آب آبی خورشیدی

آب

اگر به شما بگویم که می توانید با نوشیدن بطری های ساخته شده از یک شیشه رنگی خاص، روح و جسم خود را دوباره زنده کنید، ممکن است من را دیوانه خطاب کرده و فرار کنید.

اما، اگر به شما بگویم که خانم گیسل بانشن (Gisele Bundchen مدل برزیلی و شانزدهمین زن ثروتمند دنیا) آب را از بطری های کاملاً شیشه ای آبی می‌نوشد، ممکن است بپرسید “صبر کنید، چه گفتی؟”

بر اساس یک سنت باستانی هاوایی (هواپونوپونو) و برخی دانش های باستانی دیگر، نور خورشید همراه با شیشه آبی می تواند به عنوان یک سیستم تصفیه آب عمل کند. یک بطری آب شیشه ای آبی که اگر در معرض نور خورشید بماند، آب را به آب شارژ شده و تصفیه شده تبدیل می کند. مطمئناً کمی عجیب به نظر می رسد، اما چسباندن سوزن های ریز در نقاط مختلف بدن برای تسکین درد و دردها (طب سوزنی) نیز همینطور است.

آب آبی خورشیدی

آب خورشیدی، ریشه در رنگ درمانی یا کروموتراپی دارد و ایده آن بر این اساس است که نفوذ نور خورشید از طریق شیشه آبی، خصوصیات شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی آب را تغییر می دهد، و نوعی آب فوق العاده ایجاد می کند که می تواند مواردی مانند بهبود بدن‌های هیدراته شده‌ (بافت های عضلانی تخریب شده بر اثر کمبود آب) را انجام دهد، افکار را واضح تر کرده و استرس را کمتر کند. دانش پشت آب خورشیدی این است که وقتی بطری به مدت کافی در آفتاب بماند، گرما و اشعه ماورا بنفش نور خورشید باعث از بین رفتن باکتری ها و عوامل بیماری زای دیگر می شود.

روند کار ساده است. به سادگی یک بطری شیشه‌ای آبی رنگ (خود شیشه آبی رنگ باشد نه اینکه رنگ آبی روی شیشه سفید خورده باشد) را با آب پر کنید و به مدت ۱ تا ۱۲ ساعت در زیر نور مستقیم آفتاب بگذارید تا تصفیه شود. و سپس از آن بنوشید، با آن آب غذا درست کنید، به گلدان‌هایتان آب دهید و…

رنگ بطری های آبی، همرنگ چاکرای پنجم ، چاکرای گلو است و بنابراین گفته می شود که از نواحی اطراف دندان ، گوش و تارهای صوتی پشتیبانی می کند. چاکرای پنجم یکی از چالش برانگیزترین ها است، زیرا به عنوان تلاقی بین سر و قلب عمل می کند و یکی از فواید آب خورشیدی پاکسازی و متعادل سازی این چاکرا می‌باشد. ارتعاش آب خورشیدی نوشیده شده باعث می شود پنجمین چاکرای شما بدرخشد، ارتباط شما را راهنمایی کرده و باعث شکوفایی خلاقیت شما شود.

هرچه بطری شیشه ای آبی رنگ پر از آب در برابر آفتاب بیشتر باقی بماند ، انرژی مثبت بیشتری دارد. جدا از مزایای آشکار آب برای سلامتی، آب خورشیدی، این معجون خاص بسیار تسکین دهنده و بازسازی کننده بدن است.

آدریانا هورتادو گارسیا در مورد آب خورشیدی نوشته است:

آب خورشیدی آبی: بدن و روح شما را بهبود می بخشد

این آب علاوه بر اینکه بسیار سالم است، به پاکسازی برنامه های ناخودآگاه منفی عمیقی که به طور خودکار بارها و بارها تکرار می کنیم ، کمک می کند. آب خورشیدی آبی است که زخم ها و انسداد های عاطفی را التیام می بخشد و ما را از شر آنها راحت می کند تا دوباره صفر کنیم، در یک حالت خالص، یک شروع تمیز ، بدون سر و صدای زمینه ای افکار منفی. این آب با انرژی مثبت اش با آرامش و عشق دیدار می کند. و همه می توانند آن را بنوشند ، کودکان، مبتلایان به سرطان، به ویژه آنهایی که تحت شیمی درمانی هستند. حتی از آب ساده نیز خوشمزه تر است. و ساخت آن بسیار آسان است.
هرگز از درپوش فلزی استفاده نکنید.

هرگز زیر نور فلورسنت قرار ندهید.

بیرون را در زیر نور مستقیم آفتاب یا زیر لامپ رشته ای قرار دهید.

بطری ها را در صورت لزوم گاهی اوقات دوباره شستشو دهید.

مزایا و موارد استفاده:
عشق…

آب خورشیدی آبی است که شما را پر از عشق می کند.

مشکلات را برطرف می کند:

در فرهنگ مردمان هاوایی باستان، آب خورشیدی “خاطرات” یا کدهای برنامه نویسی شده تکراری را که در ضمیر ناخودآگاه شما اجرا می شود را از بین می برد و شما را از اثرات آنها خلاص می کند. این آب انسدادهای تکراری روانی شما را حذف می کند که حتی از آنها آگاهی ندارید زیرا در سطح ناخودآگاه کار می کند.

بدن ما آب خورشیدی را دوست دارد:
دکتر هیولن در کتاب محدودیت صفر می گوید که بدن آب خورشیدی را دوست دارد.

بنوشش…

… (مقدار زیادی از آن)! بطری های آب خود را با آن پر کنید، با آن آب یخ درست کنید. تخیل شما محدود است!

شستشو …

بدن خود را بعد از دوش گرفتن یا استحمام با آب بشویید

میوه ها و سبزیجات دوست دارند در آن شسته و شسته شوند …

از آن برای پخت و پز و از آن برای هر مکانی که از آب استفاده می کنید استفاده کنید.

با آن قهوه یا چای درست کنید …

من شب قهوه ساز اتوماتیک را با آن برای قهوه صبحانه همسرم بار می کنم!

من هر روز با آن چای داغ درست می کنم!

گیاهان آن را دوست دارند:

آب آبی باعث رشد بسیار بهتر گیاهان خانه می شود!

سرطان:

نوشیدن مقدار زیادی آب در هنگام استفاده از شیمی، علاوه بر فواید آب خورشیدی، داشتن دو یا بیشتر بطری های یک لیتری برای کار به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی آب می نوشید.

فرزندان:

آن را به فرزندان و تمام خانواده خود هدیه دهید

هنگامی که آب خورشیدی خود را ساختید، می توانید آن را به ظرف دیگری از پلاستیک یا شیشه منتقل کنید، مهم نیست. می توان آن را در یخچال یا در دمای اتاق نگه داشت
با مطالعه هواوپونوپونو با جو ویتالی و دکتر هیولن، آب خورشیدی آبی را به عنوان یک ابزار شِفادهی کشف کردم. من اکنون آن را برای سلامتی خودم هر روز می نوشم و در اسپری های درمانی، صورت و حیواناتم آن را دوست دارم. با تزریق شدن انرژی خورشید در دل آب به روشی که گفته شده، این آب طعم شیرینی خواهد داشت و نوشیدن آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

کمی از این آب کل یک شیشه آب یا سماور یا فضای زیادی از مایعات را پاکسازی می کند.
کمی از این اب را داخل سماور حتی شامپوی خود بریزید
و بقیه موارد……………..

پریسا خاکی

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. زهرا کریمی گفت:

    ممنون از آگاهی بخشی تون خدا خیرتون بده………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *