‍ اعترافی باورنکردنی؛ فضایی ها در کنار ما زندگی میکنند! .

تصویر خیالی از یک موجود فضایی

شرکتی به نام بیگلو آیرواسپیس که مشغول همکاری با ناسا است ایده ای عجیب روی میز گذاشته است. مدیر این شرکت ادعا میکند احتیاجی نیست در آسمانها به دنبال فرازمینی )ها بگردیم. آنها در میان ما زندگی میکنند.
این شرکت برای ایستگاه فضایی بین المللی سازه های قابل سکونت بادی تهیه میکند. مدیر این موسسه در مصاحبه ای در این رابطه گفت:

خبرنگار: به وجود فرازمینی ها اعتقاد دارید؟

رابرت بیگلو مدیر موسسه: البته باور دارم. در ارتباط با وجود فرازمینی ها هیچ شکی ندارم.

خبرنگار: خب باور میکنید بشقاب پرنده ها به زمین آمده باشند؟

رابرت بیگلو: حقیقتی وجود دارد. و آن هم این است که فرازمینی ها موجود هستند. برای اثبات وجود این مخلوقات میلیونها دلار هزینه کردم. و میتوان گفت در اندازه خودم موفق بودم.

خبرنگار: خب؛ شما در رسانه ها و پیشگاه مردم اعلام کردید به فرازمینی ها باور دارید. آیا متوجه ریسک این اعتراف هستید؟

رابرت بیگلو: خیر، هیچ ریسکی متوجه من نیست.

خبرنگار: حالا که آنقدر در این مورد پیش رفتید که مقدار زیادی پول در این راه هزینه کنید. به نظر شما ما میتوانیم با فرازمینی ها ارتباط برقرار کنیم؟

رابرت بیگلو: برای پیدا کردن فرازمینی ها لازم نیست خیلی دور برویم. آنها دقیقا جلوی بینی ما هستند. آنها با ما در زمین زندگی میکنند…

 در این رابطه حکومت ها چه میگویند. وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا در ارتباط با اتفاقی که در سال  ۱۹۷۶ در ایران به وقوع پیوست گزارشی تهیه کرده است( هواپیمای F-4 در فاصله ۴۵ کیلومتری شی ناشناسی ثبت کرد. و ناگهان خلبان کنترل هواپیما را از دست داد. خط ارتباطی مسدود بود. و وقتی از شی دور شدند گویی دیگر تهدید به حساب نمی آمدند چون راه های ارتباطی به حالت اول بازگشت!

رئیس سابق سیا نیز میگوید: برخلاف آنچه بر زبان می آورند. تعداد زیادی درجه دار نیروی هوایی آمریکا در ارتباط با Ufo ها بسیار نگران هستند.

اما دولت ها چنان در پروسه رازداری غرق شده اند که ملت ها عموما واقعیت وجودی فرازمینی ها را باور نمیکنند. حتی این حقیقت تبدیل به طنز شده است.
آیا همانطور که رابرت بیگلو به آن باور دارد فرازمینی ها میان ما زندگی میکنند یا خیر؟ واقعیت این است، ما نمیدانیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *