اسرار تابوت عهد و مشاهده یو.اف.او در اورشلیم

 اسرار تابوت عهد

زیارتگاه اسلامی قبه‌الصخره در اورشلیم که در بالای کوه معبد قرار دارد و روزگاری معبد شاه سلیمان جای داشت، آخرین مکان شناخته شده تابوت عهد است.
در سال ۱۹۸۱ گروه کوچکی از کارگران اسرائیلی مخفیانه زیر این مکان پرمناقشه را تونل زدند. «خاخام یهودا گتز» (Yehuda Getz) خاخام اعظم دیوار باختری مسئول این جستجوی ممنوع و فتنه‌جویانه بود. این کار اشکال بزرگی داشت چون اینجا مکان مقدس مسلمانها هم محسوب می‌شود و این افراد به شدت معتقد بودند که تابوت عهد در اینجا قرار دارد و چنین ریسک بزرگی را پذیرفته بودند تا موقعیت تابوت عهد را شناسایی کنند.
وقتی اعراب ساکن کوه، صداهایی را از آب‌انبار زیر کوه شنیدند مقابل گروه جستجو ایستادند و این موضوع به یک نبرد زیرزمینی بدل شد. پلیس هر دو طرف را از هم جدا کرد و دستور مهروموم دوباره تونل را صادر کرد. «خاخام یهودا گتز» تا آخرین روز عمر خود معتقد بود که تنها ۴۰ فوت با یافتن تابوت عهد فاصله داشته است.
اما آیا چنین ادعای متهورانه‌ای می‌تواند حقیقت داشته باشد؟ آیا ممکن است که تابوت، همچنان در همانجایی باشد که هزاران سال پیش بود؟ در مکانی که مقدس‌ترین معبد یهودیان به حساب می‌آید؟ یکی از مقدس‌ترین مکانهای روی زمین؟ از نظر تئوریسین‌های فضانوردان باستانی، این پاسخ می‌تواند کاملا مثبت باشد و برای اثبات آن، به گزارشاتی از اشیاء عجیبی اشاره دارند که در سالهای اخیر بر فراز کوه مشاهده شده است.
در سال ۲۰۱۱ یک پدیده خارق‌العاده یو.اف.او درست بالای «قبه الصخره» در اورشلیم اتفاق افتاد. خیلی‌ها آن را تقلبی میدانند. خیلی‌ها گفتند که این واقعی نبود. اما شاهدانی بودند که یک گوی نورانی را که از بالای کوه معبد پایین آمد دیدند که برای لحظاتی همانجا معلق ماند و ناگهان نور بزرگی جهید و دوباره بالا رفت. بعضی‌ها معتقدند که این یو.اف.او شاید تابوت عهد را که هنوز هم در اورشلیم هست، شارژ کرده باشد.
آیا این تنها یک تصادف است که برخورد با یو.اف.او درست بر بالای این مکان خاص مشاهده شده است؟ یا اینکه ممکن است طبق ایده نظریه‌پردازان فضانوردان باستانی این اولین سری از اتفاقات در رابطه با تابوت عهد است که در حقیقت کامل کننده پیشگویی‌های باستانی است؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *