۴ مورد از بهترین نوآوری ها در نمایشگاه CES 2018

 

xRJQ4u67Q3ztgktYvdNvZk

به گزارش پایگاه خبری اینفو ،نمایشگاه CES 2018  امسال هم مانند دوره های قبل روز اول را طوفانی شروع کرده و با رونمایی هایی که در روز اول شد به نوعی توجه همه را به خود جلب کرد . اما بخشی که طرفداران زیادی داره و عده زیادی منتظرن تا رونمایی ها شروع شود ،بخش نوآوری است .در این بخش که شرکت ها جدیدترین نوآوری های خود را رونمایی میکنند جذابیت زیادی دارد و جوایزی هم برای این بخش در نظر گرفته شده است .

دو نوع جایزه وجود دارد :جایزه Best Innovation Award و جایزه Honoree، این دو نوع در ۲۸ دسته مختلف معرفی میشوند. معمولا تنها یک محصول برای هر دسته از بهترین نوآوری ها اعطا می شود، دیگران در این دسته می توانند جایزه Honoree را دریافت کنند.

در سال ۲۰۱۷ یقه هوشمند برای سگ ها بهترین جایزه نوآوری را دریافت کرد .

در ادامه ما چهار مورد از تکنولوژی ها و نوآوری هایی که نسبت به بقیه قابل توجه بودند را برای شما معرفی میکنیم.با ما همراه باشید .

Buddy

Buddy یک ربات دوست داشتنی شبیه به siri ,Bixby  و یا cortana است به استثنای اینکه سه چرخ هم دارد . این محصول توسط Blue Frog Robotics توسعه داده شده است و در Indiegogo بسیار موفق بوده است،این ربات یک دستیار تمام عیار برای خانواده و منزل شماست و میتواند برای تنظیم یادآوری، تنظیم آلارم، خواندن پیام با صدای بلند، دستور العمل توصیه، کمک به بچه ها با تکالیف خود، پخش موسیقی، پاسخ به تماس ها و به طور کامل سیستم مدیریت خانه را در دست بگیرد .

به عنوان مثال هنگامی که شما در منزل نیستید میتواند در خانه حرکت کند و اگر لازم باشد چراغ ها را خاموش کند یا اجاق گاز را خاموش یا تنظیم کند . همچنین میتوان از این ربات برای سیستم دوربین برای کنترل از راه دور در خانه استفاده کرد .

در این ربات قابلیت تشخیص چهره به کار رفته و میتوان افراد خانواده را به این ربات معرفی کرد . در پایین هم ویدئویی در مورد کارکرد این ربات برای شما قرار داده ایم که دیدن آن میتواند شما را بیشتر با این ربات دوست داشتنی آشنا کند.

Nuviz

نوویز بهترین جایزه نوآوری برای رده فناوری پوشیدنی را به دست آورد. به طور ساده، این نوع مانند یک شیشه گوگل طراحی و به طور خاص برای کلاه موتورسیکلت طراحی شده است. این وسیله به بیرون کلاه ایمنی متصل می شود که کاربر می تواند سرعت خود را پیگیری کند، مسیریابی کند، تماس تلفنی، عکس گرفتن و پخش موسیقی را انجام دهد. Nuviz به نظر می رسد یک بازی ویدئوییHeads-Up Display   است که باعث می شود که موتورسیکلت ها چشم خود را در جاده نگه داشته و احتمالا کمی امن تر باشند.

Wi-Charge

Wi-Charge اساسا تلاش می کند تا یکی از بزرگترین سردردهای دستگاه های مدرن را پایان دهد و شارژ باتری گوشی ها و دستگاه های هوشمند  را به طور خودکار انجام دهد . این محصول واحد شارژ بی سیم است که می تواند به هر سقف متصل شود، به طور همزمان به عنوان یک نور طبیعی خدمت می کند، در حالی که پرتوهای مادون قرمز را به واحدهای گیرنده که کاربر به دستگاه های خود متصل کرده است، منتشر می کند. واحد گیرنده اندازه ناخن است ، سپس نور را جذب می کند و این را از طریق یک سلول فوتوولتائیک (photovoltaic )به انرژی الکتریکی تبدیل می کند همانگونه که پانل های خورشیدی کار می کنند.

این شارژر میتواند امکان شارژ چندین دستگاه را فراهم کنند و محدوده قابل ملاحظه ای را پوشش دهد . این دستگاه بهترین جایزه نوآوری برای بخش انرژی هوشمند را به دست آورد.

Mars

این earbuds بی سیم هوشمند ،همکاری شرکت کره ای Naver و Line است. علاوه بر استفاده از دستیار دیجیتال Clova، این earbuds دو نفر را قادر می سازد تا یک مکالمه داشته باشند، حتی اگر آنها یک زبان مشابه را نداشته باشند. هر فرد به سادگی یکی از گوشی ها  را می پوشد و mars صحبت های نفر مقابل را  ترجمه می کند. این گوشی ها قادرند ترجمه را به انگلیسی، کره ای، ماندارین، ژاپنی، اسپانیایی، فرانسوی، ویتنامی، تایلندی و اندونزی انجام دهند . علاوه بر ترجمه ، برقراری تماس صوتی ، امکان پخش موسیقی وکنترل دیگر دستگاه های IoT را انجام دهد . در حالی که دیگر دستگاه های مشابه شاید نصف این امکانات را نداشته باشند .به هر حال خالی از تعجب نبود که این دستگاه جایزه  نوآوری را برای رده های هدست دریافت کرد.

اینفو در نمایشگاه ۲۰۱۸  CES حضور خواهد داشت تا همه پوشش های ممکن را برای اطلاع رسانی به شما به ارمغان بیاورد، 

فراموش نکنید که ما را دنبال کنید در  padenasite  کانال تلگرامی پادناسایت

پوشش زنده خبری نمایشگاه CES 2018 در تاریخ (۱۹ دی ماه تا ۲۲ ) در مجله اینترنتی اینفو  با ما همراه باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *