افشاگری درباره منطقه ۵۱

یک دانشمند مسئول، جزئیاتی پیرامون بشقابهای پرنده، منطقه فوق سری ۵۱ و موجودات فضایی را افشا نمود. بوید بوشمن (Boyd Bushman) در آخرین روزهای عمرش جزئیاتی در رابطه با کارو فعالیتی که برای شرکت های دفاعی انجام میداده و تجربه اش در خصوص موجودات فضایی بیگانه و سفینه های فضایی آنها را ثبت نموده بود را در ویدئویی افشا کرد.
.
بوشمن یک دانشمند ارشد بازنشسته بود که برای شرکت تجهیزات دفاعی لاکهید مارتین کار می کرد. او در طول ۴۰ سال فعالیتش ۲۷ اختراع را به ثبت رسانید و با پیمانکارانی همچون جنرال دینامیک، تگزاس اینسترومنت و هواپیمایی هیوز همکاری کرد.
او پیش از مرگش تصمیم گرفت که برخی از اسراری را که طی ۴۰ سال شاهد آنها بود افشا کند.
.
قضیه از سال ۱۹۴۷ آغاز شد و آن زمانی بود که یک بشقاب پرنده به طور تصادفی سرنگون شد. او در یک نوار ویدیویی می گوید منطقه ی ۵۱ منزلگاه سفاین فضایی گوناگون فرازمینی هاست و این که یک همکاری دانشمندان آمریکایی، روسی و چینی در مهندسی معکوس این بشقاب پرنده ها به شدت در جریان بوده است.
.
به گفته آقای بوشمن بیگانگان از سیاره ای به نام کویینتامنیا (Quintumnia) می آیند. اگر چه این کره ۶۸ سال نوری با کره زمین فاصله دارد سفر آنها به زمین فقط ۴۵ دقیقه به طول می انجامد. این بدین معنی است که بیگانگان در تکنولوژی پرواز با مافوق سرعت نور بهترین تجربه و تکنولوژی را یافته اند.
.
بوشمن می گوید که بیگانگان از ضدجاذبه به عنوان ابزار رانش سفاین فضایی خود استفاده می کنند و به این علت سفاین آنها ساکت است.
بوشمن در رابطه با آناتومی بدن بیگانگان می گوید بیگانگان شبیه به انسانها هستند، از این نظر که دارای سر، گردن، تنه، و دو دست و پنج انگشت در هر دست هستند، با این تفاوت که آنها ۲۳۰ سال عمر می کنند، ۵ فوت قد دارند، انگشتان دست بلند دارند و میان انگشتان پاهایشان پره دارد.
.
بوشمن می گوید تکنولوژی ای که بشقابهای پرنده را به هوا بلند می کند بسیار حیرت آور است. او می گوید گهگاه به او قطعات بشقابهای پرنده داده می شد تا او آنها را در آزمایشگاه خود در کمپانی لاکهید مارتین بررسی کند. برخی از آنها خواص ضدجاذبه قدرتمندی از خود نشان می دادند و برخی دیگر الکتریسته نامحدود ایجاد می کردند. در یک مورد او به یاد می آورد که دانشمندان فقط با استفاده از یک کریستال ناشناخته توانستند برق یک آزمایشگاه مجهز را برای ۶ ماه تامین کنند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *