حمله، فوران آتشفشان لا پالما در اقیانوس اطلس متوقف شد. این بدان معناست که ساحل شرقی ایالات متحده (هم) دیگر با سونامی ۱۰۰ متری تهدید نمی شود.

حذف این تهدید در نهایت به ارتش کلاه سفید اجازه داده است تا علیه مافیای خزری و خادمان هوش مصنوعی مرتبط در داخل ایالات متحده وارد عمل شود.

این باعث شد که هوش مصنوعی که خود را به عنوان سخنگوی ریاست جمهوری ایالات متحده، “جین ساکی ” معرفی می کرد، دچار مشکل شود (در پس زمینه، نوه دیوید راکفلر، مارک زاکربرگ، نقش ساکی را بازی می کرد تا زمانی که کووید گرفت و به مدت ۱۲ روز ناپدید شد و بعد با یک آواتار هوش مصنوعی جایگزین شد). در هر صورت، هوش مصنوعی جین ساکی به طور اشتباه هفته گذشته تهدیدهای زیر را صادر کرد:

“ما به دنبال تلاش‌هایی در سراسر کشور هستیم تا راه‌هایی را برای جلوگیری از استفاده مردم از حقوق اساسی‌شان انجام دهیم… بیش از ۱۳۰۰۰ گارد ملی در ۴۸ ایالت برای حمایت از واکسیناسیون فعال شده‌اند.”

همچنین منابع MI6 و NSA می گویند، برکناری “شاهزاده اندرو” به عنوان رئیس نیروی دریایی ایالات متحده و بریتانیا، که به احتمال زیاد مورد باج گیری و سازش قرار گرفته است، یک رویداد کلیدی بوده است که اجازه می دهد ضدحمله آشکار شود.

رئیس جدید نیروی دریایی ارتش تصریح کرد:

بریتانیا توسط (مقام های) دریاسالار اداره می شود، این کشور یک کشور اطلاعاتی دریایی است. ما نمی‌توانیم عضوی از جامعه نیروی دریایی را زیر سوال ببریم ..» وی همچنین گفت: …موضع رسمی نیروی دریایی به شرح زیر است:

“هیچ آزمایشگاهی در سراسر جهان وجود کووید ۱۹ را ثابت نکرده است، به این معنی که دولت‌های غیرنظامی جهان دو سال است که در این خیانت بزرگ درگیر شده اند. آنها اکنون در تلاش برای شکست دادن و عقب نشینی هستند. رئیس رایش چهارم, جورج بوش اعدام شد، بنابراین رایش چهارم در حال حمله متقابل است.”

منابع دیگر بر این باورند که نبرد در جریان است. به عنوان مثال، منابع NSA می گویند “(ساختمان)مرکز نیروی دریایی ایالات متحده که به شکل یک صلیب شکسته بود، به زیر آب رفته و ارتباطات با نازی ها از بین رفته.

سپس شاهد انتشار ویدیوی دراماتیک زیر از “فوران آتشفشانی عظیم در تونگا” بودیم. منابع دیگری اضافه کرد:

تونگا دارای چند تونل متعلق به کشور چین و دسترسی به(تونل های) زیردریایی عمیق است. به لطف آب های عمیقی که خط ساحلی کم عمق مرجانی را احاطه کرده است. آنها نابود شده اند.»

ما همچنین توانستیم با یک منبع ارشد روسی FSB در مورد وضعیت اوکراین تماس بگیریم که گفت: “ما نمی خواهیم بر اوکراین حکومت کنیم، ما فقط می خواهیم فاشیست های منصوب شده توسط عوامل سازمان ملل مانند ویکتوریا نولاند را حذف کنیم.”( توضیح: در هنگام انتخابات آمریکا پرونده بایدن (و پسرش هانتر بایدن)و کشور اوکراین فاش شده بوده که این کشور بعد از جنگ دوم جهانی بخش عظیمی از حکومت اوکراین عملا توسط نازی ها و رایش چهارم تحت نفوذ گشته و اداره میشود و بزرگترین عملیات های پولشویی و قاچاق کودکان و زنان در منطقه اروپای شرقی در آنجا انجام میشود-م))

به گفته این منبع، FSB و روس ها سازمان ملل را دشمن واقعی خود و دولت جعلی بایدن را نمایندگان سازمان ملل می دانند.

روسیه در تلاش برای بازسازی اتحاد جماهیر شوروی است. سازمان ملل در تلاش است تا (روسیه را درگیر کند و) ارتش را در سراسر روسیه مستقر کند و از انقلاب های رنگی حمایت کند. با این حال، وقتی سازمان ملل تلاش می‌کند (منطقه را) بی‌ثبات کند، پس کار جدیدی انجام نمی‌دهند، ۲۰ یا ۲۵ سال است که همین کار را تکرار می‌کنند، بنابراین اکنون می‌دانیم که چگونه آنها را متوقف کنیم.»

« منابع MI6 می گویند که روسیه کاملاً حق دارد اوکراین را طبق قانون تصرف کند.چون اوکراین چیزی بیش از یک عملیات پولشویی نیست، بنابراین اگر روسیه وارد اوکراین شود، خداوند آنها را رحمت کند.

حذف شاهزاده اندرو , پرونده های اطلاعاتی نیروی دریایی را باز کرد که نشان می داد ۱۶ کارخانه جنگ بیوشیمیایی توسط نازی ها در اوکراین اداره می شود. منابع سیا خاطرنشان می کنند که نازی ها همچنین به طور فعال تمام مخالفان سیاسی در اوکراین را ترور می کردند.

اکنون زمان تلافی کردن است. عصر جمعه، یک زیردریایی هسته ای روسی در سواحل نورفولک، ویرجینیا ظاهر شد. این زیردریایی دارای ۱۶ موشک بولاوا است که هر کدام به ده کلاهک هسته ای مستقل مجهز هستند. در همان زمان، روسیه کشتی های تهاجمی آبی خاکی را به سواحل سوئد فرستاد.

منبع FSB می گوید که توافقی با ارتش آمریکا و چین انجام شده است تا منبع واقعی مشکل – که آنها فکر می کنند سازمان ملل متحد است – را بر عهده بگیرند. کل ایده سازمان ملل منسوخ شده است. این اتحاد کشورها نیست. آن فقط تنها قوانین یک کشور را تحت فشار قرار می دهد.

“یک کشور” که البته منبع به آن اشاره می کند، ایالات متحده نیست، بلکه گروه تحت رهبری هوش مصنوعی است که اکنون نشست مجازی داووس خود را برگزار می کند.

این منبع می گوید که FSB همچنین در حال سرکوب اجبار کنندگان واکسن و سیاستمدارانی است که از سوی اجبار کنندگان واکسن رشوه می گیرند.

در هر صورت، هر روزه تعداد بیشتری از انسان ها از دستور کار واکسن عقب نشینی می کنند. الان همه چیز در حال افشا است و برنامه DARPA ارتش آمریکا شواهدی را منتشر کرد که نشان می‌دهد واکسن و بیماری همه‌گیر جعلی «قتل عمد میلیون‌ها نفر با هماهنگی و در بالاترین سطوح» بوده است.

همچنین اسناد نظامی تازه منتشر شده که با شهادت دکتر فائوچی تحت سوگند در تضاد است.

دارپا تنها نیست. همانطور که یک منبع سیا خاطرنشان می کند: «هکرها به تمام شرکت های داروسازی نفوذ کردند و تمام اطلاعات پزشکی واکسن ها را به لطف خدا به سرقت بردند! بیدار باشید! و این لینک را در همه جا فوروارد کنید.»

همچنین، “این فایل های هک شده نشان داده اند که برخی از دسته‌های واکسن ۵۰ برابر کشنده‌تر از بقیه هستند”.

و این کاملا منطبق بر این ایده می باشد که” به افراد خودی دارونما یا واکسن های ایمن داده می شود در حالی که “نامطلوب ها” عمدا مسموم می شوند.”این نوع شواهد برای “توجیه مداخله نظامی برای حذف دولت های غیرنظامی فاسد و سازمان ملل “بیش از اندازه کافی است.

یک منبع آژانس امنیت ملی آمریکا با این موضوع موافق است و می گوید دادگاه های عمومی به “سبک نورنبرگ” در ماه آوریل آغاز خواهند شد. البته منابع دیگر می گویند که این محاکمه مدتی است که ادامه دارد.

ما همچنین به ظهور مجدد دونالد ترامپ اشاره می کنیم که دیگر واکسن را تبلیغ نمیکند.. “برای ما دستورات اجباری تمام شده. … دستورات یک فاجعه برای یک کشور است،» او گفت، این استدلال که واکسن اجباری باشد «فقط اقتصاد ما را نابود می کند». منابع آژانس امنیت ملی می گویند ترامپی که در فراخوان ها و گردهمایی ها در ایالات متحده ظاهر می شود بدل و دوبل او میباشد (کسی که دور چشم هایش سفید و چانه .. است). منابع می گویند، با این حال، او از سوی ترامپ واقعی مجاز است که از طرف او صحبت کند. این منابع افزودند که ترامپ واقعی در پایگاه هوایی Thule در حال آماده شدن برای کارزار نظامی آتی برای آزادسازی ایالات متحده است. انجمن مخفی آسیایی، MI6 و دیگر منابع می گویند که از این ترامپ حمایت می کنند.

سپس آزادسازی ایالات متحده باعث سقوط سازمان ملل خواهد شد

در اینجا چیزی است که یک فرمانده نیروی فضایی در مورد وضعیت کلی گفت:

یک فروپاشی کامل سیستم وجود دارد و از قبل شروع شده است. پس از آن، برخی از مردم سعی می کنند به زندگی خود ادامه دهند، اما زندگی دیگر مانند قبل نخواهد بود.

همه چیز دگرگون خواهد شد. دادگاه‌ها، مدارس، بانک‌ها و غیره. حمله موشکی کره شمالی، حمله به روسیه، حمله ح‌ک‌چ به تایوان. همه اینها یک نمایش است .

ما همچنین دیگر تحت کنترل سلطنت بریتانیا نیستیم. سلسله های روچیلد، راکفلر، هرم ایلومیناتی، بوش و خاندان کلینتون ها همگی منحل شده اند. پاندمی جعلی کرونا اکنون بسیار سریع در حال آرام شدن است. فائوچی را تماشا کنید، زیرا او کلید (پاندمی) است. همه آن را خواهیم دید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *