با ۵ سایت برتر مقایسه و بررسی گوشی موبایل آشنا شوید

 موبایل

موبایل

فرض کنید قصد خرید گوشی دارید ولی بین چندین محصول مردد و سرگردانید. احتمالا به دنبال چند راه برای بررسی و مقایسه مشخصات گوشی‌ های سامسونگ و دیگر گوشی‌ها هستید. به همین منظور، در این‌جا قصد داریم تا شما را با چند وب‌سایت و منبع معتبر آشنا کنیم.چند

سایت GSMArena

در این وب‌سایت امکان مشاهده سه بعدی گوشی‌های موبایل وجود دارد و تمامی اطلاعات به‌روز در مورد هر گوشی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

در صفحه اول، در بخش بالایی، آخرین بررسی‌های تخصصی در مورد گوشی‌ها نشان داده می‌شود و در سمت چپ نیز می‌توانید برند مدنظرتان را پیدا کنید.

اگر به دنبال اطلاعات گوشی خاصی هستید، کافی است نام گوشی‌تان را در قسمت سرچ‌بار جست‌وجو کنید تا تمامی مشخصات آن نمایش داده شود.

یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این وبسایت گزینه compare است که امکان مقایسه بین دو یا سه گوشی مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 موبایل

موبایل

اگر خارج از ایران سکونت دارید، می‌توانید از طریق این وب‌سایت موجودی گوشی مدنظرتان را در سایت‌های مختلف را مشاهده کنید.

به طور کلی، GSMArena یکی از بهترین منابع برای تماشای ظاهر گوشی، مطالعه نقد و بررسی‌‌های تخصصی و مشخصات گوشی‌هاست. بعلاوه، تمامی این ویژگی‌ها برای ساعت‌های هوشمند و تبلت‌ها نیز فراهم است.

وب‌سایت Dxomark

تصور کنید که می‌خواهید گوشی (چه میان‌رده چه پرچمدار) بخرید و معیارتان برای خرید، کیفیت دوربین آن‌هاست. اینجاست که وب‌سایت Dxomark به یاری‎تان می‌شتابد. این وبسایت به صورت تخصصی بخش‌های مختلف دوربین اصلی و دیگر سنسورهای گوشی‌های هوشمند را نقد و بررسی می‌کند و براساس کیفیت و عملکردشان به آن‌ها نمره می‌دهد، هرچه این نمره بالاتر باشد، به این معناست که عملکرد دوربین گوشی مورد نظر بالاست.

 موبایل

موبایل

وبسایت Kimovil

این وبسایت علاوه‌بر نقد و بررسی تخصصی گوشی‌های مختلف، امکان مقایسه همزمان ۴ گوشی را در اختیارتان قرار می‌دهد. خوبی این وبسایت این است که علاوه‌بر گوشی‌های هوشمند، مشخصات دقیق تلویزیون‌ها و تبلت‌ها را نیز بیان می‌کند.

 

وب‌سایت Nanoreview

این وبسایت هنگام مقایسه، با اعداد و ارقام برتری یک گوشی را نسبت به دیگری اعلام می‌کند. برای مثال، به ما می‌گوید گوشی A نمره ۷۰ و گوشی B نمره ۷۵ می‌گیرد. بدین ترتیب، ما بدون اینکه نیاز به بررسی بیشتری داشته باشیم، به خوبی متوجه می‌شویم که عملکرد گوشی B بهتر است.

بخش جالب این وبسایت، value for money یا همان ارزش خرید است که به شما می‌گوید با قیمت مورد نظرتان، کدام گوشی موجود در بازار، ارزش خرید بیشتری دارد.

یکی دیگر از جذابیت‌های این وبسایت، امکان مقایسه چیپ‌های لپتاپ‌های مختلف است که در خرید لپ‌تاپ، می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

 

وبسایت Device specification

یکی از بخش‌های جالب این وبسایت طراحی آن است که کاربر را به یاد روزهای ابتدایی اینترنت می‌اندازد؛ طراحی بی‌رنگ و لعاب و مملو از نوشته. این وبسایت در بخش مقایسه دو گوشی عالی عمل می‌کند و مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را به صورت ریز و دقیق نشان می‌دهد.

در آخر

در این مطلب سعی کردیم تا به صورت خلاصه، چند راه برای بررسی و مقایسه مشخصات گوشی‌های سامسونگ و دیگر گوشی‌ها را بیان کنیم.

  • اگر به دنبال بررسی بهترین دوربین گوشی‌ها هستید، به وب‌سایت Dxomark مراجعه کنید
  • اگر به دنبال ارزیابی ارزش خرید گوشی خاص هستید، Nano Review کمک بزرگی برایتان محسوب می‌شود
  • اگر به دنبال بررسی جامع‌تری هستید، وب‌سایت GSMarena یا Device specification می‌تواند به شما کمک کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *