انواع لایت ورکر ها

قانون جذب

 لایت ورکر

انواع لایت ورکر های یا رزم آوران نور

لایت ورکر ها یا رزم آوران نور که در مطالب قبل با نامهای لایت ورکر یا هوشیار معنوی و لایت ورکر کیست آشنا شدیم و توانایی و نشانه های آنها را شناختیم حالا میخواهیم با انواع لایت ورکر ها و مهارت ها و زمینه فعالیت آنها آشنا بشیم.

۱)شفا دهندگان

اکثرا تصور میکنند که لایت ورک فقط به انرژی درمانی خلاصه میشود ولی این تنها شاخه ای از کار با نور است. شفا دهندگان معنوی دارای این استعداد و توانایی هستندکه آلام جسمانی و روحی دیگران را برطرف کنند. بیشتر آنها داری قدرت همدلی بوده و حساسیت ماورایی بالایی دارند

۲)گرید ورکرها

این افراد میتوانند انرژی تاریک محل را شناسایی کنند و با حضور همدلانه و عاشقانه خود محیط را پاکسازی کنند. آنها معمولا از نور بنفش و فرشتگان مخصوص استفاده میکنند.

افراد پیشرفته تر از آنها را گیت کیپر میگویند این افراد به طور گروهی کار میکنند و همانگونه که از نامشان پیداست دروازه های جدیدی از عشق و شفا برای پالایش زمین باز میکنند.

تفاوت گرید ورکر ها با گیت کیپر ها در این است که گروه اول فقط میتوانند از دروازه های باز شده استفاده کنند ولی گروه دوم میتوانند برای ورود نور و عشق بیشتر دروازه های جدید باز کنند

۳)مبدل ها

این افراد میتوانند با ارتعاشات انرژیکی بالای خود انرژی های منفی را به انرژی های مثبت تبدیل کنند.گروهی از آنها در زمینه کاهش کارماهای خانوادگی و اجدادی خود عمل میکنند.

۴)مشوق های معنوی

آنها با سخنان دلگرم کننده خود دیگران را به سمت نور تشویق میکنند و زندگی افراد زیادی را دچار تغییر و تحول میکنند. آنها در جایی که ناامیدی و شکست وجود دارد , نور امید و پیروزی می تابانند. رهبران و سخنرانان مشوق از جمله افارد برجسته این گروه هستند.

۵)غیب بینان

این دسته میتوانند با چشم درونی خود مشکلات دیگران را ببینند و به آنها کمک کنند و در مورد اتفاقاتی که ممکن باری دیگران پیش بیاید به آنها هشدار میدهند.

۶)پرواز کنندگان روح

نوع دیگر لایت ورکر ها پراواز روح و رویا بینان هستند که میتوانند آگاهانه از جسم خود خارج شوند و به داده های آکاشیک دسترسی پیدا کنند و هدف خود و راه هایی برای ارتقای زندگی بشر بیابند.

۷)مدیوم های روحی

مدیوم های روحی میتوانند پیام های مهم و خردمندانه را از سوی راهنمایان روحی ,فرشتگان و ارواح دلسوز دریافت کنند و به سایر انسانها انتقال دهند

۸)بر آورده کنندگان

این افراد با کمک دعا ,مراقبه و تصویر سازی ذهنی قادر هستند که به طور غیر مستقیم و حتی بدون آنکه خور آگاه باشند توسط نیروهای ذهنی و الهی خود تغییرات فیزیکی و واقعی مثبتی را در جهان بوجود آورند مانند کاهش بیماری و آلودگی یا کاهش جرم و جنایت

اگر میخواهید به یک لایت وکر تبدیل شوید مراجعه کنید به: به یک لایت ورکر یا رزم آور نور تبدیل شوید!چگونه لایت ورکر شویم و لایت ورکر ها چه کار هایی میکنند؟

این تنها بخش کوچکی از تواناییهای لایت ورکر ها یا همان رزم آوران نور بود که برای ماموریتشان که ساخت زمین نو و آوردن بهشت روی زمین است به اینجا آمده اند. همه ی لایت ورکر ها دارای تمامی این توانایی ها هستند ولی در زمینه ای که علاقه ی بیشتری به آن دارند و تمرین کرده اند روی آن مهارت بیشتری یافته اند و اکثر رزم آوران نور در یک زمینه ماهر تر هستند.

هفتاد و دو نفر از این ارواح زیبا و عاشق که از بعد یازدهم برای کمک به زمین آمده اند به خانواده ی ساناندا معروف هستند که شامل حضرت مسیح و پاراماهانسا یوگاناندا و خیلی دیگر از افراد معنوی بزرگ میشود. اینها قدرتمندترین آواتار ها هستند که در تمامی زمینه ها مهارت کامل دارند.

و یک نکته دیگر هم اینست که اگر توانایی ها یا ویژگی های یک لایت ورکر کامل را ندارید ولی نیت و آرزوی نجات زمین را دارید(تنها همین اهمیت دارد) اصلا نگران نباشید چون که با صبر و تمرین میتوانید به همه ی آن توانایی ها دست پیدا کنید و در آخر هم فطعا تمامی انسان ها به بالاترین درجه روحی میرسند.

نور پیروز است. ناماسته

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *