زنی که از سال ۳۸۰۰ آمده عکسی از آینده را نشان می دهد

سفر در زمان

یک مسافر زمانی از سایه ها بیرون آمده است تا پرده از رازهای تاریک و آزمایشی سفر در زمان بردارد. او برای اثبات صحت ادعاهای خود عکسی از آنچه ظاهراً سال ۳۸۰۰ به نظر می رسد را تهیه کرده است.نوار اعترافات بسیار عجیب و غریب این زن به صورت آنلاین ظاهر شد که توسط کانال ماوراء الطبیعه ApexTV در YouTube بارگذاری شد.

این فیلم ساده با عنوان “مسافر زمان این سلفی را در سال ۳۸۰۰ گرفت …” چهره وی را محو کرده و صدای او را تحریف کرده است ، اما این اعتراف کلامی وی است که هیجان زیادی دارد.در این ویدئو ، زنی که ادعا می کند در آلبانی بوده است ، خودش را به عنوان بلا معرفی می کند و خاطراتی را از “فناوری های مخفی و سفر در زمان” نشان می دهد.

در برخی مقاطع در دهه گذشته ، او ادعا می کند با یک فیزیکدان بلاروس ، الکساندر کوزلوف ملاقات کرده است که راز سفر زمان را کشف کرده است.این مرد است که او را به سال ۳۸۰۰ فرستاد ، جایی که ظاهراً او از جهان آینده عکس گرفته است.

او با توصیف تجربه سفر در زمان در ماشین زمان آقای کوزلوف ، می گوید: “من ولتاژ جریان بسیار قوی ای را در بدن احساس کردم. همه چیز در اطرافم سیاه بود.

وی گفت: “وقتی چشم هایم را باز کردم ، انتظار داشتم در مکان های شگفت انگیزی جدید با درختان زیبا ، ماشین های پرواز ظاهر شوم اما ساختمانهای ویران شده ، اجساد مردم ، وسایل منهدم شده و روبات ها را دیدم.این مرد احمق من را به اوضاع وحشتناکی فرستاد. زمان بسیار وحشتناکی بود بنابراین مکانی بسیار زشت و وحشتناک بود.

“من شروع به راه رفتن در کنار ویرانه ها کردم. نمی دانم چرا مشتاق سفر با ماشین زمان بودم. می خواستم عکس بگیرم که آن عکس ها را به عنوان مدرک در اختیار داشته باشم.

“الکساندر حتی نمی تواند تصور کند که من یک تلفن با یک دوربین در سال ۲۰۰۷ داشته ام. مثل الان رایج نبود.”

در این مرحله بلا عکسی را که در سال ۳۸۰۰ گرفته بود با تلفن همراه خود بیرون کشید. به نظر می رسد تصویری خارق العاده و کشیده نشانگر چانه و لب های زنی است که در مقابل قاب برخی از سازه ها و چراغ های آینده نگر قرار دارد.با توصیف تصویر وحشتناک ، بلا ادعا می کند که یک “لیزر شلیک شده روبات نابود شده” را به تصویر می کشد.دلیل ترسناک بودن این تصویر به این دلیل است که در مقطعی از آینده ، جهان توسط روبات های قاتل و سرکش AI اداره خواهد شد که بشریت را ویران می کند.

مسافر زمان پیش بینی شده حتی از ملاقات با یکی از این ماشین های قاتل سرد می گوید – رویدادی که بر روی حافظه وی نقش بسته است.او در این ویدئو می گوید: “یک روبات خیلی وحشتناک بود ، او از فلز ساخته شده بود و مشت او از سیلیکون ساخته شده است.صورت او حرکات طبیعی داشت . من می خواهم مرد فلزی بدون ترحم و فوق العاده قوی را تصور کنید ،. وی با صدای عصبانی از من پرسید که من اهل کجا هستم. من سکوت کردم. “

اما چرا او این کشف بی سابقه را برای خودش بیش از یک دهه نگه داشته است؟ بلا ادعا می کند که این داستان را به مطبوعات و تلویزیون منتقل کرده است اما در نهایت علی رغم بهترین تلاش هایش برای شکستن سکوت متوجه شد ، “هیچ چیز تغییر نخواهد کرد”.

هرچه این شهادت باورنکردنی به نظر می رسد ، به همان اندازه بسیار قابل سؤال است و احتمالاً بیش از یک فریب آنلاین نیست.

مگر اینکه آقای کوزلوف راهی برای نوشتن مجدد قوانین فیزیک نفهمد ، دانشمندان موافقند که هیچ راه شناخته شده ای برای سفر در طول زمان وجود ندارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *