افشاگری های فیل اشنایدر

افشاگری های فیل اشنایدر

 

 در این مقاله داستان یک زمین شناس نظامی آمریکایی به نام فیل اشنایدر  را روایت می کنیم. این افسر بر اساس آنچه در طول خدمت دید ، به این نتیجه رسید که آزادی و دموکراسی ، که او صادقانه به آن خدمت می کرد ، دیگر در ایالات متحده وجود ندارد. همه چیز توسط دولت سایه اداره می شود و آنها جمعیت کشور را دستکاری کرده و از آن به عنوان یک ماده مصرفی برای رسیدن به اهداف کثیف خود استفاده می کنند. اهداف چیست؟ بله ، یکسان است: تسلط بر جهان و کنترل  بر جمعیت زمین.

به گفته اشنایدر ، نقش مهمی در این فرایند به پایگاه های بزرگ زیرزمینی اختصاص داده شده است که توسط شبکه ای از تونل های سریع السیر راه آهن به هم متصل شده اند.

در اصل ، می توان گفت موازی با جهان در سطح متفاوت است. از فناوری هایی استفاده می کند که مردم عادی هرگز نشنیده اند ، آزمایشگاه ها و کارخانه های مخفی ، سلاح های زمین ساختی و آب و هوایی ، شستشوی مغزی و تاسیسات کنترل ذهن را در خود جای داده است. و در نهایت عالم اموات کاملا خودمختار در موردی که اغلب به آن BP گفته می شود ، زندگی نخبگان حاکم را نجات خواهد داد. همچنین ، فیل اشنایدر به طور مبهم به همکاری محافل حاکم با تمدن های بیگانه اشاره می کند ، که بیشترین فناوری های پیشرفته از آنها بدست آمده است.

این به طور خلاصه در مورد افشاگری های زمین شناس نظامی سابق است که اتفاقاً مدت زیادی باز نشد. به معنای واقعی کلمه چند ماه پس از شروع صحبت فیل ، جسد فیل اشنایدر در آپارتمانش پیدا شد ، همانطور که می فهمید ، مرده است. برخی منابع ادعا کردند که بدن اشنایدر دارای آثار شکنجه وحشیانه ای است که وی قبل از کشته شدن تحت آن قرار گرفته است.

 

زمین درگیر،  درگیری های  مداوم با بیگانه در  فضا شده است “از هر دوطرف  ، زیرزمینی و بالاتر از سطح زمین . او گفته بود  : این بیگانگان ، شامل خاکستریها کوچک ، خاکستریها بزرگ ، ورپتایلها میباشد .

نژاد خزندگان فضایی (رپتایل ها) که در پروژه سفر در زمان مونتیاک هم دیده شد.این نقاشی را اعضای این پروژه کشیدند.

فیل اشنایدر مهندسی بود که برای دولت آمریکا کار می کرد و به ساخت پایگاه های زیرزمینی کمک کرد. او عضو شورش افرادی بود که توسط نمایندگان تمدن های بیگانه با همدستی سرویس های ویژه آمریکایی در پایگاه زیرزمینی در دولس / نیومکزیکو / در سال ۱۹۷۹ دستگیر شدند ، که برای آزمایشات ژنتیکی و همچنین برای مراسم خونین استفاده می شد. در جریان این درگیری ، چندین بیگانه و افراد زیادی جان باختند. فیل یکی از سه بازمانده از تیراندازی با خاکستری های بزرگ بود. او در سخنرانی های خود اغلب زخمی از زخم لیزر را نشان می دهد.

فیل روابط خود را با سرویس های ویژه آمریکا قطع کرد و پس از آن سخنرانی های فاش کننده ای در مورد پایگاه های زیرزمینی ، در مورد فناوری های فوق مخفی بیگانه ، در مورد تهدیدی که برای جهان و همه بشریت وجود دارد ، ارائه می دهد.
… فیل دوستی داشت ، رون رومل ، پیشاهنگ سابق نیروی هوایی و ناشر Alien Digest. وی در ۶ اوت ۱۹۹۳ درگذشت ، ظاهراً با تپانچه به دهان خود شلیک کرد. دوستان می گویند ، اما هیچ خونی روی تپانچه یافت نشد و هیچ اثر انگشتی روی لوله و چنگال سلاح وجود نداشت. علاوه بر این ، یادداشت خودکشی متوفی توسط یک فرد چپ دست نوشته شده در حالی که رومل یک فرد راست دست بود.

خود فیل در آپارتمانش کنار پیانو مرده پیدا شد. سیم هایی به گردن او پیچیده شده بود. به گفته برخی منابع ، وی قبل از کشته شدن به طرز وحشیانه ای شکنجه شده است. این آخرین سخنرانی در حال مرگ او است.

پایگاه Dulce در ایالت نیومکزیکو ، در مرز شمالی با کلرادو ، در حدود چهل کیلومتری غرب چام واقع شده است.
پایگاه دولز ، مانند منطقه ۵۱ ، با هدف انتقال فناوری بیگانه به دولت آمریکا ساخته شد. همچنین مشخص است که آزمایش های ژنتیکی و آزمایش های کنترل ذهن در این  پایگاه در حال انجام است. ظاهراً آنها توسط نمایندگان تمدن بیگانه Zeta Reticuli انجام می شوند که با اطلاع دولت ایالات متحده است.

این پایگاه در زیر کوه Archuleta Mesa ، در فاصله حدود پنج کیلومتری شهر کوچک دولچه واقع شده است. خانه های کوچک با سقف کاشی کاری شده در سطح ساخته شده اند تا توجه افراد کنجکاو را به خود جلب کنند.
همه وسایل نقلیه مربوط به پایگاه در طبقه اول در زیر زمین پارک شده اند.

سطح دوم برای قرار دادن تجهیزات ویژه طراحی شده است: قطار ، شاتل ، ماشین تونل. سیستم های تونلی منشعب دسترسی به پایگاه های دیگر را فراهم می کند: منطقه ۱۹ ، منطقه ۵۱ ، کارخانه ۴۲ ، گرین ریور ، پایگاه هوایی ادواردز و دیگر مناطق.
در طبقه سوم محل زندگی ، مجتمع هایی برای کارگران پایگاه و آزمایشگاه های آزمایش وجود دارد. این سطح واحد کنترل اصلی است.

سطح چهارم شامل آزمایشگاه هایی برای مطالعه هاله انسان ، تله پاتی و هیپنوتیزم است. به گفته برخی از محققان ، بیگانگان می توانند بدن فضایی یک فرد را از جسمانی جدا کنند تا بتواند در بدن فیزیکی یک “جسم بیگانه” بیشتر قرار گیرد.

سطح پنجم محل زندگی گونه های بیگانه “خاکستری” و “رپتوئید” است.
سطح ششم “تالار کابوس” نام دارد. در آنجا آزمایشگاههایی وجود دارد که آزمایشات و آزمایشات روی حیوانات و انسانها در آن انجام می شود. آنها همچنین در اینجا شبیه سازی را انجام می دهند.

سطح هفتم انبار جنین برای انجام آزمایش است.

در سال ۱۹۷۹ ، در نتیجه اختلاف نظر بین بیگانگان و آمریکایی ها ، درگیری مسلحانه رخ داد. در جریان این حادثه ، ۷۲ نفر جان باختند (۴۴ نفر گروگان گرفته شده توسط بیگانگان ، ۲۲ سرباز اسکادران دلتا و ۶ نفر مفقود شدند). گویی در نتیجه استفاده از سلاح های ناشناخته توسط بیگانگان ، همه افرادی که در درگیری شرکت کردند خودسوزی کرده و زنده  سوزانده شدند. 

شایعات زیادی در اطراف پایگاه دولس وجود دارد. برخی با اطمینان کامل ادعا می کنند که پایگاه متعلق به Zetas است که آزمایشات وحشیانه ای برای ایجاد ترکیبی از یک انسان و یک بیگانه با نقض بی سابقه حقوق بشر و ربودن اجباری ساکنان سیاره زمین در حال انجام است.

در سال ۱۹۹۵ ، مهندس و زمین شناس آمریکایی فیل اشنایدر عکسی از یک مرد ناشناس منتشر کرد. به گفته اشنایدر ، او در هنگام اجرای وظایف محرمانه دولتی با این مرد ملاقات کرد. نام او Valiant Thor بود و او یک بیگانه از ناهید بود که برای دولت ایالات متحده کار می کرد. حداقل این چیزی است که خود ثور ادعا می کرد …

اشنایدر این عکس را در حین سخنرانی که داشت ، نشان داد. او گزارش داد که در سال ۱۹۴۳ گرفته شده است. به گفته اشنایدر ، ثور فقط انسان به نظر می رسید. از نظر فیزیولوژیکی ، او بسیار متفاوت از مردم عادی بود. بنابراین او ظاهراً شش انگشت در هر دست داشت ، قلب بزرگ شده بود ، ریه – تنها یک انگشت بزرگ ، خون حاوی اکسید مس بود …

فیلیپ اشنایدر ادعا کرد که در پروژه های مخفی دولت برای ساخت پایگاه های زیرزمینی نظامی شرکت کرده است و همچنین در “منطقه ۵۱” معروف کار کرده و در آنجا با ثور ملاقات کرده است. ضریب هوشی دومی ۱۲۰۰ بود که با استانداردهای انسانی مطابقت ندارد. ثور به حدود ۱۰۰ زبان ، از جمله بیگانگان ، مسلط بود و ظاهراً سن او حدود ۵۰۰ سال بود.

علاوه بر این ، اشنایدر اطمینان داد که بسیاری از اسرار دولتی را می داند. به عنوان مثال ، دولت آمریکا دستگاهی در اختیار دارد که می تواند زمین لرزه ایجاد کند ، که بیش از یک بار در عمل مورد استفاده قرار گرفته است. که در سال ۱۹۵۴ توافق موسوم به گرانادا بین مقامات ایالات متحده و “مردان خاکستری” منعقد شد. که ویروس ایدز در آزمایشگاه شیکاگو به عنوان ابزاری برای کنترل بشریت توسعه یافته است. و سرانجام ، تهاجم بیگانگان به زمین در حال آماده شدن است …

فیل گفت که او یکی از سه نفری است که از تیراندازی سال ۱۹۷۹ در پایگاه نظامی زیرزمینی در دولس بین مقامات اطلاعاتی آمریکا و بیگانگان جان سالم به در برد. در نتیجه قرار گرفتن در معرض سلاح های بیگانه ، اشنایدر اتهام اشعه دریافت کرد و متعاقباً مبتلا به سرطان شد.

 ۱۷ ژانویه ۱۹۹۶ ، اندکی پس از افشای اطلاعات مربوط به Valiant Thor ، وی در آپارتمان خود مرده پیدا شد … اشنایدر روی زمین کنار پیانو دراز کشیده بود ، سیم ها زخم شده بودند گردن وی … علت رسمی مرگ خودکشی گفته شد ، اگرچه برخی گزارش ها از شکنجه بر روی بدن باقی مانده است. بسیاری از یوفولوژیست ها معتقدند که نمایندگان سرویس های ویژه آمریکایی اشنایدر را “حذف کردند” زیرا او “بیش از حد می دانست” … سردبیر مجله Veterans Today گوردون داف ، اشنایدر را “شاهد بشقاب پرنده ها” نامید و معتقد بود که اطلاعات  او به طرز شگفت انگیزی عمیق بود. آگاه از تماس های دولت آمریکا با بیگانگان …

فیل اشنایدر تنها کسی نیست که در مورد ثور اطلاعاتی دارد. بنابراین ، دکتر فرانک استرنج کتاب “غریبه در پنتاگون” را منتشر کرد که در آن از ملاقات خود با والیانت ثور در سال ۱۹۵۹ گفت. طبق توصیف استرنجس ، او مردی در حدود ۱۸۰ سانتیمتر و وزن ۸۴ کیلوگرم ، موهای فرفری قهوه ای و چشمان قهوه ای بود … در کتاب آمده است که ثور با دوایت آیزنهاور و ریچارد نیکسون ، روسای جمهور آمریکا ملاقات کرده است. به هر حال ، تیموتی گود ، مشاور سابق دولت ایالات متحده نیز در مورد ارتباط آیزنهاور با بیگانگان صحبت می کند.

بهتر است جزئیات مهمی را بدانید. 

آقای اشنایدر تا حد زیادی بر ساختن تأسیسات نظامی زیرزمینی عمیق، که بیشتر به عنوان دامبز یا زیر زمینی (DUMBS) شناخته می شود، تمرکز داشت. او مدعی است که دانش بیگانگان به خوبی از انظار مردم پنهان است و ارتش ایالات متحده از سال ۱۹۰۹ از وجود بیگانگان مطلع شده است. او همچنین گفت که بیش از۵۰۰ میلیارد دلار در سال برای برنامه های سیاه که با امور فرازمینی سروکار دارند هزینه می شود.  وی همچنین گفت که ۲۸ درصد از تولید ناخالص داخلی آمریکا در ساخت پایگاه های زیرزمینی سرمایه گذاری شده است. این “بودجه سیاه”، همانطور که او به آن اشاره کرد، کاملا توسط کنگره “نادیده” گرفته می شود. شکی نیست که این برنامه ها تا امروز ادامه دارد.

به خاطر داشته باشید مطالب فوق که توسط آقای اشنایدر نقل شده مربوط به سال ۱۹۹۵است و از آن زمان تا حدودی توسعه یافته است. 

 ۱. در سال ۱۹۹۵، دامبز یکصدو سی و یک  فعال در ایالات متحده و نزدیک به ۱۴۷۷ پایگاه های زیر دریا در کشور وجود داشت. هر پایگاه به طور متوسط  ۱۷- ۱۹ میلیارد دلار (ارزش پول ۱۹۹۵) هزینه داشت و یک تا دو سال زمان برای ساخت آن با استفاده از تکنیک های بسیار پیشرفته ساختمانی، از جمله شیشه اندودی و ذوب سنگ با لیزر که سنگ را به پودر تبدیل می کند و سپس صاف و صیقل کردن تونل با ماشین های حفاری.

(ابزار و الات فرازمینیان) آقای اشنایدر همچنین گفت که این پایگاه ها بسیار بزرگ هستند و هزاران و هزاران پرسنل را در خود جای داده اند. 

 ۲. قطارهای مغاطی همه پایگاه های دامبز در ایالات متحده را با یک زیرساخت ریلی عظیم با سرعت دو ماخ یا بالاتر متصل میکند. او می‌گوید که یک سیاره کاملی دیگری در آنجا وجود دارد که با انواع حیات انسانی و بیگانگان کامل شده است.

 ۳. منطقه ۵۱ ، در واقع، مجموعه ای متشکل از ۹ پایگاه زیرزمینی عمیق است که در آن بیش از ۱۸۰۰۰ پرسنل وجود دارد که زندگی آنها کاملاً کنترل شده و کاملاً در محرمانه بودن پنهان شده است.

منطقه ۵۱

۴. در سال ۱۹۵۴، دولت ایالات متحده با فرازمینی ها به توافق رسید و به آنها اجازه داد تا در ازای فناوری انها، روی انسان ها و دام ها مطالعه و تحقیق کنند. این مذاکره که به عنوان معاهده گرانادا شناخته می شود، یک موضوع کاملاً مستند است.

مفاد اولیه این توافق مشخص می‌کرد که فقط تعداد محدودی از انسان‌ها باید ربوده می‌شدند، باید ازجایی که ربوده شده بودند دوباره بازگردانده شده و خاطرات آن‌ها را از حادثه باید پاک می‌کردند. حتی قرار بود که بیگانگان یک لیستی به کارکنان  ام جی ۱۲ بفرستند. با این حال، پس از چند سال، مشخص شد که موجودات فضایی بسیار بیشتر از آنچه در ابتدا تصمیم گرفته بودند، انسان‌ها را ربوده بودند.

 ۵. آقای اشنایدر ادعا می کند که یازده گونه بیگانه مختلف روی زمین وجود دارند. دو نوع از این موجودات خیرخواه و خوب هستند.

۶. “نظم نوین جهانی و دستور کار بیگانگان یکی هست.”

آقای اشنایدر دستور کار بیگانگان را اینگونه توضیح می دهد:

“تسخیر کامل سیاره مان زمین، از بین بردن ۵/۶تا ۷/۸ (احتمالا میلیارد نفر) از ساکنان جهان تا سال ۲۰۲۹.”

به طور مشخص، بدیهی است که تهاجم بیگانگان نشان می‌دهد که یک سیستم جهانی واحد عملی می‌شود و آنگونه که ما می‌شناسیم به احتمال زیاد مرگ دموکراسی خواهد بود.

. شانزده روز قبل از این اظهارات، آقای اشنایدر مورد اصابت گلوله از ناحیه ی کتف توسط مامور اف بی آی قرار گرفت که قصد کشتن او را داشت. آقای اشنایدر برای دفاع از خود به مامور شلیک کرد و اورا کشت. او می گوید از زمانی که صحبت کرده است، ۱۱ بار به جانش تهدید شده است. او همچنین می گوید که ماموران آژانس اطلاعات دفاعی (Defense Intelligence Agency-DIA ) سعی کردند دخترش را بربایند اما به دلیل تلاش های شجاعانه همسر سابقش موفق نشدند. فیل اشنایدر نظرات و افکار خود را در یکی از آخرین سمینارهای خود قبل از “حذف” در مصاحبه ویدویی در نوامبر سال ۱۹۹۵ شرح داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *