‍ پروژه سرپو

پروژه سرپو
در این سیاره دوتا خورشید وجود داشت، بنابراین شب وجود نداشت فقط مدتی کوتاه کم نور می شد، هر روز دراین سیاره حدود ۴۳ ساعت است، جمعیت سیاره سرپو در حدود ۶۵۰۰۰۰ نفر بود و در سرتاسر سیاره جوامع کوچکی وجود داشت. آنها رود خانه های زیر زمینی داشتند، آنها صنعت داشتند اما تمام غذای مورد نیازشون کشت میشد حتی در محیط و ساختمان های بزرگ آنها حیوان داشتند، گونه های مختلف حیوانات چهارپای بزرگ و عجیب و غریب که برای کار یا موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گرفتند اما برای خوردن گوشت استفاده نمی شدند.

از نظر ژیولوژیکی سیاره اونها با سیاره ما فرق می کرد. کوه های کم بدون اقیانوس و درختان یا چیزهایی شبیه درخت و نه هیچ تمدنی به غیر از Eben’s در ابتدا همه ساکنین آن سیاره به نظر اعضای تیم به یک شکل و قیافه به نظر میرسیدند اما پس از گذشت مدت زمانی اعضای تیم یاد گرفتند که افراد مختلف Eben’s را از طریق صدایشان شناسایی کنند. اگرچه Eben’s نمی توانستند انگلیسی صحبت کنند اما صداهایی ایجاد میکردند که اعضای تیم قادر بودند به انگلیسی ترجمه کنند.اطلاعات کامل این گزارش در حدود ۳۰۰۰ صفحه است.

معرفی وب سایت سرپو (Serpo)

این وب سایت حدود ۱۲ سال پیش راه اندازی شد. مؤسس آن بیل رایان بود. طی این مدت اطلاعات بسیار جالب و دست اولی از طریق رابط بیل رایان در دستگاه اطلاعاتی دولت آمریکا به دست او می رسید که در این سایت منعکس می کرد. ترجمۀ صفحۀ اول سایت:
این سایت به منظور تسهیل در فاش سازی تدریجی اطلاعات محرمانۀ مربوط به برنامۀ فوق سری معاوضۀ ۱۲ پرسنل نظامی آمریکا به سیارۀ سرپو متعلق به ستارگان دوتایی زتا رتیکیولای (Zeta Reticuli) بین سالهای ۱۹۶۵ تا ۱۹۷۸ میلادی راه اندازی شده است.
بن ریچ (Ben Rich)، رئیس پیشین کمپانی هواپیماسازی لاکهید مارتین در یک سخنرانی پیش از مرگ:
ما ابزار سفر میان ستارگان را در دست داریم، اما این تکنولوژیها در پروژه های سیاه (سری) قفل شده اند. و فقط خدا می تواند این اطلاعات را از طبقه بندی سری خارج ساخته و در دسترس عموم قرار دهد تا انسانها بتوانند از آن بهره مند گردند… ما توانایی انجام هر کاری را که شما تصور آن را بکنید داریم.

مطالب مرتبط

۲ دیدگاه‌

  1. کاپا گفت:

    سلام ؛ فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم بیانگر همین پروژه سرپو است و این پروژه یک گزارش ۳۰۰۰ صفحه ای دارد که احتمالا تا مدتها محرمانه بوده و الان از حالت محرمانه بیرون آمده و منتشر شده است . از ۳۰۰۰ صفحه گزارش کامل این پروژه تمام موارد غیر ضروری حذف شده و ۳۰۰ صفحه آن منتشر شده که کامل است و قابل درک . من آنرا ویرایش کرده ام و انشاءالله در آینده آنرا منتشر خواهم کرد . اگر کسی نسخه غیر ویرایشی آنرا میخواهد که ۹۱ صفحه هست؛ اطلاع بدهد .rzsh858@gmail.com

  2. farzad00253 گفت:

    شما میتوانید کتاب سرپو را ترجمه کنید من لینک کتابش رومیگذارم
    http://s9.picofile.com/file/8365645368/%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D9%87_%D8%B3%D8%B1%D9%BE%D9%88.rar.html
    کتاب های در رابطه با اکاشیک هم برایتان میگذارم
    http://s9.picofile.com/file/8365649634/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A2%DA%A9%D8%A7%D8%B4%DB%8C%DA%A9.rar.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *