اقامت در هتل‌های شیراز شهر شکوفه‌های نارنج

 

شیراز

شیراز

به نقل از زومجی: شیراز شهری که هرکسی را شیفته خود می‌کند و بافرهنگ و تاریخ غنی که دارد گردشگران بسیاری را از ایران و سراسر جهان به سمت خود می‌کشاند.

شهری که با باغ‌های باصفا و هوایی دل‌چسب در فصل‌های بهار، پاییز و زمستان مناسب سفر است.

گشت‌وگذار در بافت تاریخی و تماشای معماری‌های قدیمی، دیدن بازار وکیل و ارگ کریم‌خان و خوردن فالوده شیرازی و عرقیجات معطر پشت زندان، حس خوشی دارد که کمتر جایی می‌توانید آن را تجربه کنید.

شیراز در تاریخچه کهن خود غذاهای سنتی دارد که علاوه بر طعم خوش، رنگ و بوی دلپذیر دارد. شیرازی پلو، کلم‌پلو، هویج‌پلو، قورمه به شکر پلو، اشک نه شیرازی، کوفته هلو، آش سبزی و یخنی‌نخود را می‌توان از غذاهای اصیل شیرازی دانست. بسیاری از این غذاها را می‌توانید در رستوران‌های این شهر میل کنید.

سفر به شیراز به دلیل جاذبه‌های زیاد سفری کوتاه نخواهد بود پس داشتن اقامتی مناسب و باکیفیت لازمه این سفر به شمار می‌آید. هتل ‌های شیراز، هتل‌های پنج ستاره تا سوئیت‌ها و بوم‌گردی‌ها را در برمی‌گیرد. با توجه به سلیقه و بودجه، شما در این شهر گزینه‌های زیادی برای اقامت خواهید داشت.

هتل‌های پنج ستاره شیراز با تجهیزات و امکانات لوکس، خدمات باکیفیت بالا و محیطی آرام به مسافران ارائه می‌دهند. این هتل‌ها معمولاً از امکاناتی چون اتاق‌ها و سوئیت‌های فاخر، رستوران‌هایی با منوی بین‌المللی، استخرهای شنا، سالن‌های ورزشی و امکانات کنفرانس برخوردار هستند.

 

هتل بزرگ شیراز تجربه آرامش و لذت

هتل بزرگ شیراز در سال ۱۳۹۲ در همسایگی دروازه قرآن و بر فراز شهر شیراز نزدیک به ورودی شمال شهر بنا شد. این هتل پنج ستاره در ۱۴ طبقه با رعایت استاندارد‌های بین‌المللی مجهز شده است که در ۱۵۸ واحد به میزبانی مسافران شهر شیراز می‌پردازد.

این هتل بر روی سلسله جبال شمال شرقی شهر فرهنگ و هنر ایرانی قرار دارد که دسترسی به اماکن تاریخی و گردشگری چون دروازه قرآن، خواجوی کرمانی، حرم شاه‌چراغ، آرامگاه حافظ و سعدی، باغ جهان‌نما، باغ ارم، آرامگاه هفت‌تنان، تخت جمشید و غیره را آسان می‌کند.

با رزرو هتل بزرگ شیراز شهر زیر پای شماست چون چشم‌اندازی از طبیعت بکر و کوه‌های زیبا را در کنار شهری زنده و پویا خواهید داشت. این هتل شبیه به یک کشتی است و نظر مسافرانی که از دروازه قرآن وارد شیراز می‌شوند را از دور به خود جلب می‌کند.

شیراز

شیراز

در سفر به شیراز داشتن استراحتی کامل در محیطی آرام بسیار مهم است چون جذابیت‌های گردشگری زیادی دارد که احتمالاً بازدید از آن‌ها و تردد در مسیرهای مختلف شما را خسته خواهد کرد. اتاق‌های این هتل به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های شیراز امکانات رفاهی چون یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، ماهواره، کمد، آب رایگان، انواع لوازم بهداشتی، سشوار، روم سرویس، اینترنت رایگان نامحدود، صندوق امانات و غیره را شامل می‌شود. این‌گونه هتل بزرگ شیراز به دغدغه‌های مهمانان خود پاسخ می‌دهد تا سفری رؤیایی برای آن‌ها رقم بزند.

همچنین با رزرو هتل بزرگ شیراز می‌توانید از خدماتی ازجمله خدمات پزشکی، خدمات برای معلولین، آرایشگاه زنانه و مردانه، خدمات CIP (تشریفات ویژه) و … بهره ببرید. این امکانات و خدمات را به‌عنوان مزایایی ویژه برای اسکان در این شهر باید در نظر گرفت.

رستوران ایرانی هتل بزرگ شیراز با سرو غذاهای محلی شیرازی و انواع غذاهای ایرانی در محیطی زیبا با موسیقی سنتی زنده، طعمی اصیل را به ارمغان می‌آورد. در رستوران دریایی می‌توانید انواع غذای دریایی را با مزه‌ای لذیذ در هنگام تماشای شهر شیراز تجربه کنید.

اگر به خوردن غذاهای ایتالیایی علاقه دارید، این هتل فضای دنج و آرام را برای رستوران ایتالیایی خود در نظر گرفته است. صرف لازانیا، پاستا، پیتزا و انواع دسرهای ایتالیایی در این رستوران شما را به قلب شهر رم می‌برد. کافه هتل بزرگ شیراز معروف به هتل دروازه قرآن، محیطی آرام دارد که انواع نوشیدنی‌های گرم، سرد و شربت‌های خوشمزه شیرازی را سرو می‌کند.

از هتل با طی مسیری زیر ده دقیقه با خودرو به ارگ کریم‌خان، حمام وکیل، بازار وکیل، مسجد وکیل، باغ دلگشا، بازار مسگر‌ها، مدرسه خان، مسجد جامع عتیق، مسجد نصیرالملک، باغ نارنجستان قوام، باغ عفیف‌آباد و مرکز خرید شیراز خواهید رسید.

اقامت در قلب تاریخ با هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز در سال ۱۳۹۴ در جوار مجموعه زندیه بنا شد. این هتل پنج ستاره در مساحتی به متراژ ۹۰۰ مترمربع در سه طبقه با معماری سنتی طوری که با فضای بافت تاریخی شیراز هماهنگ باشد، ساخته شده است.

حضور هتل در قلب تپنده شهر شما را در جریان زندگی مردم شیراز قرار می‌دهد و سرزندگی و نشاط آن‌ها را به شما هدیه می‌دهد. شب‌ها با صرف چند دقیقه می‌توانید در همسایگی هتل به تماشای ارگ کریم‌خان زند بنشینید. این بنا با نورپردازی خاصی طراحی شده است که زیبایی و عظمت بنای زندیه را بیشتر به رخ می‌کشد.

شیراز

شیراز

فاصله هتل زندیه شیراز با جاذبه‌های گردشگری چون حمام وکیل، آرامگاه شاهچراغ، باغ عفیف‌آباد، باغ جهان‌نما، موزه پارس و مسجد نصیرالملک بسیار کم است و با صرف زمانی کم امکان دسترسی آسان به آن‌ها وجود دارد.

این هتل ۷۲ واحد اقامتی دارد که به‌صورت اتاق و سوئیت در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سوئیت یک خوابه دو نفره و سوئیت بیزنس را می‌توانید با رزرو هتل زندیه شیراز انتخاب کنید. همچنین اگر برای ماه‌عسل به این شهر زیبا می‌روید با رزرو سوئیت هانی مون که با گل‌های زیبا مزین شده‌اند، می‌توانید خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

در زمان اقامت خود در هتل زندیه شیراز پیشنهاد می‌شود از حمام سنتی که به سبک حمام وکیل ساخته شده است، حتما استفاده کنید. همچنین می‌توانید در مجموعه ورزشی هتل از استخر، سونا، سالن بدن‌سازی و جکوزی لذت ببرید.

اگر در اقامت خود قصد برگزاری همایش یا کنفراس دارید می‌توانید در سالن گردهمایی‌ها در طبقه همکف هتل، به اجرای برنامه‌های خود بپردازید. همچنین از بازارچه سنتی هتل با غرفه‌های مختلف، آژانس مسافرتی، گالری صنایع دستی، خدمات تشریفات ویژه یا همان CIP، ترانسفر، لاندری، تاکسی‌سرویس و سایر امکانات دیگر استفاده کنید تا لذت اقامت شما در این هتل کامل شود.

آرامش و سلامتی در حمام سنتی هتل زندیه شیراز

معماری هتل زندیه شیراز یک تلفیق زیبا از هنر‌های معاصر و عناصر معماری سنتی ایرانی است. این هتل با دکوراسیونی که به‌دقت به جزئیات توجه شده، حس خوشایندی از فرهنگ و تاریخ این منطقه به مهمانان انتقال می‌دهد.

معماری این هتل به‌گونه‌ای است که انگار شیراز کوچک‌شده را در دل خود دارد. معماران هتل زندیه از عناصر معماری سنتی شیراز مثل گنبد و کاشی‌کاری‌های اصیل استفاده کرده‌اند و با ایجاد باغ‌ها و فضاهای باز، امکاناتی آرام و آراسته را برای میهمانان ارائه می‌دهد. این فضاها همچنین به کمک عناصر طبیعی مانند آب‌نماها و گیاهان زیبا، حس آرامش و آرامی ایجاد می‌کنند.

کلام پایانی

شهر شیراز با تاریخچه و فرهنگ غنی خود، یکی از مقاصد محبوب گردشگری در ایران است. هتل‌های شیراز در سطح کشور به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های ایران شناخته‌شده‌اند و اقامت دریکی از این هتل‌ها می‌تواند تجربه لذت بخشی باشد. با توجه به تنوع و تعداد زیاد هتل‌های این شهر زیبا و باشکوه، گردشگران می‌توانند بر اساس سلیقه و نیاز خود، اقامتی راحت و لذت‌بخش در شهر شیراز را تجربه کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *