یوتیوب در ایران

 

YouTube

یکی از آرزوهای شخصی من این هست که یوتیوب در ایران آزاد بشه. این هم چند دلیل داره. دلیل اول هم این هست که این سایت ویدیویی از نظر اطلاعاتی خیلی مفید و معتبر خواهد بود، نه تنها برای مناطق محروم ایران که از نظر بودجه فقط به اینترنت دسترسی دارند و یا اینکه بودجه ی مدرسه رو ندارند چون یوتیوب منبع خیلی قوی و پیشرفته ای برای یادگیری می تونه باشه.

درست هست که بعضی از ویدیوهایی که تو یوتیوب هست مزخرف هست اما تعداد ویدیوهای خوب اون از ویدیوهای مزخرفش بیشتر هست.

به شخصه دوستان زیادی رو داخل ایران میشناسم که دسترسی کامل به یوتیوب دارند اما همه از این دسترسی نمی تونند استفاده کنند مثلا قدیمی ها.

خوبی دیگه ای هم که داره این هست که هرکس که بخواهد هم میتونه کانال مخصوص به خودش رو داشته باشه و مثل ما رایگان به دوستانش آموزش بده.

دیگه این که یوتیوب خیلی قابلیت های خوب دیگه داره. مثلا محدودیت نداره، یا اینکه هرچقدر خواستید میتونید ویدیو آپلود کنید. اصلا می تونید ویدیو های خصوصی آپلود کنید و کانال و همه ویدیو های خصوصی رو Private کنید که فقط خودتون بهشون دسترسی داشته باشید، یا اینکه میتونید ویدیو ها رو Unlist کنید. مستقیم از آیفونتون آپلود کنید.

حالا خبر چیه؟

اخبار ضد و نقیضی از آزاد شدن یوتیوب به گوش میرسه و آزاد شدن یوتیوب داخل ایران یکی از آرزوهای من هست. اگر یوتیوب داخل ایران قابل دسترسی برای همه مردم بشه، پارس کلیک رو از اول با تمام امکانات پیشرفته خواهم نوشت، ویدیوها همیشه رایگان خواهد بود و مرتب ویدیوهای پیشرفته آپلود خواهم کرد، چرا که تعداد Subscriber های ما هم بالا خواهد رفت و این منبع درآمد خوبی برای پارس کلیک و وقتی که ما می گذاریم خواهد شد وگرنه پارس کلیک همینطور خواهد ماند و هر موقع وقت کردم و نکردم ویدیو خواهم ساخت یا اینکه ویدیوهای آینده رایگان نخواهد بود.

نمی دونم نظر شما چیه، آیا این اتفاق خواهد افتاد چون بعید نیست.

دوست دارم تو نظرات بدونم نظرات شما رو و اینکه اگر پارس کلیک رو از پایه درست میکردید چه چیزهای دیگه ای اضافه میکردید؟ آیا درگاه های بین المللی یه روزی درشون رو به روی ایرانی های داخل کشور باز خواهند کرد؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *