استنلی پاریمنات بازمانده استثنایی ۱۱ سپتامبر

11 سپتامبر

استنلی پاریمنات یکی از هجده بازمانده از برج جنوبی مرکز تجارت جهانی در نیویورک می باشد ، او به عنوان یکی از مدیران فوجی بانک در طبقه هشتاد و یکم کار می کرد . برج جنوبی پس از برج شمالی مورد اصابت هواپیمای یونایتد ایرلاین واقع شد . استنلی در اتاقش مشغول کار بود که هواپیما به برج شمالی اصابت کرد ، او پس از اطلاع سریعا کیفش را برداشته و برای خروج از برج سوار آسانسور شد ، اما در داخل آسانسور از طریق بلندگو اعلام شد که هیچ مشکلی وجود ندارد و خطری متوجه برج جنوبی نیست و کارمندان به سر کارشان برگردند ، لذا لاجرم او به اتاقش برگشت .

اما به محض وارد شدن ناگهان چشمش به چیز عجیبی افتاد ، بله هواپیمایی داشت به سرعت دقیقا به طرف پنجره او پرواز می کرد ، از زمان دیدن هواپیما تا اصابت کمتر از ۲۰ ثانیه طول کشید در این هنگام او به سرعت بزیر میزش رفت و گفت خدایا خودم را به تو سپردم. هواپیما دقیقا به طبقه هشتاد و یک و اتاق او اصابت کرد و بال سمت چپ اتاقش را بریده و از روی سر او رد شد و او در زیر خروارها خاک و آهن گرفتار شد ، طوری که امکان فرار از آن جا برایش ممکن نبود ، در این بین او شروع به فریاد کمک نمود .

11 سپتامبر

پس از گذشت دقایقی مقاطعه کار یورو به نام برایان کلارک همراه با همکارانش در طبقه ۸۴ مشغول بررسی این موضوع بودند که آیا بهتر است از منطقه تصادم پایین بروند یا بالا به پشت بام بروند که صدای استنلی را شنیدند ، کلارک با شنیدن صدای استنلی از همکارانش جدا شد و بسوی او شتافت ، همکارانش تصمیم خود را گرفتند و به بالا رفتند که متاسفانه همه آن ها کشته شدند .

کلارک با هزاران زحمت توانست استنلی را نجات داده و با هم شروع به پایین رفتن نمودند ، آن ها فکر می کردند که پایین رفتن غیر ممکن است و به همین علت بود که همکاران کلارک به بالا رفتند ، اما این دو علی رغم موانع فراوان توانستند بالاخره به طبقه همکف رسیده و از برج خارج شوند و به محض خارج شدن و پنجاه متر دور شدن برج شروع به فروریختن نمود و آن دو پا به فرار گذاشتند و از مهلکه نجات یافتند .

11 سپتامبر

آری این داستان کسی بود که با یکی از هواپیماهای یازده سپتامبر چشم در چشم شد اما معجزه آسا نجات یافت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *