اثبات سفر زمانی؟ “مسافر زمان” از ۶۴۹۱

یک مسافر زمانی  از سال ۶۴۹۱ ، به طرز عجیبی نسبت به اثرات فاجعه آمیز گرم شدن کره زمین هشدار داده است.

این مرد مبدل که خود را جیمز الیور معرفی کرده ، ادعا می کند از کهکشان دیگری است و ظاهراً در سال ۲۰۱۸ بر روی زمین گیر کرده است. به گفته مسافر زمان ادعا شده ، اثرات گرم شدن کره زمین ، سیاره را به آستانه فروپاشی سوق می دهد. وی ادعا کرد ، تغییر اوضاع منجر به “مشکلات نسبتاً بزرگ” و “مسائل زیست محیطی” در آینده خواهد شد.

جیمز با صحبت از یک مکان نامعلوم برای محققان ماوراء الطبیعه از کانال YouTube Panorama Elite ، جیمز فرایندهای طبیعی و فعالیت های انسانی را به دلیل ایجاد مشکل مقصر دانست.

“زمان یک رودخانه است ، می دانید که با ریختن سنگریزه به آن نمی توانید مسیر یک رودخانه را تغییر دهید اما می توانید نزدیک تر شوید ، درست است؟

“من می گویم احتیاط از نگرانی های زیست محیطی چیز بزرگی از آنچه اتفاق می افتد در آینده نزدیک است.”

مسافر زمان پیش بینی شده همچنین با انتقاد از وضعیت مدرن سیاست ، ادعا کرد سیاست های حزبی مانع از رسیدن به راه حل های واقعی هستند.

جیمز از ملل خواست تا برای مقابله با چالش گرم شدن کره زمین گرد هم آیند.

“اینگونه نیست که شما افرادی در سیاست داشته باشید که باهوش نیستند ، زیرا این کار را می کنید ، آنها فقط نمی دانند چگونه با هم کار کنند.

وی گفت: “شما چنین شکافی بین ملت ها دارید و فقط برای نتیجه کل بشریت فایده ای ندارد.

“همکاری و وجدان دو عامل اصلی در تعیین آینده برای خودتان هستند.”

جیمز قبلاً در کانال یوتیوب Apex TV ظاهر شد و در آنجا سعی کرد جهان را متقاعد کند که او یک مسافر واقعی زمانه است.

با این وجود شواهد علمی کمی برای پشتیبانی از ادعاهای موجود در انسان وجود دارد که انسان توانایی حرکت به جلو و عقب در زمان را دارد.

به گفته ویلیام هیسکوک ، استاد فیزیک در دانشگاه ایالتی مونتانا گفت ، این فناوری هنوز در اینجا  کامل نیست.

این کارشناس سفر در زمان اظهار داشت: سفر زمانی به گذشته ،که مردم معمولاً با گذشت زمان منظور می کنند ، گزاره ای بسیار نامشخص تر است.

وی گفت: “راه حل های بسیاری برای معادله نسبیت عام انیشتین وجود دارد که به شخص اجازه می دهد یک جدول زمانی را دنبال کند که منجر به مواجه شدن او با خودش یا مادربزرگش در زمان های قبل شود.

“مسئله تصمیم گیری این است که آیا این راه حل ها موقعیت هایی را نشان می دهند که می توانند در جهان واقعی رخ دهند ، یا اینکه آنها معمای ریاضی هستند که با فیزیک شناخته شده ناسازگار هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *