اولین اپلیکیشن سامسونگ که به ۱ بیلیون دانلود رسیده، قابلیت‌هایی جادویی دارد!

با تمام خبرها و نوشته‌ها و گزارش‌های تصویری از سامسونگ گلکسی اس ۸، ممکن است این دستاورد بزرگ سامسونگ را از دست داده باشید. برای اولین بار یکی از اپلیکیشن‌های‌ این کمپانی کره‌ای توانست به ۱ بیلیون دانلود در گوگل‌پلی برسد. با توجه به امتیاز ۴٫۱ و تعداد بررسی‌های گذاشته شده در حدود نیم میلیون، جای تعجب است که چطور تا به حال چنین اتفاقی نیفتاده بود.

بر اساس نظرات کاربران در بخش review ها، اپلکیشن Samsung Push Service، یک اپ بسیار فوق‌العاده است که سالها در آن زیرها پنهان شده بود. همان طور که از نامش پیداست، سامسونگ موفق شده است ابزار قدرتمندی ارائه کند که تمام جنبه‌های زندگی شما را به جلو می‌رانَد. (Push) بعد از به روز رسانی ۲۱ مارس، کاربران به صفحهٔ این اپلیکیشن هجوم بردند تا از این ابزار خلاقانه و موثر تمجید کنند.

بعضی از ویژگی‌های این اپلیکیشن، خنک کردن پردازنده است که به راستی کار می‌کند:

به روز رسانی‌های قبلی، همچنین به کاربران در آشپزی، نظافت، جابجایی و یادگیری زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی و… کمک می‌کرد.

شاید بهتر باشد که این اپ را بر روی گوشی‌های خود به ارتفاعات کوه‌ها ببریم و استقامت آن را امتحان کنیم. چرا که در آخرین نسخه، به گفتهٔ سامسونگ، استقامت این اپلیکیشن افزایش یافته است.

و همین طور پشت سر هم امکانات و ویژگی‌های خارق‌العادهٔ این اپلیکیشن توسط کاربران افشا می‌شود و موتور احتراق و نان تست و بهبود وضعیت روحی و جسمی تازه آغاز کار هستند. وقتی همه متوجه این امکانات شوند، ممکن است Samsung Push Service به بزرگترین خلاقیت بشری تبدیل شود.

با توجه به این همه خاصیت و ویژگی، همیشه کاربرانی هستند که به دنبال امکانات بیشتر هستند.

و البته خطراتی در اثر هشدار ندادن سامسونگ پیش آمده است:

و همیشه در آخر کسی هست که همه چیز را خیلی خیلی جدی می‌گیرد:

اگر تا به حال متوجه شوخی‌ها و طنزهای کاربران نشده‌اید، عرض شود که اپلیکیشن Samsung Push Service تنها کاری که انجام می‌دهد، این است که سرویس نوتیفیکیشن را برای کاربران محصولات سامسونگ فراهم می‌کند و کاربران به خاطر به روز رسانی‌های این اپ، سر شوخی را با آن باز کردند. البته به طور کلی پیشنهاد می‌کنیم که از گذاشتن نظرات و بررسی‌های نادرست برای اپلیکیشن‌ها خودداری شود. اما اگر خواستید می‌توانید با چشم‌های خودتان ببینید.

اندرویدپلیس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *