آندری چیکاتیلو (قصاب روستوف)

آندری چیکاتیلو قاتل سریالی

آندری چیکاتیلو قاتل سریالی

آندری چیکاتیلو که به «قصاب روستوف» معروف شد یکی از مخوف ترین قاتلین سریالی در اتحاد جماهیر شوروی بود که قتل های فجیع او با کشتن یک دختر ۹ ساله به نام لینا زاکوتنوا در سال ۱۹۷۸ آغاز شده و به مدت یک دهه ادامه داشت. در نهایت او که کشورهای مختلف اتحاد جماهیر شوروی را برای پیدا کردن قربانیان خود درنوردیده بود دستگیر شده و محاکمه گردید.

او قربانیانش را در ایستگاه های قطار پیدا کرده و بعد از فریب دادن قربانیان، آن ها را به درون جنگل برده و به قتل می رساند و از گوشت آن ها استفاده می کرد. چیکاتیلو یک قاتل سریالی عجیب و غریب بود که به دلیل ناتوانی جنسی طولانی مدتش تصمیم گرفت این ناتوانی را با کشتار مردم جبران نماید.

او حتی در روابط جنسی با همسرش نیز مشکل جدی داشت و از همانجا بود که ذائقه خود را به سمت تجازو، شکنجه و خشونت تغییر داد. حتی در دوران محاکمه اش به خاطر قتل ۵۶ نفر نیز وی در مورد خورد گوشت قربانیان خود صحبت کرد. چیکاتیلو در سال ۱۹۸۱ در بیرون از یک کتابخانه عمومی با یک دختر ۱۷ ساله به نام لاریسا تکاچنکو آشنا شد. وی لاریسا را به زمین کوبیده و بعد از خفه کردن او، بخشی از بدن او را با دندان کنده و سپس به جنازه او تجاوز نمود.

چیکاتیلو در فوریه ۱۹۹۴ با شلیک یک گلوله به پشت گوش راست اعدام شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *