اسرار مایاها و فرازمینی ها

در کتیبه ملی مایاها آمده است:

و آن گاه خدایان از آسمان آمدند و از ما جایی برای نشستن می خواستند. به قومم وعده دادند که بناهایی بسازید تا بتوانیم بر روی آن فرود آییم و ما دوباره بر می گردیم، همان هنگام که بنا ساخته شد این قوم را با خود می بریم و برای رسیدن به اهدافشان، به آن قوم علم ریاضیات و نجوم بخشید. و در روز موعود آن ها برگشتند و هزاران نفر از اقوامم را بردند و من می دانم

هرم غول‌پیکر «چیچن ایتزا» متعلق به امپراتوری مایا

* آیا منظور از خدایان چه کسانی هستند و چرا از آسمان می آیند؟

* خدایان با چه چیزی آمده اند که نیاز به مکانی برای فرود دارند؟

* آیا هواپیماهای طلایی که مایاها ساخته بودند هم با فرازمینیان مرتبط بوده؟

و …

نظرات باستان شناسان درباره معنی ترجمه کتیبه ملی مایاها

برخی از دانشمندان و محققان مانند پرفسور اریک فن دانیکن معتقدند:

ایشان جمله ی کتیبه قوم مایاها را باور دارند و آن را اشاره به فرازمینی ها می دانند.

پرفسور اریک فن دانیکن در کتاب ” ارابه ی خدایان ” و کتاب های دیگری که نگاشته است با استدلال و اسناد خود به وجود موجودات فرازمینی اشاره می کند و سعی در اثبات این نظریه دارد. که اقوام مایا خدایانی داشتند. خدایانی از جنس فرازمینی ها . وی معتقد است که علوم فوق العاده شگفت انگیز مایاها در زمینه ی نجوم و ریاضیات که با اکتشافاتی که در این زمینه انجام شده است، به این سطوح علمی پی برده اند، دلیل قاطع همین امر است که این قوم با فرازمینی ها ارتباط داشته اند.

بر روی کتیبه های متعلق با این قوم اشکالی وجود دارد که نشان از قدرت و پیشرفت علمی آن ها در آن دوران را می رسانند که انسان های امروز تصورش را هم نمی توانند کنند که آن ها به چه تکنولوژی هایی دست یافته بودند.

خواندن کتاب ارابه ی خدایان یقینا دید بسیاری را نسبت به اقوام گذشته عوض خواهد کرد.

برخی از باستان شناسان و محققان بر این باور نیستند که واقعا این جملات به معنی فرود آمدن خدایان بر روی سرزمین اقوام مایاها باشد ! آن ها این جملات را از فقط جملات مذهبی می دانند که آرزوی و باورهای آن ها را می رسانده است.

اما برخی از دانشمندان و محققان مانند پرفسور اریک فن دانیکن نظریه ی دیگری دارند. ایشان جمله ی کتیبه قوم مایاها را باور دارند اما به شیوه ای دیگر.

ایشان در نظریه ی خود که در کتاب ” ارابه ی خدایان ” و کتاب های دیگری که نگاشته است با استدلال و اسناد خود به وجود موجودات فرازمینی اشاره می کند و سعی در اثبات این نظریه دارد. که اقوام مایا خدایانی داشتند. خدایانی از جنس فرازمینی ها . وی معتقد است که علوم فوق العاده شگفت انگیز مایاها در زمینه ی نجوم و ریاضیات که با اکتشافاتی که در این زمینه انجام شده است، به این سطوح علمی پی برده اند، دلیل قاطع همین امر است که این قوم با فرازمینی ها ارتباط داشته اند.

بر روی کتیبه های متعلق با این قوم اشکالی وجود دارد که نشان از قدرت و پیشرفت علمی آن ها در آن دوران را می رسانند که انسان های امروز تصورش را هم نمی توانند کنند که آن ها به چه تکنولوژی هایی دست یافته بودند.

مطالب مرتبط

۴ دیدگاه‌

  1. ارش گفت:

    باسلام خدمت نویسنده محترم این متن جالب.
    باتشکر از جمع اوری مطالب جذابتون.
    لطفا بدون بررسی به کسی لقب پروفسور ندهید.
    اریک فن دانیکن مدرسه راهم به پایان‌نرساند و چندین بار به دلیل دله دزدی برای امرار معاش به زندان هم افتاد.
    با تشکر

  2. اوستا گفت:

    چرا دری وری میگی مردک

  3. مهدی گفت:

    سلام اساتید محترم یقین بدانید که خدای مایاها همان فرا زمینیان امروزند وخدای امروز ما زمینیان هم همانها هستند که با پیشرفت علمیشان امروزه بسیار راحت به درون مغز ما تسلط دارند وحتی خودرا بتوانائی رسانیدهاند که بشکل انسانها دراورند البته ما روایاتی هم در همین باره داریم که البته روایات هم از اساتید قبلی برای ما ماندهاست نه از طرف شخص امامی باشد نه ان بزرگواران ادمهای سالم وعدالتخواهی بودهاند ولی از نظر علم صفر بودند بقیه روایات را به فلان امام چسباندهاند یقین بدانید از اساتید بزرگواران قدیم مانده نه از خودشان چیزی بدانند اگر علمی داشتند در یکجا میباست برای خود ومردمانشان داشته باشند نه عالم نبودند وسوادی هم نداشتند اما باید تعصبات را نویسندگان بخصوص تاریخ نویسان وتاریخ خوانان وبقیه باید کنار گذاشته وحقایق را بدون تعصب بگویند اگر کوچکترین علمی در باره سیاست وجنگ وحقوق وکشفیات ومختراعات داشتند یک سوزن را اگر درست میکردند بدنیا نشان میدادند یقین بدانید هیچ یک از ائمه جز عدالت وصداقت علمی که بتواند به جامعه بشریت کمک کند نداشتند یقین بدانید تازه تمام قران را هم اگر تعصبات خودرا کنار گذاریم وتورات وانجیل واوستا را بخوبی مطالعه کنیم خوب متوجه خواهیم شد که تماما از ادیانهای سابق جمع اوری شده وکاملتر شده است اگر قرار بود خداوند یگانه قران را فرستاده باشد چرا شراب را برای ح موسی وعیسی حلال دانسته وبرای مسلمین اتش جهنم یقین بدانید چنین نبوده ونیست لذا خواهشمندیم از کلیه اساتید محترم تعصبات کفر را کنار گذاشته وحقیقت مطلب را بیان کنند ضرر نخواهند کرد مگر مشتی دروغگو وبیمنطق ودنیا پرستان ومادی پرستان امروزیها باشند وسلام

  4. مهدی گفت:

    سلام جناب استاد چرا باید تا حدودی مخلوقاتی وجود دارند طبق اسناد زنده باید هنوز ما به خداوندی ایمان داشته باشیم که حتی ان خالق هم فرموده روزگاری انسانها به خدائی میرسند پس چرا باید هنوز متعصب باشم به خدائی که هیچ نشانی وشکلی وعملی ووجود خارجی ندارد بنظر شما همان مخلوقات فرا زمینیها فعلا بما نزدیکتر از خداوند هیچ شناختی نداریم بهتر نیست در باره فرا زمینیها بیشتر مطالعه کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *