اطلاعاتی درباره زمین درونی

نظریه توطئه فضایی

زمین

اطلاعاتی درباره زمین درونی – اقیانوس ها و سواحل – از کتاب دایان رابینز

 

اقیانوس ها و سواحل ما – آبهای ما زنده و آگاهند

 

« صبح به خیر، من “میکوس” هستم و از ساحل اقیانوس، درزمین درونی با شما ارتباط برقرار می کنم. من اینجا کنار ساحل قدم می زنم و امواجی که با شن های ساحل برخورد می کنند را، تماشا می کنم .اقیانوس های ما وسیع اند اما نه به عظمت اقیانوس های شما که امواج شان بزرگتر و قوی تر اند. اقیانوس ها در اینجا به آرامی در سرتاسر کره ما در جریان اند و تحت تاثیر ماه درزمین بیرونی، جذر و مد دارند. زیرا کشش مغناطیسی ماه، داخل زمین هم احساس می شود.

 

*

ما بیشتر وقت مان را در ساحل می گذرانیم. در امتداد ساحل روی شن ها قدم می زنیم . در آب پاک و روشن اقیانوس شنا می کنیم. آب اقیانوس ها و رودهای ما زنده و آگاهند و این آگاهیِ آبهای ماست که ما را همیشه جوان نگه می دارد.

 

*

سواحل ما پوشیده از ماسه های بسیار پاک و نرم است ؛ سفید رنگ و به تمیزی کریستال . نرم ترین ذراتی که می توانید روی آن قدم بزنید. راه رفتن روی سواحل شنی ما ، مثل آن است که بهترین ماساژ را برای پاهایتان دریافت کنید. به آرامی، پاها و در عین حال ذهن ما را ماساژ می دهد. آبهای اقیانوس ما پاکترین و تمیز ترین آبی است که دیده اید و یا چشیده اید . دمای آن همیشه برای بدن های ما مناسب است. نه بیش از حد گرم و نه بیش از حد سرد است . ما در بخش های کم عمق اقیانوس راه می رویم و یا در دورترین مسافت های آن شنا می کنیم بی آنکه از سرما خسته شویم . هیچکس در اینجا غرق نشده . هرگز در این باره نشنیده ایم و حتی نمی توانیم تصورش را بکینم . همه ما شناگران فوق العاده ای هستیم و اقیانوس ها و دریاهای مان از ما حمایت می کنند و ما همیشه روی آب باقی می مانیم .

 

*

آبهای ما آگاهی دارند و زمانی که در آنها غوطه ور می شویم، با ما حرف می زنند. وقتی شنا می کنیم ، آبهای ما بخشی از بدن ما می شوند. با هم یکی می شویم . ما کاملا درآگاهی آب ادغام می شویم . شنای ما سفری به درون آگاهی است. خیلی بیشتر از آن چیزی که شما در اقیانوس ها و دریاهای زمین تجربه می کنید.

 

*

در سطح زمین ، آگاهی آب ، بسیار متراکم وآلوده شده و نیروی حیاتش را از دست داده است. او با ضعف به سویتان فریاد می زند اما شما نمی شنوید. او فریاد می زند و کمک می خواهد . او فریاد می زند آلودگی را متوقف کنید ، بمباران آبها با امواج ELF ، کشتی های صید نهنگ ، آزمایش های زیرآبی ، نشت نفت ، زیر دریایی ها و کشتی های کروز را متوقف کنید ، نیروی حیاتش را آلوده و نابود نکنید. اما افسوس که گوش ها از شنیدنش کر هستند.

 

اقیانوس ها در زمین درونی همه اشکال حیات را دارند، بیشتر از آنچه در اقیانوس های بالایی هست . اینجا در اقیانوس، همه فرم های حیات دریایی در هماهنگی با هم زندگی می کنند.

 

*

اینجا همه گیاهخوارند و به دیگران آسیب نمی رسانند. همه با هماهنگی در کنار هم زندگی می کنند. زندگی موجودات دریایی در مقایسه با آبهای سطح زمین بسیار تکامل یافته تر است. زیست همه آنها با صلح و ایمنی درآبهای ما همراه بوده و همه آنها برای ما قابل دسترس اند. همه ما به طور مستقیم با پستانداران دریایی و ماهی ها ارتباط برقرارکرده و با صلح و مشارکت در کنار هم زندگی می کینم.

 

*

از آنجایی که همگی ما گیاهخواریم ، نهنگ ها را صید نمی کنیم و برای گرفتن ماهی و میگو نمی رویم. بنابراین “مادر طبیعت” ، برای تکامل در اقیانوس های ما آزاد است و اقیانوس های ما پناهگاه تمام فرم های زندگی است. با هرکدام که بخواهیم حرف بزنیم، صدایش می کنیم و آنها به سوی ساحل شنا کرده و با ما گفتگو می کنند. این شاید به نظرتان حقیقتا جادویی به نظر برسد، اما برای ما بسیار عادی است. یادتان باشد که همه ما در زمین درونی می دانیم که همه « یکی» هستیم.

 

*

غلات در مزرعه های ما به خوبی رشد می کنند و می درخشند و کاملا با خورشید و باران لمس می شوند و لذیذترین و مقوی ترین محصولات را تولید می کنند . غذای ما با نیروی حیات می تپد . وقتی آن را می خوریم ، نیروی زندگی را به درون سلولهای ما انتقال می دهد و موجب سلامت کامل و عمر طولانی برای ما می شود .

 

*

این رمز حیات است. این چشمه جوانی است که همه شما در سطح زمین در جستجوی آنید . این چشمه در “زمین” یافت می شود و منتظر است تا به شما نیروی حیات را ارزانی کند ، اگر که شما قوانین کاشت و برداشت محصولات را رعایت کرده و تنها از طبیعت برای پیشبرد این فرایند و نظارت بر رشد، کمک بگیرید. با نیروی فوق العاده طبیعت ، شما نیاز به افزودن چیزی به خاک ندارید و محصولات تان همیشه از نظر اندازه و میزان مواد مغذی و طعم ، بی نظیر خواهد بود . »

 

? از کتاب Messages from the Hollow Earth

? نوشته : دایان رابینز Dianne Robbins

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *