تیوتیوکان – هرم خورشید و راز وجود ان

 

باستانی

تیوتیهوکان

این هرم جزو چندین هرم بزرگ و تاریخی و باشکوه جهان است . این پرسشی که ما در مورد این هرم داریم این است که این هرم و هم تاین این اهرام با چه تکنولژی ساخته شده اند.

تاریخ این هرم به چه زمانی باز می گردد؟

تاریخ دقیق این هرم به قرن سوم باز می گردد قرنی که ابزار و وسایل ابتدای بودن برای همین بسیار حیرت انگیز است .

از این هرم بیشتر برای چه استفاده می شده؟

بیشتر استفاده این هرم برای عبادت بوده است . اهالی دور ان جمع می شدن و خورشید را عبادت می کردن

طبق گفته نظریه پردازان فضانوردان باستانی نیازی نیست تا نگاهی فراتر از بناهای سنگی و اهرام امریکای مرکزی و شهر باستانی “تیو تیهوکان” بیندازیم واژه “تیوتیهوکان”، یعنی : جایی که بشر با خدایان ملاقات کرد دلیل اصلی اینکه “تیوتیهوکان” اصلاً ساخته شد این بود که یک ارتباط با فرازمینیها ، در “تیوتیهوکان” شکل گرفت .

بر اساس گفته محققین سه هرم اصلی “تیوتیهوکان”، در راستای دقیق سه ستاره درخشان صورت فلکی “اوریون” ساخته شده اند .

و به شکل حیرت آوری، بنای کوچکتری که در راستای خیابان عریض واقع شده یاد آور منظومه خورشیدی ماست “تیو تیهوکان”، یک خیابان اصلی داره که در جهت شمالی جنوبیست .

ایا می توان گفت که این هرم ردپای موجودات فضایی را به ما نشان می دهد.

می توان با کنار هم گذاشتم اسناد و مدارک که نقل ان را برایتان قرار داده ایم گفت که موجودات فضایی به نحوی با این مردمان در ارتباط بودن و در ساختن این اثار به جا مانده کمک فراوان کرده اند.

اسرار وجود موجودات فضایی در طول تاریخ حیات بشر همیشه مسئله فراموش ناشدنی بوده برای مثال نگاه کردن به اهرام مصر و یا موقعیت قرار گیری ابلهول و ارتباط ان با ستارگان همه این ها را می توان به نوعی نشانه از وجود این موجودات دانست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *