آموزش قدم به قدم درآمد از آمازون (مخصوص ایرانی‌ها)

آمازون

آمازون

شاید شما هم همانند بسیاری از افراد دیگر اسم آمازون و کسب درآمد از آمازون به گوشتان خورده باشد. در حقیقت می‌توان گفت آمازون یکی از منحصربه‌فردترین و بزرگ‌ترین بازارهای تجارت الکترونیک دنیا است که سالانه افراد زیادی را برای کسب درآمد به سوی خود می‌کشاند.

شاید جالب باشد بدانید که تعداد افرادی که در طول ماه از آمازون بازدید می‌کنند تقریباً به ۱۹۰ میلیون نفر نیز می‌رسد. به جرئت می‌توان گفت که این میزان بازدید، بالاترین و بیشترین درصدی است که در بین دیگر بازارهای تجارت الکترونیک دیده شده است.

سالانه تعداد بسیاری از افراد از طریق این سایت کسب درآمد می‌کنند.

احتمالاً شما هم تاکنون تعداد بسیاری از افراد را دیده‌اید که به کسب درآمد از آمازون پرداخته‌اند. قطعاً در برخورد با آن‌ها به خودتان گفته‌اید که چرا من به کسب درآمد از آمازون مشغول نشوم و با فروش در آن برای خود درآمد داشته باشم؟

در پاسخ به این سؤال احتمالی باید بگوییم، کسب درآمد از آمازون کار پیچیده‌ای نیست و فقط مستلزم کسب تجربه، اطلاعات و دانش کافی است.

اگر شما نیز به عنوان یک ایرانی تمایل دارید به کسب درآمد دلاری در آمازون بپردازید، در این مطلب همراه ما باشید.

 

سایت آمازون

در این بخش بهتر است ابتدا به معرفی سایت مشهور آمازون بپردازیم. کمتر کسی پیدا می‌شود که درباره سایت آمازون اطلاعاتی نداشته باشد و یا حتی آن را نشناسد. همان‌طور که در بخش قبل گفته شد، سایت آمازون به عنوان یکی از شناخته ‌شده‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای تجارت الکترونیک شناخته می‌شود که راه کسب درآمدهای هنگفت را برای همه باز کرده است.

کمپانی‌های بسیاری همانند Etsy، Ebay و Shopify در جهان وجود دارند که زمینه تجارت الکترونیک را برای همه فراهم کرده‌اند.

کمپانی‌های ذکر شده کسب درآمدهای آنلاین را برای عده زیادی از افراد آسان و راحت کرده‌اند، اما به جرئت می‌توان گفت که هیچ کدام از آن‌ها هنوز نتوانستند محبوبیت و کارایی خود را به اندازه آمازون بالا ببرند.

اگر شما هم به دنبال یک موقعیت بسیار عالی برای کسب درآمد هستید و تمایل دارید، وارد دنیای کسب درآمد از طریق اینترنت شوید و در عرصه تجارت آنلاین فعالیت خود را شروع کنید، درآمد از آمازون پیشنهاد ویژه ما به شماست.

بهتر است بدانید که نرخ رشد در کمپانی‌هایی همانند Ebay اغلب تک رقمی هستند، این در حالی است که هرساله نرخ رشد در آمازون بین ۲۵ تا ۳۰ درصد دیده می‌شود.

کسب درآمد از طریق فروش در سایت فروشگاهی اینترنتی آمازون

کسب درآمد دلاری در آمازون راه‌های بسیار زیادی دارد اما بهتر است بدانید که در حین این راه محدودیت‌هایی نیز وجود دارد. در وب سایت آمازون علاوه بر امکان خرید کالا، امکان خرید فیلم‌ و سریال‌های متفاوتی که در استودیوهای آمازون به تولید می‌رسند هم وجود دارد.

آمازون در سال ۲۰۱۷ به منظور شروع فعالیت در صنعت مواد غذایی نیز سهام شرکت Whole Foods را خریداری کرد تا در آنجا نیز شروع به فعالیت کند. این شرکت هر روز در حال گسترش و پیشرفت است و خدمات متعددی را ارائه می‌دهد. با توجه به همه موارد گفته شده، مشاغل و همین‌طور فعالیت‌های جانبی بسیار زیاد و مختلفی را جهت کسب درآمد از داخل خانه نیز فراهم می‌کند.

کسب درآمد از طریق سایت آمازون

اگر بخواهیم خیلی ساده برای‌تان بگوییم، آمازون می‌تواند به شما کمک کند تا از طریق مطالعه درباره اموزش درآمد از آمازون با استفاده از راه‌های متفاوت به کسب درآمد اینترنتی مشغول شوید. اگر از دور و برتان کمی تحقیق و پرس‌وجو کنید، متوجه خواهید شد که از طریق روش‌ها و راه‌های خلاقانه امکان کسب درآمد از آمازون را دارید.

در ادامه با معرفی روش‌هایی که ارائه خواهیم کرد، متوجه می‌شوید که چگونه می‌توانید از طریق آمازون بدون داشتن محصول برای خود کسب درآمد داشته باشید.

 

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید در سایت آمازون به فعالیت اینترنتی بپردازید، فروش محصولات متعدد و مختلفی است که در سایت وجود دارند. درواقع از طریق بازاریابی می‌توانید بدون برخورداری از محصول خاصی از طریق دریافت کمیسیون به کسب درآمد از آمازون بپردازید.

در این روش شما باید محصولات را معرفی و دیگر افراد را از طرق مختلف و با روش‌های خلاقانه خود ترغیب کنید تا محصولات را از شما خریداری کنند. در ازای این خرید کمیسیون خود را دریافت خواهید کرد. با کمک این روش هم شما به کمیسیون خود می‌رسید هم آمازون بهره لازم را می‌برد. سالانه افراد بسیار زیادی هستند که از طریق همین کار درآمد کسب می‌کنند و پیشرفت می‌کنند.

چگونه می‌توان پا به دنیای آمازون گذاشت؟

اگر قصد کسب درآمد دلاری در آمازون را دارید، راه‌های متفاوت و زیادی برای این کار وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را با توجه به شرایط خود انتخاب کرده و با شروع فعالیت در این سایت به کسب درآمد بپردازید. لازم است بدانید که یکی از بهترین روش‌ها برای یک فرد معمولی که قصد دارد از این طریق به کسب درآمد برسد، Private label و یا همان فروش برند شخصی است.

برای شروع فروش با روش فوق بهتر است ابتدا با بخش Amazon Seller Centeral در سایت آمازون آشنا شوید. این قسمت همان بخشی است که تمامی شرکت‌ها، کمپانی‌ها و همین‌طور افراد محصولات و کالاها خود را برای فروش می‌گذارند. در واقع این بخش نشان دهنده مدل b2b سایت آمازون است.

همانطور که در یک نمایشگاه هر برند می‌تواند برای خود یک غرفه داشته باشد در سایت آمازون نیز برای کسب و کارهای اینترنتی کوچک این فرصت مهیا شده است که برای خود یک صفحه داشته باشند. در چنین حالتی برندهای کوچک هم شانس دیده شدن در یک فروشگاه معتبر را خواهند داشت.

استارت کار در سایت معتبر آمازون

برای خیلی از ایرانی‌ها سؤال است که آیا امکان این وجود دارد که بتوان از ایران در وب ‌سایت آمازون فعالیت کرد؟ پاسخ این است که متاسفانه کشور ایران به علت تحریم‌های ناعادلانه در لیست کشورهای مورد تایید آمازون وجود ندارد. اما اگر ایرانی هستید و تبعه کشورهای دیگری که مورد تایید آمازون هستند جای مشکلی نیست.

اما این پایان راه برای ایرانی ها نیست و به اصطلاح هر کاری راهی دارد. اگر می‌خواهید از داخل کشور عزیزمان ایران به کسب درآمد از سایت آمازون بپردازید می‌توانید اکانت ایرانیانی که در کشورهای مورد تایید آمازون زندگی می کنند را خریداری کنید یا از شرکت‌های داخلی که این اکانت‌ها را واگذار می‌کنند کمک بگیرید.

 

چگونه در فروش بین‌المللی آمازون موفق شویم؟

سرویس Amazone Global Selling یک راه فوق‌العاده آسان جهت راه‌اندازی بیزینس فروش انواع کالا در بازار بین‌المللی است. شما امکان این را دارید که علاوه بر ایالات‌متحده آمریکا و کانادا، در کشورهای ایتالیا، اسپانیا، مکزیک، فرانسه، ایتالیا، هند، استرالیا، چین و ژاپن نیز به فروش محصول بپردازید.

با کمک این سرویس دسترسی آسان‌تری به بازار وسیع و گسترده خواهید داشت. لازم به ذکر است که توسط شبکه‌های لجستیک، ابزارهای متفاوت فروش آمازون حمایت می‌شود.

این ابزارها شامل لیستینگ محصولات، کارهای مربوط به بسته‌بندی و ارسال بین‌المللی، نرخ تبدیل ارز، عوارض کالا، امور گمرکی و همچنین ارائه خدمات مشتری با زبان محلی نیز برای شما بسیار مفید خواهد بود.

با استفاده از پلتفرم بهینه Amazone Global Selling تمامی کارهای فروش بین‌المللی انجام می‌شود. دقت داشته باشید که چنانچه تمامی شرایط مورد نیاز را داشته باشید، امکان این را دارید که با سرعت بالایی تبلیغات هدفمند و بهینه‌ای داشته باشید.

در این مرحله مهم نیست که به تازگی کار فروش در آمازون را شروع کرده‌اید و یا برند ثبت شده‌ای هستید، مهم این است که می‌توانید از این پلتفرم استفاده کنید.

مزایای استفاده از سرویس Amazone Global Selling

هر سرویسی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای مزایایی است. ازجمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. دسترسی فروشندگان بین‌المللی آمازون به بازار خرده‌فروشان

استفاده از این سرویس، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید تمامی محصولات خود را در برجسته‌ترین و بهترین بازارهای خرده‌فروشی به فروش برسانید. به کمک راه‌اندازی فروش بین‌المللی در وب‌سایت آمازون دسترسی بسیار سریعی به بالاتر از ۱۵۰ میلیون مشتری در ۱۸۰ کشور دارید.

پس از آن که توانستید اعتماد مشتری را جلب کنید، به مراتب این کار برای شما بسیار آسان‌تر از قبل خواهد شد. بعد از گذراندن این مراحل قادر خواهید بود تا مزایا و منافع بسیاری از طریق فروش به دست آورید.

فروشندگانی که قصد دارند درآمد از آمازون داشته باشند و در این راه به موفقیت دلخواه خود برسند، باید از فرصت‌هایی که برای‌شان در هر شرایطی به وجود می‌آید به خوبی استفاده کنند. همان‌طور که می‌دانید آمازون به دنبال این است که محصولات فوق‌العاده شما را در ۱۲ بازار گسترده به مشتریانش ارائه دهد.

با ذکر مثال نمونه‌ای از آن را برای شما توضیح خواهیم داد. برای مثال فروش‌های فصلی را مدنظر قرار دهید. در ایالات‌متحده تعداد بسیار کمی از فروش‌های فصلی به چشم می‌خورد. این در حالی است که اگر در سطح جهانی آن را در نظر بگیرید، سالانه می‌توانید روزهای بی‌شماری را مشغول فروش فصلی باشید و از موقعیت به نحو احسنت استفاده کنید و از مزایای آن برخوردار شوید.

 

برای فروشندگان بین‌المللی آمازون تمامی پرداخت‌ها به شکل بین‌المللی می‌باشد

سرویس Amazone Global Selling دسترسی به مبدل‌های ارز داخلی را ایجاد کرده است تا پرداخت‌ها را تا حد بسیار زیادی آسان کند. با به کارگیری و استفاده درست از این ابزار، فروشندگان کشورهایی که در آن‌ها آمازون فعالیت می‌کند امکان این را دارند که از راه بانک‌های محلی، ارز محلی بگیرند.

لازم به ذکر است که افرادی که دارای حساب بانکی ایالات‌متحده هستند امکان این را دارند که از این ابزار به شکل رایگان استفاده کنند.

اگر شما در کشوری زندگی می‌کنید که Currency Converter for Sellers اصلاً پشتیبانی نمی‌شود، امکان این را دارید که جهت افتتاح حساب بانکی در از طریق یکی از کشورهای مورد تأیید آمازون دست به اقدام بزنید و از تمامی مزایای این ویژگی برخوردار شوید.

فروش در سایت آمازون

فرصت‌های شغلی بسیاری در دنیا و جامعه ممکن است برای شما وجود داشته باشد اما اموزش درآمد از آمازون می‌تواند فرصت مناسبی برای کسب درآمد برای شما باشد.

FBA یکی از خدمات سایت آمازون است که در آن شرکت آمازون به تمامی فروشندگان کمک می‌کند تا کلیه محصولات و اجناس را انبار، بسته‌بندی و در نهایت به سوی مشتری ارسال کنند.

نکته جالب این جا است که برای تمامی این کارها هزینه بسیار مناسب و پایینی را در نظر گرفته است، اما اگر بخواهید که کارهای مذکور را خود به تنهای انجام دهید، مطمئن باشید که برای شما بسیار گران‌تر تمام خواهد شد.

این سیستم نیز دارای مزایا و معایب مخصوص به خود است اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد تولید و فروش محصول در تعداد بالا را دارید، بهتر است که از سیستم FBA استفاده کنید زیرا منطقی‌تر و همچنین به ‌صرفه‌تر خواهد بود.

هر آنچه که باید قبل از ورود به سایت آمازون بدانید

درآمد از آمازون نیازمند شناخت شما از قوانین و مقررات این سایت است. هر چه اطلاعات شما در این زمینه بیشتر باشد، کسب و کاری پرسودتر خواهید داشت. یکی از نکات حائز اهمیت در وب‌سایت آمازون، دریافت مجوز و تأییدیه برخی محصولات اعم از: محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین جواهرات است.

درواقع برای فروش این محصولات در آمازون می‌بایست جواز فروش از آن را داشته باشید که به این امر ungated گفته می‌شود.بعد از تأییدیه آمازون دیگر نگران تجارت و فروش محصولات خود نباشید. یکی از مشکلاتی که به هنگام رویایی با شرکت‌های بزرگی مانند آمازون مواجه می‌شویم، پاسخگویی ناکارآمد این سایت است که این مشکل در بیشتر سایت‌های بزرگ وجود دارد.

از جمله مزایای وب‌سایت آمازون می‌توان به عدم محدودیت فروش محصول اشاره کرد. درواقع شما می‌توانید هر آنچه که می‌خواهید از صنایع‌دستی گرفته تا لوازم دست دوم و همچنین برندهای معروف و بین‌المللی را به فروش بگذارید.

 

نکاتی برای فروش بیشتر و سودمندتر در آمازون

همان‌طور که گفتیم درآمد در آمازون قوانین و نکاتی دارد که با رعایت آن‌ها سود بیشتر به دست خواهید آورد. در این قسمت به بررسی برخی از این نکات می‌پردازیم.

۱- از آنجایی در ایام تعطیلات فروش به میزان چشمگیری افزایش می‌یابد، سعی کنید موجودی محصول خود را کامل کنید. این نکته برای افرادی که محصولات خود را از چین خریداری می‌کنند بسیار مهم است، چراکه در این کشور تعطیلی‌های زیادی وجود دارد.

۲- می‌توان گفت هزینه‌های وب‌سایت آمازون از عضویت فروشنده تا ارسال محصول بالا است، به همین دلیل سعی کنید هزینه‌های خود را شفاف‌سازی کند. برای حسابرسی هزینه‌های خود می‌توانید از سایت‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی که برای این کار طراحی شده‌اند کمک بگیرید.

۳-برای سود بیشتر بهتر است محصولی را که برای فروش در نظر دارید، از شهر نزدیک محل زندگی خود خریداری کنید. در این صورت از پرداخت هزینه‌های زیاد ارسال معاف می‌شوید.

۴- تجربه نشان داده است فروش محصولاتی که در محدوده قیمتی بین ۳۰ تا ۵۰ دلار هستند، از فروش و سود بیشتری برخوردار هستند.

۵- بهتر است محصولاتی را که گمان می‌کنید در بازار آمریکا و یا کشورهای دیگر فروش خوبی دارد را از عمده‌فروشان داخلی و یا سایت‌های آنلاین چینی که قیمت محصولات‌شان از آمازون پایین‌تر است، خریداری کنید.

۶- ساختن برند شخصی یکی از راه‌های مهم برای کسب درآمد از آمازون است. شما می‌توانید با نصب لوگو و برند شخصی خود روی محصولات آن‌ها را در آمازون به فروش بگذارید. این روش Private Label نام دارد.

منبع:دکتر ویز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *