انجمن سرّی چینی و ایلومیناتی

این مقاله در سال ۲۰۰۷ به قلم هنری ماکو, نویسنده کانادایی نوشته شده است و از این جهت برای ترجمه انتخاب شده که گزیده نسبتاً جامعی از توضیحات فولفورد درباره انجمن های سرّی آسیایی و ایلومیناتی دارد. تضاد برخی از نقل قولهای فولفورد با آنچه امروز از او میشنویم به دلیل قدیمی بودن مقاله است. برای مثال میتوان به تغییر نظرات او درباره باراک اوباما یا درجه وابستگی آلمان به ایلومیناتی اشاره کرد. مطلب مکتوب فراگیرتری درباره نظرات فولفورد درباره این دو گروه در دسترس ما نیست و تهیه مطلب به-روز تر مستلزم بررسی ویدیوهای نسبتاً پرشمار و جستجو میان تمام گزارشات هفتگی منتشره توسط فولفورد است که در حال حاضر از توان ما خارج است. مطلب زیر به لحاظ بررسی تغییر نظرات و اطلاعات فولفورد در طول این دوران نیز قابل توجه است. بخشهای کوچکی از مقاله بدون صدمه زدن به محتوا حذف شده است. اینفو مجدداً به خوانندگان گرامی یادواری میکند که انتشار مطالب ترجمه شده به معنای تایید آنها نیست و از همراهان گرامی دعوت میکند خود با تحقیق شخصی نسبت به صحت مطالب ادعایی قضاوت کنند.

هنری ماکو

هنری ماکو

انجمن اژدهای سفید به نقل از بنجامین فولفورد, روزنامه نگار کانادایی الاصل مقیم ژاپن, یک انجمن سرّی چینی با ۶ میلیون عضو, شامل ۱٫۸ میلیون گانگستر آسیایی و صدهزار قاتل حرفه ای است که اعضای ایلومیناتی را هدف حمله قرار داده است. فولفورد میگوید نژاد اعضای ایلومیناتی عمدتاً سفید است. وی که سرپرست سابق دفتر مجله فوربس در آسیا-پاسیفیک بوده است در اعتراض به خودداری فوربس از چاپ مطلبی که میتوانست به یکی از تبلیغ کنندگان در این نشریه صدمه بزند به کار در این نشریه پایان داد. از آن زمان ۱۵ کتاب به ژاپنی نوشته است. یکی از این کتابها «تشریح فریب یازدهم سپتامبر» است.

فولفورد مدعی است ژاپن با قتل و رشوه در کنترل ایلومیناتی قرار دارد. منابع زیرزمینی به او گفته اند که آمریکایی ها بیش از ۲۰۰ سیاستمدار و شهروند تاثیرگذار ژاپنی را از پایان جنگ جهانی دوم به قتل رسانده اند. از جمله این قربانیان نخست وزیران سابق, تاناکا, تاکشیتا, اوهیرا و ابوچی هستند. همه این افراد با نوعی دارو که ایجاد سکته میکند به قتل رسیده اند. به ایلومیناتی اخطار داده شده که انجمن سری چینی با قتلهای بیشتر مدارا نخواهد کرد.

انجمنی باستانی

به نقل از فولفورد «انجمن سرّی به نام انجمن های سبز و سرخ» معروف است. رد این انجمن را میتوان در کتابهای تاریخی جست. با تسخیر چین به دست مانچوها در سال ۱۶۴۴, ارتش مینگ تبدیل به انجمنی زیرزمینی با هدف بر انداختن سلسله کینگ (مانچوها) و به قدرت بازگرداندن سلسله مینگ شد. بعدها با پشتیبانی چینی های مقیم خارج از چین و خانواده امپراتور ژاپن, این انجمن موفق شد آخرین امپراتور چین را از قدرت ساقط کرده و سون یات سن را جانشین اون کند. آخرین نشان از این انجمن در کتابهای تاریخی تحت عنوان دار و دسته سبز و دار و دسته سرخ در جنگ سختی که در دهه ۱۹۴۰ در شانگهای علیه کمونیستها داشتند دیده میشود. این گروه ها مغلوب کمونیستها شدند و در سال ۱۹۴۹ مجدداً تبدیل به گروهی زیرزمینی شدند.

از سال ۱۹۴۹ نفوذ این انجمن در چین و سایر نقاط دنیا به طور روزافزون گسترش یافته است. این انجمن اعضایی در بالاترین رده های دولت چین دارد. این اعضا ذاتاً مخالف قدرت سیستماتیک هستند و عضو رسمی سازمانهای دولتی چین نیستند.

این انجمن به دلیل ارتباط گروه های خلافکار یاکوزا با خانواده سلطنتی ژاپن, ریشه هایی عمیق در ژاپن دارد. خانواده امپراتور ژاپن از تبار مهاجمین کره ای قرن ششم هستند. سرکوب بومیان آن روزگار, مردم ژومون, برای این مهاجمین مشکل بود و به همین دلیل مردم جنگجویی را از هندوچین به این منطقه آوردند. یاکوزاهااز تبار همین اقلیت جنگجو هستند. در تمام طول تاریخ از این افراد برای عملیات سرّی و کارهایی مانند جمع آوری مالیات استفاده شده است. زمانی که ژاپنی ها تصمیم گرفتند به براندازی سلسله حاکم بر چین کمک کنند, از یاکوزاها به عنوان واسطه همکاری با انجمن سرّی چین استفاده کردند. بسیاری از این یوکوزاهاگانگستر بودند. تا امروز بسیاری از اعضای این گروه در حقیقت ژاپنی هستند و نه چینی.

باید تاکید شود که این گروه یک دار و دسته خلافکاران نیست. اگرچه بسیاری از اعضای آن یاکوزا هستند, بیش از دو سوم اعضا اندیشمند هستند, افرادی همچون اساتید دانشگاه, محققین, و بوروکراتهای دولتی. هر عضو خود از راههای دیگر کسب درامد میکند و عضویت در انجمن مانند عضویت در یک نهاد وضعیتهای اضطراری یا یک تشکیلات است. کتاب قوانین آنها مجموعه ای از اصول اخلاقی است که بر رفتارهایی همچون کمک به ضعفا, مبارزه با بی عدالتی, کمک به همراهان و غیره تاکید دارد.

ایلومیناتی حدود ده هزار عضو دارد و این گروه چینی بیش از ۶ میلیون عضو. این ۶ میلیون همه نام و نشان شان مشخص است اما آن ده هزار نفر عمدتاٌ نام و نشان سرّی دارند.»

ایلومیناتی به روایت فولفورد

«ایلومیناتی گروهی از خانواده های اروپایی و آمریکای شمالی هستند که ازدواجهای میان-خانوادگی داشته اند. این خانواده ها به طور سنتی اشرافی بوده اند و به لحاظ تاریخی بانکدار. آنها ایالات متحده آمریکا, انگلستان, اروپا (به جز کشورهای اسکاندیناوی, آلمان و ایتالیا که در سالهای ۱۹۷۰ اخراجشان کرد), ژاپن, افریقا, ایران, کانادا و مکزیک را کنترل میکنند. آنها چین, روسیه (پوتین آنها را برای اولین بار پس از سال ۱۹۱۷ از روسیه بیرون کرد), هند, آسیای جنوب شرقی, آمریکای جنوبی , کوبا و غیره را تحت کنترل ندارن.

هدف آنها ایجاد یک حکومت جهانی است. تا دو سال پیش هدف ایجاد نظم نوین جهانی را داشتند. با گرفتاریی که در عراق پیدا کردند, دولت سرّی غرب برنامه را به نقشه ای برای ایجاد دولتی جهانی در اتحادیه اروپا تغییر داد. برای رسیدن به این هدف آنها باید به اقتصاد آمریکا صدمات بزرگ وارد کنند.

تفرقه بزرگی در میان این دولت سرّی ایجاد شده است. جی راکفلر و فیلیپ راتچایلد دسته خود را ایجاد کرده اند, دسته گرمایش جهانی. دسته مخالف آنها دسته جنگ علیه تروریسم است که طرفداری دیوید راکفلر و بازماندگان جی.پی. مورگان, یعنی بوش, هریمن, واکر و غیره را دارد. دسته گرمایش جهانی خواهان فروش ۵۰۰ نیروگاه اتمی به چین و تعداد مشابهی به سایر کشورها هستند. دسته جنگ علیه تروریسم خواهان حفظ سلطه ایالات متحده بر بازار نفت هستند. پوتین مانع بزرگی برای آنها بوده است.

نئو-نازی هایی هم هستند که خواهان کاهش جمعیت رنگین پوستان به نصف به روشهایی مانند بیماری ها, قحطی و جنگ هستند. انجمن سرّی چینی آماده مقابله با آنها است.

منابع اطلاعاتی من کیفیتهای مختلف دارند. میتوانم با اطمینان بگویم که چین, روسیه و هند آزاد هستند. منابع روسی من خوب هستند و من اطمینان دارم که پوتین ملی گرا است و با تمام توان علیه ایلومیناتی میجنگد.

هند در دوران گاندی آنها را بیرون راند و هرگز اجازه بازگشت به آنها نداده است. اکنون که از سلطه ۳۰۰ ساله ایلومیناتی که در قالب کمپانی هند شرقی بر آنها حاکم بود رها شده اند, تمایلی به تحت کنترل مجدد قرار گرفتن ندارند.

ایلومیناتی تلاشهای متعددی برای نفوذ به چین و تحت کنترل گرفتنش داشته است. مائو از طریق آنها تامین هزینه میشد اما در دهه ۱۹۶۰ آنها را از چین بیرون ریخت. به همین دلیل است که چین و اتحاد جماهیر شوروی به وارد جنگ شدن با آنها بسیار نزدیک بودند. اکنون آنها در حال تلاش برای ایجاد بحران اقتصادی در چین هستند تا راه برای نفوذشان به سیستم اقتصادی چین باز شود. اما موفق نخواهند شد. ایتالیا در جریان افتضاح لوژ ماسونی پی.۲ در دهه هشتاد وجود خود را از آنها پاک کرد و نفوذ مجددشان به این کشور تنها تا حدودی موفقیت آمیز بوده است. آلمان بخشی از پیمان ناتو است و در نتیجه به طور غیر مستقیم توسط آنها کنترل میشود. شاخه ای قدرتمند از راتچایلدها در آلمان فعال است.

آلمان در سطوح بالای جدول قدرت فوق سرّی ایلومیناتی که من دریافت کرده ام قرار ندارد. در مورد ایران میدانم که با پول آنها حکومت فعلی به قدرت رسید و از همین جاست که ایران روی جدول قدرت آنها ظاهر میشود. دریافت من این است که آنها خواهان ایجاد کشمکش بین اسلام و غرب هستند تا بتوانند پیش از فتح کامل دنیا از طریق تسخیر چین و هند, کنترل خود بر مسلمانان و مسیحیان را تحکیم کنند.»

نتیجه گیری

فولفورد مدعی است ملاقاتی با پوتین ترتیب داده شده تا از همکاری کا.گ.ب با برنامه کور کردن چشم راس هرم اطمینان حاصل شود: «تا به حال به ایلومیناتی گفته ام که دیگر مجاز به قتل ژاپنی ها نخواهند بود. اکنون قصد دارم این پشتیبانی را به همه سیاستمداران غربی هم گسترش دهم. اگر قاتلین ایلومیناتی سعی به قتل ران پاول, باراک اوباما, یا هر سیاستمدار دیگری کنند باید منتظر عواقب سنگین باشند… معتقدم اکنون بختی واقعی برای پایان دادن به نظم نوین جهانی و شروع عصر جدید داریم. عصر جدید شاهد هیچ جنگ, فقر یا تخریب محیط زیستی نخواهد بود, چیزی که فقط در کتب تاریخی دیده ایم.»

من بنجامین فولفورد را به خاطر شهامت, ایده آلیسم و مبارزه اش ستایش میکنم. اما او تازه وارد این عرصه شده است و ممکن است در مسیر اشتباه قرار گرفته باشد. نباید از عبارات ایلومیناتی مانند عصر جدید استفاده کند. ایلومیناتی بانکهای مرکزی روسیه, چین, هند و ونزوئلا را کنترل میکنند. اتحادیه اروپا در کنترل آنها است. آلمان ممکن است روی جدول ایلومیناتی نشان داده نشده باشد زیرا در راس این جدول قرار دارد. باراک اوباما یک آلت دست صهیونست ها است. لی کا-شینگ ایلومیناتی و خانواده اش نقشی اساسی در چین داشته اند. کمونیستها خود ایلومیناتی هستند. ایلومیناتی جنایات و جرمهای سازمان یافته را کنترل میکند. نمیتوانم تصور کنم یک انجمن سری خیرخواه وجود داشته باشد.

ممکن است فولفورد صادق باشد اما مورد سو استفاده قرار گرفته تا از طریقش گیج کنند یا تفرقه بیشتر ایجاد کنند. احتمال دارد بخواهند از تروریسم به عنوان بهانه ای برای ایجاد حکومت نظامی استفاده کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *