۷ مرحله اتصال به چاکراها و پاکسازی اولیه

مرحله اول : انلاین کردن ذهن ?

دوستان قبلا تو پستای اول کمی از انلاین بودن ذهن گفتم شاید بپرسید چرا این واژه رو انتخاب کردم .دقیقا به این خاطر این واژه رو به کار میبرم چون همه ی شما از طریق اینترنت دارید دنبال میکنید . انلاین کردن ذهن یعنی شما فارغ از گذشته و هر چه در اون بود بشید میخام اینو بگم که فارغ از گذشته شدن به این معنی نیست که شما گذشته رو پاک کنید دقیقا برعکسه شما دیگه فقط درگیر اون نمیشید ..وقتی انلاین باشید به دنیا و امواج طبیعت و اطرافیانتون وصل میشید..ذهن های افلاین یا به قول معروف ذهن های در گذشته و درگیر مسایل اون مرده اند.

مرحله دوم : مواجهه با ترس ها ی درونی 😕

دوستان گلم ترس یکی از مواردیست ک‌باعث بسته شدن چاکراها به روی شما و حتی وقتی شما ترس هایی در درون خود دارید باعث بسته شدن ارتباط چاکراهای دیگران هم با شما میشود .
ترسی که مورد بحث ماست ترس از ارتفاع یا ترس های غریزی شما نیست دوستان گلم ترسی که میگم ترسهای منطقی شماست ترس هایی که شما در درون خود دارید .ب طور مثال چیزیو دوست دارید و میدونید اون رو میخواید اما کسانی از بیرون شما رو با منطق اشتباه خود ترسانده اند و شما با اینکه در دل خود علاقمند به انجام‌ اونها هستید اما اونهارو هرگز بیان نمیکنید یا انجام نمیدید …دوستان من این ترسهارو میگم نه ترس هایی که شما میدونید برای شما نیاز هستند چون ترس دو رو دارد یک رویی ک از شماومحافظت میکند و یک رویی که باعث ضربه زدن ب شما شده ….پس از شما میخوام از امروز با ترس هایی ک ب شما ضربه میزنند رو به رو شوید ازشون حرف بزنید و با شهامت تمام بیانش کنید و ب سمتش برید زیرا اونها رو شما در قلبتون دوست دارید و این صداقت با دل خودتون هست که اونها رو انجام بدید و مهم نباشه مردم چه فکری میکنند پس‌ازش فرار نکنید و انجامش بدید زیرا قلب شما از هر کسی دیگر یا هر اعتقادی دیگر بهتر میدونه چی برای شما خوب هست یا نیست پس نترسید و انجام بدید و یا حرف بزنید حداقل در مورد ترس های درونی که شما رو اذیت میکنن.

❤مرحله سوم : اجازه به درخواست تنفس های بدن❤ :
.

دوستان وقتی ذهن انلاین شد شما اماده مواجهه با هر چیز به صورت درست هستید و در قدم بعد که شروع به مقابله با ترس های درونی خود میکنید بدن به طور خودکار از شما مقداری تنفس درخواست میکند. که وقتی ذهن انلاین باشد و نیت به مقابله با اون ترس درونی میکنید به راحتی این درخواست تنفس را حس خواهید کرد .
از تنفس نترسید و هرچقدر ک بدن و قفسه ی سینه شما راضی میشود این تنفس هارا عمیق تر کنید در عمل خودتون متوجه این امر خواهید شد.
دوستان در تنفس نکات بسیار زیادی هست که من از گفتنش در این مرحله از کار خودداری میکنم و در اینده در مباحث پیشرفته تر حتما از فواید و نحوه تنفس ها خواهیم‌گفت.
به قدری این مساله تنفس بعد از مرحله یک و دو مهم هست که این پست رو فقط و فقط با همین یک‌موضوع و این یک‌مرحله ادامه میدم .
یادتون باشه در مقابله با ترسهای درونی ما چون ضعیف هستیم‌بدن ،ذهن،مغز و بخصوص چاکراها برای فعالیت بهتر از ما میزان بیشتری از تنفس را درخواست میکنند که وقتی ما میزان تنفس مورد نیاز را به بدن میدهیم بدن راضی میشود و در برطرف سازی اون ترس و دادن شهامت لازم به ما کمک خواهد کرد .
با چند بار تمرین مرحله یک دو و سه ک تا الان گفتیم خودتون به زیبایی این امر پی خواهید برد و از اون به بعد با شجاعت بیشتری با ترسهاتون روبرو خواهید شد.

مرحله ۴ : ❤اجازه ایجاد تغییر ❤

وقتی که به ذهن خود اجازه انلاین بودن و درگیر نبودن و رها بودن رو میدید و با ترستون روبرو میشید تو دو پست قبلی گفتیم ک بدن از شما مقداری تنفس ب صورت کاملا غیر ارادی درخواست میکنه حالا بعد از اجازه تنفس وقت اجازه تغییر هست .
دوستان درخواست تغییر خود ب خود با عبور از مراحل ۱ و ۲ و ۳ ک در پستای قبل گفتیم در هنگام اجازه به تنفس در شما ب وجود خواهد امد زیرا با این عمل شما از فرکانسی پایینتر میخواید به فرکانس و ارتعاشی بالاتر از ادراک‌ ارتقا پیدا کنید و این خودش در اوایل کمی سخت خواهد بود .از تغییرات نترسید و با شجاعت تمام اونها رو بپذیرید و هر بار ک‌ ترسیدید با اجازه بیشتر ب رها کردن تنفس و تکنیک مرحله ۳ مجدد شش های خود را با انجام درخواست تنفس راضی کنید زیرا در این سطح از ارتقا فرکانسی بدن و چاکراها برای اعمال بهتر تغییرات از شما مقدار بیشتری تنفس اراده میکنند .و لازمش اینه شما به تغییرات اجازه دهید که بر ذهن‌ و روح و چاکراهای شما وارد شوند و ازش فرار نکنید …هر انسان وقتی از محوطه امن خودش میخواد خارج و به محوطه جدیدتری وارد بشه اولش کمی میترسه پس با شجاعت تغییرات رو بپذیرید و به اونها اجازه دهید ک به شما وارد شوند… .
.
نکته:? در این مراحل اولیه همونطور ک تنفس رو باید ب خودش اجازه انتخاب مقدار و شدتشو داد تغییرات هم باید ب خودشون اجازه داد ک وارد شوند و ما تو این مرحله فقط نقش یک شاهد و اطاعت کننده رو داربم.

?مرحله ۵ : انتخاب و تشخیص چاکرا مناسب :

دوستان بعد از عبور از مراحل ۱ تا ۴ شما دیگه با ترسهاتون روبرو شدید و با تنفس و درخاست ایجاد تغییر به سمت منطقه امن جدید و زیبای رها شدن قدمی نزدیک تر خواهید شد .هرچقدر این مراحل رو برای مسایل مختلف و در مراقبه ها تون بخصوص تکرار میکنید به رها شدن نزدیک تر خواهید شد و در درون هم از لحاظ جسمی و هم روحی احساس بهتری میکنید روز ب روز .
دوستان حالا بعد از همه ی این مراحل شما ابتدا در این مرحله فقط باید چاکرای متناسب با ترس درونیتون یا حتی غیر از ترس مسایل دیگر توی ذهنتون رو بشناسید .
این حرف شاید در ابتدا برای مبتدی ها کمی غیر قابل ادراک باشه که چاکرا متناسب رو بشناسیم یعنی چی .
دوستان هر چاکرا متناسب با خاصیتش برای عملی خاص انرژی دریافت میکنه .ب طور مثال ترس هایی ک ب احساسات شما مربوط میشن برای برطرف کردنش باید از چاکرا قلب کمک گرفت برای ورود انرژی .
اگر موضوعی منطقی باشه چاکرا تاج . و اگر موضوعی در رویاها شما رو اذیت میکنه چاکرا چشم‌سوم‌ یا آجنا.
پس هر چاکرا خصوصیتی خاص داره و در این مرحله از شما فقط میخام بدون هیچ گونه اقدام به دریافت انرژی و فقط در درون ذهن خودتون این مساله را ادراک‌ کنید ک هر رفتارتون چه منفی چه مثبت تحت تاثیر کدام چاکرا میباشد. دریافت انرژی از چاکرا ها مربوط ب مراحل بعدی میباشد

?مرحله ۶ : عشق ورزیدن به انرژی های بیرونی و درونی :

دوستان دقت کنید این مرحله باید پیرو مراحل قبل باشه .یعنی اینکه شما حتما از مراحل ۱ تا ۵ که اموزش دادیم عبور کرده اید و آنها را انجام داده اید .
❤دوستای‌گلم این مباحث ۷ گانه رواصلا نگران نباشید اگر خوب نتونستید هنوز در عمل ادراکش کنید در پست های اینده شروع میکنم‌با جزییات کامل براتون توضیح میدم چون این رو میدونم که خیلیا مبتدی های انرژی هستن و ادراک‌این مسایل با توضیحات کم سخته پس بعد از قدم ۷ ام شروع میکنیم ب جزییات بیشتر

?مرحله ۷ : دریافت مستقیم انرژی از بیرون :

دوستان دقت کنید این مرحله مرحله بسیار بسیار سنگینیه بخصوص برای کسانی که تازه شروع ب شناخت علم انرژی کردن و تا مدت ها باید ازش حرف بزنیم
?دوستان بعد از مراحل ۱ تا ۶ که شما همه ی اونها رو پشت سر گزاشتید با عشق تمام و اراده ای محکم و ذهنی بدون هیچ گونه ترس ،شک و هیچ تردیدی با قلبی صاف و ذهنی آرام چاکرا مربوطه رو اماده ی پذیرش انرژی از بیرون کنید .
دوستان بهترین لحظه ها برای دریافت انرژی موقع اذان هست که انرژی در سطحی بسیار فعال قرار داره ولی میتونید این کار رو حتی در رختخواب و یا مراقبه هاتون انجام بدید …
تمام مراحل ۱ تا ۶ را در ذهن خود انجام دهید نفس ها را رها کنید و ب فرمان نفس هاتون گوش کنید و با وجود تمام و با همه ی انرژیتون فرمان تنفس را اطاعت کنید و با عشق ب بدن خود و چاکرا مربوطه تا عمق لذت سینه ها و شش هاتون تنفس کنید و بعد اراده کنید دریافت انرژی سالم ،تمیز ،و درمان کننده رو به سمت چاکراهتون. ابتدا به صورت گز گز .مور مور شدن .یا حرارت بر روی چاکرا مربوطه این رو حس خواهید کرد.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *