خوابهایی که بر وجود جن و جادو در بدن دلالت دارد

چرا ما خواب می بینیم؟

خواب

خواب و رویای صادقه از بارز ترین و شگفت اورترین نعماتیست که خداوند به انسان داده است تا به وسیله ی این خواب با انسان حرف بزند یا او را از خطرات و اتفاقات حال و آینده با خبر سازد.

گاهی این خوابها خبر از آینده می دهند و گاهی از حال و گذشته اما گاهی پیش می آید  کابوس و خوابهایی میبینیم که به شدت روی ما تاثیر گذاشته و مارا میترسانند.

در مواردی این ترس حتی بعد از بیدار شدن نیز در ما وجود دارد. بیشتر این خوابها و کابوس ها اگر در چند شب برای ما تکرار شود [لطفا دقت کنید ،اگر به طور متوالی تکرار شوند] دال بر وجود سحر و جادو، چشم زخم، حسد و اجنه و شیاطین در بدن ما است.

گاهی بصورت یک انسان آشنا یا غریبه که قصد آزار ما را دارد. یا اغلب حیواناتی نظیر سگ، مار و عقرب، الاغ، شتر، اژدها، خوک، گرگ، ماهی، میمون و… که مارو دنبال میکنند و قصد آسیب رساندن به مارا را دارند.

 افراد زیادی مراجعه داشتند که تشخیص بیماری روحی و حتی جسمی  اونها متافزیکی بود و همگی هم به نوعی از این خوابها و کابوس ها رنج می بردند.

در این مقاله ی چند قسمتی سعی داریم نوع خواب و نیروهای شیطانی مربوط به هر کدام از آنها را برای شما بیان کنیم تا اگر خود یا دوستانتان هر کدام و به نوعی این خوابها را مکرر و به دفعات میبینید علت آن را بدانید و بجای صرف هزینه ها زیاد و رفتن نزد روانشناس و روانپزشک و…از درمانهای معنوی استفاده کنید

۱⃣انواع مار، افعی و اژدها:

شخص بیمار در خواب میبیند افعی و مارهای بزرگ ، در رنگهای مختلف او را تعقیب کرده و قصد آسیب رساندن به او را دارند. این نوع خواب در صورت تکرار، نشان از وجود جادو و مسحور بودن شخص بیمار است.

اگر آن مار و افعی خیلی بزرگ باشد یا بصورت اژدهای خیالی باشد نشان دهنده جنی موکل طلسم که بسیار قوی و صاحب رتبه و مقام است ؛

اگر مار بال داشت و پرواز میکرد به جن طیار یا جن پرنده معروف است. اگر روی زمین میخزید از عمار و اجنه موجود در خانه ها ست. رنگ آن هرچه سیاه تر باشد خطرناک تر است و بر یهودی بودن آن جن دلالت دارد. رنگ مایل به زرد نصرانی و سفید آن مسلمان است. اگر آن افعی و اژدها دور پای ما پیچید یا مارا گزید یعنی جن و جادو  وارد بدن ما شده است اما اگر فقط مارا تعقیب میکرد یعنی هنوز مبتلا نشدیم اما امکانش زیاد هست که به زودی بیمار شویم.

۲⃣شتر:

 دیدن شتر در خواب نشان دهنده ی وجود جن طغیانگر در بدن است. شتر داری مقام و منزلت بالایی نزد اجنه و شیاطین است و اینکه میگویند گله ی شتر خطرناک است بخاطر علاقه و حضور اجنه در مراتع آنهاست.

اگر شخص ببینید شتر دنبال او فقط راه می رفت یعنی هنوز آن جن وارد بدنش نشده است ولی سعی دارد وارد شود.

 اما اگر شخص ببیند شتر او را دنبال کرده بهش برسد، لگد یا گازش بگیرد بدین معنیست که جن موکل وارد بدنش شده است.

۳⃣اسب:

دیدن مکرر اسب درخواب بیانگر وجود جن داخل بدن شخص است و لیکن بدون جادو  وارد شده تا انسان را اذیت یا از او انتقام بگیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *