یاری فرشتگان در امر ازدواج

فرشتگان

فرشتگان

✅ چهار فرشته برای درخواست کمک در ازدواج شما عبارتند از : میکائیل، رافائل، گابریل، عزرائیل

هنگامی که بدنبال دریافت کمک از کائنات در ازدواج خود هستید، بعضی از فرشتگان میتوانند به شما یاری رسانند. در اینجا چهار فرشته برای درخواست کمک در ازدواج شما وجود دارد.

#میکائیل :

این ابرفرشته بعنوان محافظ قدرتمندی شناخته شده است که توانایی شکست دادن نیروهای شر را دارد و به مردم، قدرت و شجاعت می بخشد. اگر با وسوسه در ازدواج خود در حال مبارزه هستید یا احساس می کنید که چیزی ازدواج شما را تهدید می کند، میکائیل یک فرشته خوب برای ارتباط است. از قدرت او برای شجاعت در آشتی کردن با همسرتان در زمان تضعیف رابطه بهره ببرید. همچنین قبل از اینکه مشکلی بوجود آید می توانید از او بخواهید تا از نزاع شما جلوگیری کند.

#رافائل :

این ابرفرشته حامی شما در بهبود فیزیکی و روحیست. اگر به درمان های عاطفی نیاز دارید، او می تواند به شما کمک کند. همچنین اگر برای یافتن زوج خود قرار است که سفری در پیش باشد، رافائل که حامی مسافران نیز هست، به شما در سفرتان کمک می کند.

#گابریل :

این ابرفرشته می تواند مادران را در امر بارداری یاری رساند. اگر در مورد فرزند دار شدن دچار مشکل هستید، می توانید از این ابرفرشته کمک بخواهید. او همچنین در امر فرزند داری نیز بعد از وضع حمل به والدین کمک و یاری میرساند.

#عزرائیل :

ممکن است برایتان عجیب باشد که به فراخوانی این ابر فرشته برای کمک به ازدواج خود فکر کنید. ولی او فرشته ی پایان بخشیدن و آغاز کردن است. هرگاه به مرحله ای رسیدید که ادامه زندگی مشترک هم برای شما و هم برای همسرتان دشوار است، از این ابرفرشته بخواهید تا به صلاح هر دوی شما به این ارتباط خاتمه بخشد و شرایط جدیدی از ازدواج موفق را برای هر دوی شما بوجود آورد. ولی این را در نظر داشته باشید تا زمانیکه برای مشکلاتتان ، راه حل هایی وجود دارد ، از او درخواست کمک در جدایی نکنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *