اولین مسافر زمان؟

از زمان قطع اینترنت ، این یک پناهگاه طبیعی برای نظریه پردازان توطئه ، حفره های ماوراء الطبیعه و حرافی های علمی تخیلی بوده است.

و می توانید تاریخچه غنی شبکه را از داستانهای مسافرتی در طول تاریخ تا ۲ نوامبر ۲۰۰۰ ردیابی کنید.

این تاریخ زمانی است که یک مرد ، با ارسال جان تویتور ، برای اولین بار در گوشه ای از سایت چت آنلاین ظاهر شد که ادعا می کند از سال ۲۰۳۶ به اینجا آمده است.

سلسله پستهای پیگیری نشان داد که وی ظاهراً ماشین زمان را در یک ماشین سوار کرده است (هر زنگ را زنگ می زند؟) و پس از انجام مأموریت در سال ۱۹۷۵ ، به دلایل شخصی به دوران ما بازگشت.

Titor حتی یک طرح از آرم سازمان خود را در صفحه پیام توطئه بارگذاری کرد

ادعاهای Titor تخیل اینترنت را به خود جلب کرد ، و مدتها پیش او یک فرقه ایجاد کرده بود و حضور در رادیو ملی را زیر کمربند خود داشت.

Titor ،با فرقه مشهور خود  آنچه را که در آینده دیده بود به ما هشدار داد و مدعی شد که سال ۲۰۱۵ شاهد یک جنگ هسته ای بین ایالات متحده و روسیه خواهد بود ، و وظیفه او این است که به موقع شلیک کند تا آثار باستانی را جمع آوری کند که می تواند برای بازسازی جهان مفید باشد.

با گذشت زمان ، او بیشتر داستان خود را – از جمله طرح های ماشین زمان و آرم سازمان خود – را به اشتراک گذاشت و سؤالات بیشتری را برای مردم وی ایجاد کرد.

مردی که خود را جان تیتور صدا می زد ، پس از به اشتراک گذاشتن نمودارهای دستگاه زمان خود ، باعث یک تحریک آنلاین بین المللی شد.

Titor در معروف ترین طغیان خود نوشت: “شاید من باید به شما اجازه بدهم تا همه شما رازی را بدانید.” در آینده هیچ کس شما را دوست ندارد.

“این دوره زمانی پر از گوسفندان تنبل ، خودمحور ، مدنی و نادان است. شاید شما باید کمتر نسبت به من نگران باشید و نسبت به آن نگران باشید.”

مستنداتی درباره او ساخته شد ، بازرسان خصوصی دنباله او بودند ، و تابلوهای پیام با اعتیاد به مواد مخدره در اطراف وی پیروز می شدند که واقعاً این مرد غریب که می تواند باشد – و آیا هشدارهای مرموز وی درباره جنگ هسته ای به واقعیت می پیوندد.

سرانجام، در مارس ۲۰۰۱ ، او ناپدید شد – دیگر هرگز در هیچ صفحه پیامی مشاهده نمی شود.

در پایان ، Titor به دلیل ایجاد یک وکیل مستقر در فلوریدا ، که حتی یک شرکتی به نام Titor به عنوان بخشی از جعل استادانه درست طراحی کرده بود ، توسط یک PI “در معرض افشا” قرار گرفت.

اما حتی با این وجود ، داستان اینترنتی او ثابت کرد که  سفر به زمان ثابت شده است و  جان تیترز برای نسل جدید امروزالهام بخش است ، بدون شک ، با حرکتهای علمی تخیلی مانند Back To Future ، جایی که برای اولین بار با  ماشین زمان نمادین روبرو شدیم.

بدبینان خاطرنشان می کنند که اعتقاد رایج در بین دانشمندان این است که اگر سفر در زمان واقعی بود ما می خواستیم درباره آن بدانیم ، زیرا کسی می توانست برگردد و آن را برای ما ثابت کند.

اما اگر این اثبات و”جان تیتور” همگی درست باشند چه می شود شاید ما “گوسفند تنبل ، نادان” بتوانیم آن را تشخیص دهیم؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *