آیا سفر زمان واقعی است؟

یک مسافر زمان که خود به خود اعتراف کرده به سال ۲۶۰۰ سفر کرده ، به طرز عجیبی ادعا کرده است که یک هوش مصنوعی متحد (AI) در آینده ی جهان بر انسان ها ، روبات ها و بیگانگان حکمرانی خواهد کرد.

این زن مبدل که خود را به عنوان میا معرفی کرده بود ادعا می کرد که قبل از پایان دوره دبیرستان ، در یک برنامه مخفی سفر مسافرتی آمریکا استخدام شده است. مسافر زمانی ادعا کرد که به او پول زیادی برای مسافرت نزدیک به ۶۰۰ سال در آینده دور که ​​در آن دنیا کاملاً با آنچه امروز می بینیم متفاوت است. میا در گفتگو با محققان ماوراء الطبیعه از کانال یوتیوب ApexTV ، گفت که می خواهد داستان فوق العاده خود را روشن کند.

او گفت: “این عجیب است که این را با دوربین بگوییم اما معتقدم دنیا شایسته دانستن آن است.

“من در ایالات متحده درگیر یک برنامه طبقه بندی شده بودم که در آن فرصتی پیدا کردم تا به آینده سفر کنم.”

به گفته این زن جوان ، دنیای آینده با عواقب جبران ناپذیری از تغییر اوضاع ، ظهور هوش مصنوعی و اسکان بیگانگان در زمین روبرو است.

تا سال ۲۶۰۰ ، مفهوم ملل مستقل از بین خواهد رفت و انسانها توسط دولت جهانی اداره خواهند شد که توسط AI اداره می شود.

در همان زمان ، انسان ها ظاهراً در ۱۱ میلیون شهر پراکنده در سراسر جهان زندگی می کنند و در آنجا با روبات ها و بیگانگان هوشمند همزیست می شوند.

مسافر زمان می گوید: “من از سال ۲۶۰۰ بازدید کردم و توضیح برای شما بسیار دشوار است زیرا این خیلی متفاوت از دنیایی است که ما امروز در آن زندگی می کنیم.

من روبات ها ، بیگانگان و انسان ها را دیدم که همه با هم در صلح زندگی می کنند. وی گفت: “من در اطراف این شهر قدم می زدم و ساختمانهای اطرافم به نظر می رسیدند خیلی بلند هستند.وی گفت: “من از این زمان با مردم صحبت کردم و آنها به من گفتند که جهان چگونه تغییر کرده است.

آنها گفتند که آسمان قرمز ناشی از گرم شدن کره زمین است و همه آنها ریزگردهایی در آنها دارند که باعث می شود آنها از مغزهای معمولی باهوش تر باشند.

وی گفت: “وقتی پرسیدم که کجا هستم ، در یک ۱۱ مگاسیتی قرار داشتم و آنها یک اسم عجیب را به من دادند که نمی توانم به یاد بیاورم.“آنها گفتند که کشورها دیگر وجود ندارند و کل جهان توسط AI اداره می شود.”

مسافر زمان پیش بینی شده در این باره گفت: انتشار دی اکسید کربن (CO2) و گرم شدن کره زمین برخی از بزرگترین موضوعاتی است که بشر در قرون آینده با آن روبرو است.

وی از مردم خواست که مشکل گرم شدن کره زمین را قبل از اینکه “خیلی دیر شود” حل کنند. با این حال همه کسانی که نوار اعتراف مسافر زمان را دیدند ، با داستان بسیار عجیب و غریب قانع شدند. فیلیپ رابرتسون گفت: “دانش آموز دبیرستانی برای شرکت در یک آزمایش سفر زمانی از کلاس خارج شد؟ واقعاً؟ جدی؟”

مایکل فاگارتی گفت: “من معمولاً یک ذهن باز دارم اما کمبود اطلاعات باعث می شود که داستان او را به عنوان داستان بشنوم. “

و میگوئل رودریگز اضافه کرد: “من بسیار تردید دارم که آنها یک بچه را به طور تصادفی برای این کار انتخاب می کردند اگر واقعیت داشت.

“من فکر می کنم فرایند انتخاب برای آزمایش این فناوری بسیار دقیق تر خواهد بود ، و احتمالاً آنها ممکن است برخی از سربازان نیروهای ویژه را برای انجام این کار انتخاب کنند.”

اکثر دانشمندان همچنین موافقت خواهند کرد که نوع سفر زمانی که توسط زن جوان توصیف شده است ، توسط فناوری مدرن قابل دستیابی نیست.

ویلیام هیسکوک ، استاد فیزیک در دانشگاه ایالتی مونتانا ، توضیح داد: “سفربه گذشته ، که معمولاً منظور مردم سفر در  زمان است ، گزارشی بسیار نامشخص است.“راه حل های بسیاری برای معادله نسبیت عام انیشتین وجود دارد که به فرد اجازه می دهد یک جدول زمانی را دنبال کند که منجر به مواجه شدن او با خودش یا مادربزرگش در زمان های قبل شود.

“مسئله تصمیم گیری این است که آیا این راه حل ها موقعیت هایی را نشان می دهند که می توانند در جهان واقعی رخ دهند ، یا اینکه آنها معمای ریاضی هستند که با فیزیک شناخته شده ناسازگار هستند.”

میا اولین مسافر مسافرتی وقت شناسی نیست که با ادعاهای عجیب و غریب در مورد آینده به ApexTV نزدیک شد.

در اوایل ماه نوامبر ، مردی به نام نوح مسافر زمان گفته بود که هند تا سال ۲۰۳۰ به قدرت بزرگ جهانی تبدیل خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *