مردی که با ماشین زمانش به آینده سفر کرد

یک “مسافر زمان “ماشین زمان” خود را نشان داده است که ادعا می کند پس از کشف فرمول مخفی سخت افزاری در فرانسه ، او را به آینده  برده است.

دیوید مشتاق نشان دادن “کنترل از راه دور”  دستگاهی بود که ادعا می کند تنها قادر است او را به  زمان آینده ببرد.وی توضیح داد: ” این ریموت است. هر جزئیات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.”من دو سال پیش آنرا ساخته بودم و از جک تشکر می کنم.”او تمام رازها و مهمترین الگوریتم ها را که می تواند فرصتی برای انتخاب زمان سفر باشد.باز کرد.صفحه کوچک که روی آن شماره ها تایپ می شوند. این بخشی است که می توانید زمانی را که دوست دارید تایپ کنید.”صادقانه بگویم من قبلاً از ریموت کنترل استفاده کرده ام و ماشین زمان را ساخته ام.

“من حتی با آن سفر کرده ام ، بعد از یک کار طاقت فرسا آن را انجام دادم. من نزدیک به ۲۰ بار توسط ماشین خودم سفر کرده ام.“اما دستگاه جک بهتر است ، با دستگاه من فقط می توانم در آینده سفر کنم.”

“مسافر زمان” توضیح داد که با جک در فرانسه آشنا شد و به دنبال راهی برای جمع کردن یک ماشین زمان که رویایش را داشتند بود.وی ادامه داد: “من دیوید هستم ، در پایتخت اسلوونی زندگی می کنم

“زندگی من به اینجا رسیده است و من از کودکی فیزیک را شروع کردم. من دوست دارم آزمایش هایی انجام دهم و امیدوارم که زمان درخشش من فرا رسد.من دوست دارم با انرژی الکتریکی کار کنم.

وی گفت: “همه چیز از اختراع عجیب و غریب من آغاز شد ، من امروز می خواستم نگرش خود را بیان کنم ، انرژی الکتریکی.

“من در مورد ماشین زمان صحبت می کنم ، من رویای ساخت آن را داشتم. هشت سال پیش من همه چیز را حتی خانواده ام را برای ساختن دستگاه رها کردم ، این هدف اصلی من بود. “

دیوید توضیح داد که جستجوی او برای فرمول سفر زمانی بود که او را، “در کل جهان” جابجا کند.وی توضیح داد که وی با جک “مسافر زمان” در فرانسه ملاقات کرده است .جک دستگاهی داشت که به او امکان می داد “در آینده یا گذشته سفر کند”.دیوید ادامه داد: “در طی آن تحقیقات ، من در سراسر جهان گذشتم.

وی گفت: “برای یافتن برخی واقعیت ها با افراد زیادی آشنا شده ام و به داستان های واقعی و غیر واقعی گوش کرده ام.وی گفت: “من حقایقی را پیدا کرده ام ، به عنوان مثال با شخصی که زخمی بر سرش از سلاح لیزری داشت ، روبرو شدم.”شخص دیگری عکسی از قرن ۳۵ به من نشان داد.وی گفت: “در فرانسه حتی با شخصی آشنا شدم که یک ماشین زمان ساخته بود که به کمک برق و آب کار می کرد.

وی گفت: “نام او جک لیون کوستو است ، این اتفاق در  قرن ۲۸ رخ داده است. فرد می تواند در آینده یا در گذشته سفر کند. جک حتی در قرن پنجم نیز بوده است.وی به من گفت که این دستگاه سه سال پیش ساخته شده است و در طی این مدت او فقط ۴۰ بار مسافرت کرده است.

“من پی بردم  که مسافرت می تواند بسیار مضر باشد زیرا دستگاه با کمک انرژی الکتریکی عظیمی کار می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *